Skoči na vsebino

Mazda 323 F l.96

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, sem nov na va?em forumu

Sam sicer vozim Hondo, so mi pa Mazde tudi v?e?, v bistvu kar vsi Japanci..hehehe

 

Prijatelj kupuje avto in sem mu svetoval. naj kupi v cenovnem razredu cca. 800.000 Mazdo 323....po mojem vredi avto.

 

Za vas poznavalce Mazde imam nekaj vpra?anj glede motorja 323 F 1.5 90km, kaka je kaj poraba, slabosti, kvarljivost, skratka vse o tem avtu in motorju...

 

 

Hvala ?e vnaprej ;)

 

Lp

Napisano

motor 1.5 je isti v ve? modelih mazde 323...

 

motor je ?isto povpre?en, ni nek dirka? ipd...

 

poraba od 7 do 9 litrov povpre?no ponavadi pod 8 ali tu okrog, ?e je mestna vo?nja

 

o kvarljivosti pa ne vem kaj dosti povedat

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Guest BrainLess
Napisano

je 16 ventilec DOHC, dirka? res ni, "potegne" od 3,5 - 4k obratov naprej!

 

Je pa full notranje urejen - oblika, ?portni sede?i, tr?e podvozje, lega ok,.....

 

Kvarljivost - odvisno od prej?njega lastnika + potro?ni material (man?ete in podobno)!

 

Vsekakor pa ni slab avto - ravno nasprotno ;)

Napisano

Hvala za pomo? in uporabne informacije....

 

Aha, ?e nekaj, avto ima menda ?e serijsko vso in?talacijo za klimo, se pravi je potrebno kupit samo kompresor in ga priklopit, a imate kake veze tule na forumu, da bi blo mo?no kupit kompresor za klimo.....rabljen seveda

Namre? prijatelja moti samo to, da nima klime :ne vem:

 

Lp

Napisano

Hvala za pomo? in uporabne informacije....

 

Aha, ?e nekaj, avto ima menda ?e serijsko vso in?talacijo za klimo, se pravi je potrebno kupit samo kompresor in ga priklopit, a imate kake veze tule na forumu, da bi blo mo?no kupit kompresor za klimo.....rabljen seveda

Namre? prijatelja moti samo to, da nima klime :ne vem:

 

Lp

Tole z vso in?talacijo za klimo je larifari. Noben avto NIMA vgrajenega hladilnika, uparjalnika napeljanih cevi in ?ic in je brez kompresorja. :blink: Tako da kar pozabi na klimo, tako da bi vgradil samo kompresor. :(:(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

menjati mora? notranjo ?katlo za tisto kjer je hladilnik notri, potem hladilnik klime ?e mora? dati spredaj, potem rabi? kompresor, cevi,.....Tu okrog nas dela eden to, samo je cena okrog 120k sit.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Sem lastnik to?no takega modela, kot povpra?uje?. Vsi odgovori do sedaj so to?ni, dodal bi le, da se meni zdi teh 90 konj zelo ?ibkih, saj je res, da se nad 3000 solidno zavrti, samo imam feeling, da so do sedaj vsi avti, ki sem jih vozil in ki so imeli podobno mo? (ali pa celo manj) vsekakor bolj potegnili.

 

Glede klime, nisem strokovnjak, ampak do sedaj sem prejemal informacije, da vgradnja klime ni najbolj priporo?ljiva (pa ne zaradi stro?ka), ne vem pa razlogov za in proti, no za 120k bi jo jaz vgradil (imam pa res gumb za AC, tudi lu?ka zasveti :)), ker navkljub ?ibedahu zna kar zahajcati v tem vremenu...

Napisano

A tako potem :huh: , saj bi blo res mal ?udno, da bi blo vse napeljano....

 

Fantje moram vas pohvalit in va? forum, ker ste se tako hitro in korektno odzvali na moje povpra?evanje v zvezi z doti?nim avtom.

 

Hvala za pomo?, sedaj se je treba sam ?e odlo?it in kupit.... :)

 

Lp

Napisano

Pozdravljeni!

 

No pa sem na?el forum na katerem mi boste ?e najbolje odgovorili.

Zanimam se za nakup Mazde 323 C l.1996. Avto naj bi bil odli?en, samo saj veste, treba ga je pogledat a ne. Za ogled sem ?e dogovorjen, zdej bi pa prosil ?e mi kdo pove kje ma omenjeni avto kak?ne hibe na katere moram biti posebej pozoren, da ne bom kaj spregledal. Oz. ?e kdo vozi omenjeni model, bi prosil, da kaj o avtu napi?e.

 

lp, Grega

Napisano

Ne vem kaj vidite na C napram modelu f.F ima 5 vrat,ko zadaj podre? sede?e ful prostora.C je po moji oceni neprakti?en avto.F je ?portna liomuzina avto ki ima vse.obliko, velikost,opremo.model star 10 let pa ?e vedno zelo lep in iskan avto.Podvozje in motor isti c kot f.Edina slaba lastnost teh starih modelov 323f,626,xedos itd je elektronika-frtajler.Ko za?ne avto cukat, dela pa ne dela, al pa ?ist crkne je ?la elektronka-frtajler.Kkomur se je to zgodilo ?e ve kaj je ta pizdarija, ni poceni od 150.000 na gor-novo.Ne velja pa za vse, ko te dose?e te dose?e ?e te.Vsekakor model f dosti bolj?i in lep?i pa ?e razpon dodatne opreme je ful velik.Avto se da ful zrihtat.

Napisano

Prednost C modela pa je da jih ni veliko in ?e ga ima? dobro porihtanega zgleda zelo cool.Pa body kit se da lep?e gor nareti ker je trivratni model.Naredi? ali pa kupi? zadnje obrobe ki segajo od vrat pa ?ez cele blatnike zadaj(podobno kot ferrari testarosa), na feltne pa distan?nike da pridejo gume bolj ven,...

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ne vem kaj vidite na C napram modelu f.F ima 5 vrat,ko zadaj podre? sede?e ful prostora.C je po moji oceni neprakti?en avto.F je ?portna liomuzina avto ki ima vse.obliko, velikost,opremo.model star 10 let pa ?e vedno zelo lep in iskan avto.Podvozje in motor isti c kot f.Edina slaba lastnost teh starih modelov 323f,626,xedos itd je elektronika-frtajler.Ko za?ne avto cukat, dela pa ne dela, al pa ?ist crkne je ?la elektronka-frtajler.Kkomur se je to zgodilo ?e ve kaj je ta pizdarija, ni poceni od 150.000 na gor-novo.Ne velja pa za vse, ko te dose?e te dose?e ?e te.Vsekakor model f dosti bolj?i in lep?i pa ?e razpon dodatne opreme je ful velik.Avto se da ful zrihtat.

Vsake o?i majo svojga malarja. Men je BA model ponesre?en :( . Oto?ne prednje lu?i, nesre?en zadek, ?udne zadnje lu?i :( ...C mi je bolj v?e? ...sam mislim, da BG ni dobil dostojnega naslednika. BG je ustvaril nek image (eden prvih z 'zapiralnimi' lu?mi) pol pa :( ...Tist k je za BA pr?lo pa katastrofa (ni? s ?portnostjo)...so kr ukinil 323F :( ...pa tako zmagovalno se je za?el...323F BG je prvi veleprodajni ?portni mazdin hit pri nas (in po svetu), vsak ga pozna...kasnej?e modele pa le redki :( ...?al...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Guest BrainLess
Napisano

@ 323F

 

Tak kot si rekel - vsake o?i majo svojega malarja!

Mislim da je bg eden najbolj neposre?enih bodelov f-ke (l. 90)! Mi je recimo hatchback dosti lep?i, ?e sedan letnika 90mi je nekak lep?i od f-ke!

Tak da si pomojem BA zaslu?i već kot naziv f!

.... no, kasnej?i modeli f ke (letnik 00 recimo) so pa res ponesre?eni! Sej ne re?em da je slab - ravno nasprotno, samo f bi naj stal za ?portnost kar za ta model nebi rekel - bolj je podoben dru?inskemu mini enoprostorcu kot sport kupeju!

Napisano

Ok zdaj smo ugotovili da mazdini stevci so patoloski laznivci :)

Verjetno res ja. :D

 

Je pa zanimivo videt kazalec na tek hitrosti, seveda po klancu navzdol in z vetrom v hrbet. :lol:

Napisano

@ 323F

 

Tak kot si rekel - vsake o?i majo svojega malarja!

Mislim da je bg eden najbolj neposre?enih bodelov f-ke (l. 90)! Mi je recimo hatchback dosti lep?i, ?e sedan letnika 90mi je nekak lep?i od f-ke!

Tak da si pomojem BA zaslu?i već kot naziv f!

.... no, kasnej?i modeli f ke (letnik 00 recimo) so pa res ponesre?eni! Sej ne re?em da je slab - ravno nasprotno, samo f bi naj stal za ?portnost kar za ta model nebi rekel - bolj je podoben dru?inskemu mini enoprostorcu kot sport kupeju!

Se strinjam. F naj bi ostal ?portnik (leti na l.00).

Drga? pa vsake o?i majo svojga malarja tud 100% dr?i...

Va?n da je vsak s svojim zadovoljen ;) ...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Kar se ti?e mo?i motorja in zmogljivosti ... tole sem jaz spravil iz mojega avta, ki je enako motoriziran. :ne vem:

Jaz sem se pa za njim peljal z nagibalnikom.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz sem se pa za njim peljal z nagibalnikom.

In koliko je tebi kazal ?tevec :ne vem: ?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Jaz sem se pa za njim peljal z nagibalnikom.

Takrat sva ?la pa iz MS? okrog 200 km/h?

 

Tale fotka je bila posneta na poti, ko smo ?li na lanski koprski drag.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.