Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Sem lastnik mazde 6 letnik 2002 z dizel motorjem. 175 ooo km

 

Moj problem se je pojavil pred kratkim ko sem se zjutraj odpravil v slu?bo in je bilo za majski ?as izredno mrzlo. Ko sem speljal je avto za?elo tresti in butati. Ve?ina jih pravi da je sklopka in vztrajnik ampak mene zanima va?e mnenje. Vem tudi da je kar nekaj tem na ta naslov "trese" ampak niti ena ni dokon?ana in niti en na koncu ni povedal kako je re?il svoj problem.

 

Opis problema:

 

Torej zjutraj ko prvi? speljem mi za?ne avto tresti in na ?ase je ob?utek da tudi buta. Ampak najbol sme?no je pa to da ko se avto pogreje oz po nekaj casu se to butanje umiri in se tudi problem popolnoma umiri.

Nekaj amaterskih mehanikov je gledalo in eden izmed njih je rekel da mi ob v?igu avtomobila, zgornji nosilec motorja zelo "zaple?e".

 

Zanima me ali se vam kaj sanja kaj bi bilo, ali pa kaj bolj najtan?nega kot samo domneve.

 

sklopka pa naj bi bila dobra sam mi ob speljevanju takoj prime mi ne drsi.

 

 

hvala

Napisano

po mojem mnenju imajo amaterski mehaniki kar prav... :blush:

 

Na moji M6 imam trenutno enak problem.. samo da ne izgine s segretjem motorja. Si prepri?an, da se s ?asom ne samo navadi? na tresenje? Meni v ponedeljek mehanik menja vztrajnik in sklopko ( s samo sklopko ni (?e) ni? narobe .. ampak jo preventivno menjam sedaj, ko bo ?e vse razkopano in imam potem spet ve? kot 150k km mir..). Pelji k mehaniku - meni je domneve o okvari vztrajnika potrdil po 2. sekundah vo?nje :)

 

..je pa popravilo precej drago (zaradi materiala) - pripravi se na ?ok :glare:

Napisano

Za oba, zna bit vztrajnik, skor 100%.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

kaj je razlog da sploh gre vztrajnik???? saj to je samo kos ?eleza a ma kak?no posebno funkcijo in kaj lahko crkne na vztrajniku??

Napisano

Na ?alost so "sodobne" sklopke tolk modrniziral da je samo sranje.

Vztrajnik je sedaj sestavljen iz najmanj treh delov srednji del ki je pritrjen na glavno gred, neka guma-bla?ilec sunkov in zunanjega dela kamor "prime" lamela ko jo stisne ko?ara. Zato se imenuje dvomasni vztrajnik in zato pa lamela nima ve? vzmeti(kot "stari" sistem), ki bi bla?ile sunke.

To imajo sedah vsi dizli in tudi CX7, bonus je problemi in cena vztrajnika.

 

Mazda hvala da je na MPS ostalo z klasi?no"staro" lamelo in navaden vztrajnik iz enega kosa. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na moji M6 imam trenutno enak problem.. samo da ne izgine s segretjem motorja. Si prepri?an, da se s ?asom ne samo navadi? na tresenje? Meni v ponedeljek mehanik menja vztrajnik in sklopko ( s samo sklopko ni (?e) ni? narobe .. ampak jo preventivno menjam sedaj, ko bo ?e vse razkopano in imam potem spet ve? kot 150k km mir..). Pelji k mehaniku - meni je domneve o okvari vztrajnika potrdil po 2. sekundah vo?nje :)

 

..je pa popravilo precej drago (zaradi materiala) - pripravi se na ?ok :glare:

 

kok pa je to drago?kako je ugotovil da je vztrajnik?njegova diagnoza?hvala za odgovor in lp
Napisano

Za Mazde se baje ne da. Saj enkrat sem bral na enem drugem forumu. Baje da ne obstaja tak komplet, potem pa ne vem.

Napisano

Na moji M6 imam trenutno enak problem.. samo da ne izgine s segretjem motorja. Si prepri?an, da se s ?asom ne samo navadi? na tresenje? Meni v ponedeljek mehanik menja vztrajnik in sklopko ( s samo sklopko ni (?e) ni? narobe .. ampak jo preventivno menjam sedaj, ko bo ?e vse razkopano in imam potem spet ve? kot 150k km mir..). Pelji k mehaniku - meni je domneve o okvari vztrajnika potrdil po 2. sekundah vo?nje :)

 

..je pa popravilo precej drago (zaradi materiala) - pripravi se na ?ok :glare:

 

 

 

in kak?en je rezultat? je bolje ko ti je zamenjal vztrajnik? in cena popravila?

Napisano

Danes sem prevzel mojo mazdo 6 pri g. Peljkotu v Medvodah... po menjavi vztrajnika, sklopke, ?i??enju cedila v karterju, podlo?ke za ?obe, olje za menjalnik, mali servis in ?e par malenkosti .. Morem re?ti da je to sedaj drug avtomobil :bravo:. Tresenje v leru in pri pospe?evanju je popolnoma izginilo.. Pod 160km/h med ljubljano in NM ni ?lo .. od same sre?e :blush: . Za to popravilo sem po branju forumov dal na stran 1500?, vendar sem pri?el skozi z 1200?. Cene nisem niti zbijal (?eprav sem ponavadi kar trd pogajalec B) ), ker sem bil z delom in odnosom zelo zadovoljen. Brezpla?no mi je bil posojen tudi nadomestni avtomobil (za 2 dni in to ?isto novi kangoo :notworth: ) .. Sam sem mislil, da bi pri?el ceneje skozi, ?e bi sam nabavil material, vendar je bolje da ti mehanik nakupi material, ker ima veliko popusta pri dobaviteljih (on je dobil material za 680?, meni pod 850? ni ratalo nikjer).

Napisano

Aha tvoja je bla na dvigalu v ponedeljek popoldne. :hudicek:

Vztrajneki je bil pa popolnoma zjeban, lamela in ko?ara sta bli ?e kukrtolk ok-ni bla potrebna menjava, ?e nebi vztrajnik sral.

Samo ima? pa kar dobro rjavo, kot pa tud vsi ostali. :angry:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aha tvoja je bla na dvigalu v ponedeljek popoldne. :hudicek:

Vztrajneki je bil pa popolnoma zjeban, lamela in ko?ara sta bli ?e kukrtolk ok-ni bla potrebna menjava, ?e nebi vztrajnik sral.

Samo ima? pa kar dobro rjavo, kot pa tud vsi ostali. :angry:

 

Moja pa ?e ni...zaenkrat. :P

 

 

Napisano

Moja pa ?e ni...zaenkrat. :P

 

ker si primorc, garant

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ker si primorc, garant

 

Mo?no,ja.Tukaj pri nas ni ni? soli pa tudi ?e kam grem,kjer je , ga takoj operem-?e posebej za blatniki.

 

 

Napisano

Moja je bla na dvigalu, ja :). Kakor sem ?e par postov vi?je napisal.. sklopka je ?e lepo prijela in sem domneval da ni ?e fu?, ampak ?e je ?e vse razkopano, je dobro da se zamenja, pa ima? potem skrb manj.

Je res kar rjava po podvozju.. sploh po pragovih ( blatniki pa niso problem). zdej bom dal rihtat par prask na avtu ( kasko :P ) ..pa bom vpra?al li?arja kaj lahko glede tega naredi(m). Najraje bi sam vse zbrusu, pa namazal z eno za??itno barvo..

Napisano

Potem si pa vztrajnik pa sklopko dost poceni dobil?

 

Pele jo je. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

No sej to sem mislil ja :) Samo za pred FL je mislim, da vztrajnik malo cenej?i? Al se motim?

 

Pomoje je popolnoma isti. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

FL ima vecjo sklopko

 

Pomeni da ?e bolj trese kot pri navadni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Danes sem prevzel mojo mazdo 6 pri g. Peljkotu v Medvodah... po menjavi vztrajnika, sklopke, ?i??enju cedila v karterju, podlo?ke za ?obe, olje za menjalnik, mali servis in ?e par malenkosti .. Morem re?ti da je to sedaj drug avtomobil :bravo:. Tresenje v leru in pri pospe?evanju je popolnoma izginilo.. Pod 160km/h med ljubljano in NM ni ?lo .. od same sre?e :blush: . Za to popravilo sem po branju forumov dal na stran 1500?, vendar sem pri?el skozi z 1200?. Cene nisem niti zbijal (?eprav sem ponavadi kar trd pogajalec B) ), ker sem bil z delom in odnosom zelo zadovoljen. Brezpla?no mi je bil posojen tudi nadomestni avtomobil (za 2 dni in to ?isto novi kangoo :notworth: ) .. Sam sem mislil, da bi pri?el ceneje skozi, ?e bi sam nabavil material, vendar je bolje da ti mehanik nakupi material, ker ima veliko popusta pri dobaviteljih (on je dobil material za 680?, meni pod 850? ni ratalo nikjer).

 

 

To pomeni da ?e grem k temu mehaniku mi bo zamenjal skolpko in vstrajnik za 680? plus delo ??

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.