Skoči na vsebino

Opletanje zadka avtomobila


Priporočeno sporočilo

Mi lahko kdo pove zakaj mi tko opleta zadaj avto? Ko delam npr. hitre ovinke ali pa cik cakam na hit se m zdi kot da mam od zadaj ovinkanje ko vilicar... So mogoce zimske gume vzrok al so lahko amortizerji? K bi se zibal zadaj... Tako hecn filing :/

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi lahko kdo pove zakaj mi tko opleta zadaj avto? Ko delam npr. hitre ovinke ali pa cik cakam na hit se m zdi kot da mam od zadaj ovinkanje ko vilicar... So mogoce zimske gume vzrok al so lahko amortizerji? K bi se zibal zadaj... Tako hecn filing :/

 

na dol so fedri, na gor amortizerji, kaze na amortizerje, zaguncaj avto in ?e se ne ustavi - se guga naprej so amortizerji

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadek levo desno zanasa... Vem kak skacejo stari golfi z zjebanimi amortizerji...

 

Prav levo in desno rit zanasa...

 

govorim o testu parkiranega avta....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ko na hitro su?e? volan levo in desno je tak ob?utek kot da bi zadnja kolesa tut ovinkala... ne vem... kot da bi gume spustil za pol... ne znam opisat ampak ne ska?e gor in dol ampak levo in desno...

 

govorim o testu parkiranega avta....

 

hja kako... naj ga kam potisnem? na bok ali od zgoraj dol...?

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ko na hitro su?e? volan levo in desno je tak ob?utek kot da bi zadnja kolesa tut ovinkala... ne vem... kot da bi gume spustil za pol... ne znam opisat ampak ne ska?e gor in dol ampak levo in desno...

hja kako... naj ga kam potisnem? na bok ali od zgoraj dol...?

 

zagunci ga bu?man, ne ga na bok prevrnt

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Teto polo? na zadn sede? in jo ?gi, tako da 1X rukne? in ?e se ne za?ne pol vse samo guncat pol so amortizerji ok, ?e pa se vese gunca in ti ni treba telovadit, pa jo popedenaj do konca, pol pa pejd zamenat amortizerje.

Prijetno s koristnim. :hudicek::hudicek::hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lol :hohoho: to bi pa blo

"a ma kdo levi bok, leva vrata, desna vrata, ker sem testiral amortizerje"

 

jaz stopim gor na prag od vrat pa zaguncam potem pa dol grem pa vidim.

 

je pa hec, se moj se vedno ne gunca toliko pa je amortizer eksplodiral.:D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hja gor dol ni ni? ko ga dol potisnem se lepo vrne... ko pa od zadaj na boku zaguncam pa se gume zelo zvijajo... in je zgleda to to... prav pla?? se zvija, plati??e je na miru... Mogo?e?

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole zdej men dela....je ?e kar kriza...sploh pri hitrostih...ok v ovinek ne ve?...mi pa ?e vedno ko zapeljem ?ez lukno, potem na mostovih po AC...ko grem ?ez tisto re?eto al kaj je ?e...avto rukne v levo desno. V Savo ga bom zapelu vsak cajt. Prvo smo menal predne roke (bili so zani? silen bloki), in ?e vedno isto...prej?ni teden smo zamenal zadnje spodnje roke (ravne)...evo zdej mi ga ve? ven ne me?e v ovinkih....tako da...kot ka?e so tiste zadnje tavelke roke nevem kako se re?e (ne mislim zadnje zgornje ukrivljene)...amortizerji so stestirani in so ok.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pol o?itno mam isto problem...

 

ko pa na mestu jo zibam se gume kr fajn levo pa desno zvijajo... spredaj si menjali neke globe ?e ko povezujejo, kon?nike,... zadaj pa ?e ni?...

 

pa ko zaviram pa med tem zavijem levo in desno se mi zdi kot da bi se zadek odlimal od tal... tko ska?e levo in desno... kolega je rekel da se kao gume zvijajo sam pomoje ni to to...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Model da nima? ti slu?ajno zadnjega pogona ? :ne vem:

 

hehehehe valda da ga ima ?e se pa rikverc vozi :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.