SpEkTr Napisano 11. maj, 2011 Prijavi Napisano 11. maj, 2011 A je mogo?e to ?e kdo probal?http://www.tunap.com/en/ranges/automotive/products/p131.html Za ?i??enje DPF filtra. Me zanima kolk je tole bolj u?inkovito, od morebitnega pucanja DPF s kakim karcherjem Citiraj
igorml Napisano 11. maj, 2011 Prijavi Napisano 11. maj, 2011 Pred kratkim sem "predelal" ta filter (jeb.... ekologijo) in videl kako je to narejeno. Notri je satovje iz materiala, ki je ?e kar krhek. ?e ga bo? ?istil s visokim tlakom ga bo? gotovo po?kodoval. Osebno mislem, da je edimo u?inkovito ?i??enje z izgorevanjem pri visoki temperaturi. Lp, igor Citiraj
SpEkTr Napisano 11. maj, 2011 Avtor Prijavi Napisano 11. maj, 2011 Ja ampak baje se to da...z visokotla?nim mal oprat, pa fajn posu?it. Ok, ne vem zdej kolk barov pa ta sranja, ampak baje naj bi se dalo Citiraj
igorml Napisano 11. maj, 2011 Prijavi Napisano 11. maj, 2011 a ima? te?ave s DPF-jem, da bi to ?istu? Citiraj
SpEkTr Napisano 11. maj, 2011 Avtor Prijavi Napisano 11. maj, 2011 Zaenkrat hvala bogu ne. Zadnji? na servisu rekel, da je ?ist. ?eprav se mi generira kar pogosto. Tam okoli 170-180km. Jebiga ..ljubljana Citiraj
igorml Napisano 11. maj, 2011 Prijavi Napisano 11. maj, 2011 ?e ti dela vredu, ga ne tikaj. Si bo? samo probleme nakopal. Citiraj
SpEkTr Napisano 11. maj, 2011 Avtor Prijavi Napisano 11. maj, 2011 Jah, vem ja. To sem slu?ajno na netu opazil :-) Kako pa da si ti podiral? Citiraj
igorml Napisano 11. maj, 2011 Prijavi Napisano 11. maj, 2011 Te?ave kar naprej. Sem upo?teval mnenje majstra in sem filter prebil. Malo bolj trpi ekologija, drugo pa dela brez te?av. Sem naredu cca.30k km pa ni te?av. lp Citiraj
iceman22 Napisano 11. maj, 2011 Prijavi Napisano 11. maj, 2011 Jah, vem ja. To sem slu?ajno na netu opazil :-) Kako pa da si ti podiral? Mene tudi to zanima,kako si ga predelal in kako zdej dela. ? Citiraj www.trziskisladoled.si
SpEkTr Napisano 11. maj, 2011 Avtor Prijavi Napisano 11. maj, 2011 Se prav, 'prebil' filter, brez modifikacije ECU-ja? In zdaj kadi najbr? al ne? Citiraj
igorml Napisano 11. maj, 2011 Prijavi Napisano 11. maj, 2011 Skozi satovje sem prebil luknjo cca. 30mm. Vse dela brez te?av. Regeneracija se izvaja na pribli?no 400km in jo je zelo hitro konec. Malo bolj pa se kadi za mano, ko pospe?ujem. Citiraj
SpEkTr Napisano 11. maj, 2011 Avtor Prijavi Napisano 11. maj, 2011 Aha se pravi, filter dol, ga odpret, pa skozi staovje luknjo , nazaj zapre,t montirat in ot je to.. A pa ni? potem ni javljajo ker najbr? je druga?en pritisk skozi filter? P.S. Kdaj ma? tehni?negA? Citiraj
igorml Napisano 11. maj, 2011 Prijavi Napisano 11. maj, 2011 Se prav, 'prebil' filter, brez modifikacije ECU-ja? In zdaj kadi najbr? al ne? Zakaj bi popravljaj podatke. Senzor pred DPF in za njim ka?eta podatke ki ne zahtevajo regeneracije, ker gre tolk plina mimo, da se ne zaba?e. Kadi se pa malo. Tud avspuh ko pogledam ni skoraj ni? sajast. se za kak?nim "nemcem al pa italjanom" dosti bolj kadi. Citiraj
igorml Napisano 11. maj, 2011 Prijavi Napisano 11. maj, 2011 A to si sam naredil? Ja. Je blo obdobje ko mi je DPF non stop svetil. O?itno mu ni ustrezal na?in vo?nje. Po ro?ni regenarciji se je kmalu spet pojavljala napaka. Lahko da je tud kak?en senzor kazal napa?ne podatke. sedaj je pritisk pred filtrom in za njim tak, da mu pa o?itno ustreza. Jst sem to naredu ker sem imel dost teh na?ih pametnih serviserjev (uradnih seveda). Vsak se pa mora sam odlo?t, ker lahko bodo te?ave na tehni?nem.Bomo takrat re?eval. Citiraj
igorml Napisano 11. maj, 2011 Prijavi Napisano 11. maj, 2011 Pa tehni?ni? Bomo takrat re?eval ?e bo treba. Citiraj
SpEkTr Napisano 11. maj, 2011 Avtor Prijavi Napisano 11. maj, 2011 Prehiter sem bil. Ja, no bo? sporo?il. To me res zanima. Zadnji? so mi rekli, da kao merijo tudi saje... Citiraj
igorml Napisano 11. maj, 2011 Prijavi Napisano 11. maj, 2011 Prehiter sem bil. Ja, no bo? sporo?il. To me res zanima. Zadnji? so mi rekli, da kao merijo tudi saje... Saje se meri ja. Ma se ne sekiram, tehni?ni bo ?ele ?ez dobro leto. Citiraj
mazdaman Napisano 12. maj, 2011 Prijavi Napisano 12. maj, 2011 A je mo?no da bi filter regeneriral in ga za vo?njo zamenjal z Catback cevjo z priklju?ki seveda za senzorje, za tehni?nega pa dal DFP nazaj? Ali bi preve? kadilo in kazalo napake. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
igorml Napisano 12. maj, 2011 Prijavi Napisano 12. maj, 2011 Verjetno bi ?lo, samo DPF ima dva senzorja tlaka in 3 senzorje temperature. ?e bi to montiral bi moglo delat. Citiraj
Gustav Napisano 12. maj, 2011 Prijavi Napisano 12. maj, 2011 ?estitam, da si se odlo?u to nardit in kapo dol da dela. Spekter: s Karcherjem je ?e me spomin ne vara pucal Sirius pa ?e to PSA jev DPF. Se mi zdi da citroena. Za M ni ?e noben govoru. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
igorml Napisano 13. maj, 2011 Prijavi Napisano 13. maj, 2011 ?estitam, da si se odlo?u to nardit in kapo dol da dela. Spekter: s Karcherjem je ?e me spomin ne vara pucal Sirius pa ?e to PSA jev DPF. Se mi zdi da citroena. Za M ni ?e noben govoru. Dela brez problema. Ko bo tehni?ni drugo leto bomo pa vidli. Lp,igor Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.