Skoči na vsebino

Tunap premium 131

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pred kratkim sem "predelal" ta filter (jeb.... ekologijo) in videl kako je to narejeno.

Notri je satovje iz materiala, ki je ?e kar krhek. ?e ga bo? ?istil s visokim tlakom ga bo? gotovo po?kodoval.

 

Osebno mislem, da je edimo u?inkovito ?i??enje z izgorevanjem pri visoki temperaturi.

 

Lp,

igor

Napisano

Ja ampak baje se to da...z visokotla?nim mal oprat, pa fajn posu?it. Ok, ne vem zdej kolk barov pa ta sranja, ampak baje naj bi se dalo :)

Napisano

Zaenkrat hvala bogu ne. Zadnji? na servisu rekel, da je ?ist. ?eprav se mi generira kar pogosto. Tam okoli 170-180km. Jebiga ..ljubljana :D

Napisano

Te?ave kar naprej. Sem upo?teval mnenje majstra in sem filter prebil.

Malo bolj trpi ekologija, drugo pa dela brez te?av. Sem naredu cca.30k km pa ni te?av.

lp

Napisano

Jah, vem ja. To sem slu?ajno na netu opazil :-) Kako pa da si ti podiral?

 

Mene tudi to zanima,kako si ga predelal in kako zdej dela. ?

www.trziskisladoled.si

Napisano

Skozi satovje sem prebil luknjo cca. 30mm. Vse dela brez te?av.

Regeneracija se izvaja na pribli?no 400km in jo je zelo hitro konec.

Malo bolj pa se kadi za mano, ko pospe?ujem.

Napisano

Aha se pravi, filter dol, ga odpret, pa skozi staovje luknjo , nazaj zapre,t montirat in ot je to..

A pa ni? potem ni javljajo ker najbr? je druga?en pritisk skozi filter?

 

P.S.

Kdaj ma? tehni?negA? :D

Napisano

Se prav, 'prebil' filter, brez modifikacije ECU-ja?

 

In zdaj kadi najbr? al ne?

 

 

Zakaj bi popravljaj podatke. Senzor pred DPF in za njim ka?eta podatke ki ne zahtevajo regeneracije, ker gre tolk plina mimo, da se ne zaba?e. Kadi se pa malo. Tud avspuh ko pogledam ni skoraj ni? sajast. se za kak?nim "nemcem al pa italjanom" dosti bolj kadi.

Napisano

A to si sam naredil?

 

 

Ja. Je blo obdobje ko mi je DPF non stop svetil. O?itno mu ni ustrezal na?in vo?nje.

 

Po ro?ni regenarciji se je kmalu spet pojavljala napaka. Lahko da je tud kak?en senzor kazal napa?ne podatke.

 

sedaj je pritisk pred filtrom in za njim tak, da mu pa o?itno ustreza.

 

Jst sem to naredu ker sem imel dost teh na?ih pametnih serviserjev (uradnih seveda).

 

Vsak se pa mora sam odlo?t, ker lahko bodo te?ave na tehni?nem.

Bomo takrat re?eval.

Napisano

Prehiter sem bil. Ja, no bo? sporo?il. To me res zanima. Zadnji? so mi rekli, da kao merijo tudi saje...

Napisano

Prehiter sem bil. Ja, no bo? sporo?il. To me res zanima. Zadnji? so mi rekli, da kao merijo tudi saje...

 

 

Saje se meri ja.

 

Ma se ne sekiram, tehni?ni bo ?ele ?ez dobro leto.

Napisano

A je mo?no da bi filter regeneriral in ga za vo?njo zamenjal z Catback cevjo z priklju?ki seveda za senzorje, za tehni?nega pa dal DFP nazaj?

 

Ali bi preve? kadilo in kazalo napake.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?estitam, da si se odlo?u to nardit in kapo dol da dela.

 

 

Spekter: s Karcherjem je ?e me spomin ne vara pucal Sirius pa ?e to PSA jev DPF. Se mi zdi da citroena. Za M ni ?e noben govoru.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

?estitam, da si se odlo?u to nardit in kapo dol da dela.

Spekter: s Karcherjem je ?e me spomin ne vara pucal Sirius pa ?e to PSA jev DPF. Se mi zdi da citroena. Za M ni ?e noben govoru.

 

 

Dela brez problema. Ko bo tehni?ni drugo leto bomo pa vidli.

 

Lp,

igor

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.