Skoči na vsebino

Tunap premium 131


SpEkTr

Priporočeno sporočilo

Pred kratkim sem "predelal" ta filter (jeb.... ekologijo) in videl kako je to narejeno.

Notri je satovje iz materiala, ki je ?e kar krhek. ?e ga bo? ?istil s visokim tlakom ga bo? gotovo po?kodoval.

 

Osebno mislem, da je edimo u?inkovito ?i??enje z izgorevanjem pri visoki temperaturi.

 

Lp,

igor

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha se pravi, filter dol, ga odpret, pa skozi staovje luknjo , nazaj zapre,t montirat in ot je to..

A pa ni? potem ni javljajo ker najbr? je druga?en pritisk skozi filter?

 

P.S.

Kdaj ma? tehni?negA? :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se prav, 'prebil' filter, brez modifikacije ECU-ja?

 

In zdaj kadi najbr? al ne?

 

 

Zakaj bi popravljaj podatke. Senzor pred DPF in za njim ka?eta podatke ki ne zahtevajo regeneracije, ker gre tolk plina mimo, da se ne zaba?e. Kadi se pa malo. Tud avspuh ko pogledam ni skoraj ni? sajast. se za kak?nim "nemcem al pa italjanom" dosti bolj kadi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A to si sam naredil?

 

 

Ja. Je blo obdobje ko mi je DPF non stop svetil. O?itno mu ni ustrezal na?in vo?nje.

 

Po ro?ni regenarciji se je kmalu spet pojavljala napaka. Lahko da je tud kak?en senzor kazal napa?ne podatke.

 

sedaj je pritisk pred filtrom in za njim tak, da mu pa o?itno ustreza.

 

Jst sem to naredu ker sem imel dost teh na?ih pametnih serviserjev (uradnih seveda).

 

Vsak se pa mora sam odlo?t, ker lahko bodo te?ave na tehni?nem.

Bomo takrat re?eval.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je mo?no da bi filter regeneriral in ga za vo?njo zamenjal z Catback cevjo z priklju?ki seveda za senzorje, za tehni?nega pa dal DFP nazaj?

 

Ali bi preve? kadilo in kazalo napake.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?estitam, da si se odlo?u to nardit in kapo dol da dela.

 

 

Spekter: s Karcherjem je ?e me spomin ne vara pucal Sirius pa ?e to PSA jev DPF. Se mi zdi da citroena. Za M ni ?e noben govoru.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?estitam, da si se odlo?u to nardit in kapo dol da dela.

Spekter: s Karcherjem je ?e me spomin ne vara pucal Sirius pa ?e to PSA jev DPF. Se mi zdi da citroena. Za M ni ?e noben govoru.

 

 

Dela brez problema. Ko bo tehni?ni drugo leto bomo pa vidli.

 

Lp,

igor

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.