Skoči na vsebino

Mazda 323 F l.96


jaro

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni, sem nov na va?em forumu

Sam sicer vozim Hondo, so mi pa Mazde tudi v?e?, v bistvu kar vsi Japanci..hehehe

 

Prijatelj kupuje avto in sem mu svetoval. naj kupi v cenovnem razredu cca. 800.000 Mazdo 323....po mojem vredi avto.

 

Za vas poznavalce Mazde imam nekaj vpra?anj glede motorja 323 F 1.5 90km, kaka je kaj poraba, slabosti, kvarljivost, skratka vse o tem avtu in motorju...

 

 

Hvala ?e vnaprej ;)

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

motor 1.5 je isti v ve? modelih mazde 323...

 

motor je ?isto povpre?en, ni nek dirka? ipd...

 

poraba od 7 do 9 litrov povpre?no ponavadi pod 8 ali tu okrog, ?e je mestna vo?nja

 

o kvarljivosti pa ne vem kaj dosti povedat

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guest BrainLess

je 16 ventilec DOHC, dirka? res ni, "potegne" od 3,5 - 4k obratov naprej!

 

Je pa full notranje urejen - oblika, ?portni sede?i, tr?e podvozje, lega ok,.....

 

Kvarljivost - odvisno od prej?njega lastnika + potro?ni material (man?ete in podobno)!

 

Vsekakor pa ni slab avto - ravno nasprotno ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za pomo? in uporabne informacije....

 

Aha, ?e nekaj, avto ima menda ?e serijsko vso in?talacijo za klimo, se pravi je potrebno kupit samo kompresor in ga priklopit, a imate kake veze tule na forumu, da bi blo mo?no kupit kompresor za klimo.....rabljen seveda

Namre? prijatelja moti samo to, da nima klime :ne vem:

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za pomo? in uporabne informacije....

 

Aha, ?e nekaj, avto ima menda ?e serijsko vso in?talacijo za klimo, se pravi je potrebno kupit samo kompresor in ga priklopit, a imate kake veze tule na forumu, da bi blo mo?no kupit kompresor za klimo.....rabljen seveda

Namre? prijatelja moti samo to, da nima klime :ne vem:

 

Lp

Tole z vso in?talacijo za klimo je larifari. Noben avto NIMA vgrajenega hladilnika, uparjalnika napeljanih cevi in ?ic in je brez kompresorja. :blink: Tako da kar pozabi na klimo, tako da bi vgradil samo kompresor. :(:(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

menjati mora? notranjo ?katlo za tisto kjer je hladilnik notri, potem hladilnik klime ?e mora? dati spredaj, potem rabi? kompresor, cevi,.....Tu okrog nas dela eden to, samo je cena okrog 120k sit.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem lastnik to?no takega modela, kot povpra?uje?. Vsi odgovori do sedaj so to?ni, dodal bi le, da se meni zdi teh 90 konj zelo ?ibkih, saj je res, da se nad 3000 solidno zavrti, samo imam feeling, da so do sedaj vsi avti, ki sem jih vozil in ki so imeli podobno mo? (ali pa celo manj) vsekakor bolj potegnili.

 

Glede klime, nisem strokovnjak, ampak do sedaj sem prejemal informacije, da vgradnja klime ni najbolj priporo?ljiva (pa ne zaradi stro?ka), ne vem pa razlogov za in proti, no za 120k bi jo jaz vgradil (imam pa res gumb za AC, tudi lu?ka zasveti :)), ker navkljub ?ibedahu zna kar zahajcati v tem vremenu...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A tako potem :huh: , saj bi blo res mal ?udno, da bi blo vse napeljano....

 

Fantje moram vas pohvalit in va? forum, ker ste se tako hitro in korektno odzvali na moje povpra?evanje v zvezi z doti?nim avtom.

 

Hvala za pomo?, sedaj se je treba sam ?e odlo?it in kupit.... :)

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

 

No pa sem na?el forum na katerem mi boste ?e najbolje odgovorili.

Zanimam se za nakup Mazde 323 C l.1996. Avto naj bi bil odli?en, samo saj veste, treba ga je pogledat a ne. Za ogled sem ?e dogovorjen, zdej bi pa prosil ?e mi kdo pove kje ma omenjeni avto kak?ne hibe na katere moram biti posebej pozoren, da ne bom kaj spregledal. Oz. ?e kdo vozi omenjeni model, bi prosil, da kaj o avtu napi?e.

 

lp, Grega

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem kaj vidite na C napram modelu f.F ima 5 vrat,ko zadaj podre? sede?e ful prostora.C je po moji oceni neprakti?en avto.F je ?portna liomuzina avto ki ima vse.obliko, velikost,opremo.model star 10 let pa ?e vedno zelo lep in iskan avto.Podvozje in motor isti c kot f.Edina slaba lastnost teh starih modelov 323f,626,xedos itd je elektronika-frtajler.Ko za?ne avto cukat, dela pa ne dela, al pa ?ist crkne je ?la elektronka-frtajler.Kkomur se je to zgodilo ?e ve kaj je ta pizdarija, ni poceni od 150.000 na gor-novo.Ne velja pa za vse, ko te dose?e te dose?e ?e te.Vsekakor model f dosti bolj?i in lep?i pa ?e razpon dodatne opreme je ful velik.Avto se da ful zrihtat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prednost C modela pa je da jih ni veliko in ?e ga ima? dobro porihtanega zgleda zelo cool.Pa body kit se da lep?e gor nareti ker je trivratni model.Naredi? ali pa kupi? zadnje obrobe ki segajo od vrat pa ?ez cele blatnike zadaj(podobno kot ferrari testarosa), na feltne pa distan?nike da pridejo gume bolj ven,...

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem kaj vidite na C napram modelu f.F ima 5 vrat,ko zadaj podre? sede?e ful prostora.C je po moji oceni neprakti?en avto.F je ?portna liomuzina avto ki ima vse.obliko, velikost,opremo.model star 10 let pa ?e vedno zelo lep in iskan avto.Podvozje in motor isti c kot f.Edina slaba lastnost teh starih modelov 323f,626,xedos itd je elektronika-frtajler.Ko za?ne avto cukat, dela pa ne dela, al pa ?ist crkne je ?la elektronka-frtajler.Kkomur se je to zgodilo ?e ve kaj je ta pizdarija, ni poceni od 150.000 na gor-novo.Ne velja pa za vse, ko te dose?e te dose?e ?e te.Vsekakor model f dosti bolj?i in lep?i pa ?e razpon dodatne opreme je ful velik.Avto se da ful zrihtat.

Vsake o?i majo svojga malarja. Men je BA model ponesre?en :( . Oto?ne prednje lu?i, nesre?en zadek, ?udne zadnje lu?i :( ...C mi je bolj v?e? ...sam mislim, da BG ni dobil dostojnega naslednika. BG je ustvaril nek image (eden prvih z 'zapiralnimi' lu?mi) pol pa :( ...Tist k je za BA pr?lo pa katastrofa (ni? s ?portnostjo)...so kr ukinil 323F :( ...pa tako zmagovalno se je za?el...323F BG je prvi veleprodajni ?portni mazdin hit pri nas (in po svetu), vsak ga pozna...kasnej?e modele pa le redki :( ...?al...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guest BrainLess

@ 323F

 

Tak kot si rekel - vsake o?i majo svojega malarja!

Mislim da je bg eden najbolj neposre?enih bodelov f-ke (l. 90)! Mi je recimo hatchback dosti lep?i, ?e sedan letnika 90mi je nekak lep?i od f-ke!

Tak da si pomojem BA zaslu?i već kot naziv f!

.... no, kasnej?i modeli f ke (letnik 00 recimo) so pa res ponesre?eni! Sej ne re?em da je slab - ravno nasprotno, samo f bi naj stal za ?portnost kar za ta model nebi rekel - bolj je podoben dru?inskemu mini enoprostorcu kot sport kupeju!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@ 323F

 

Tak kot si rekel - vsake o?i majo svojega malarja!

Mislim da je bg eden najbolj neposre?enih bodelov f-ke (l. 90)! Mi je recimo hatchback dosti lep?i, ?e sedan letnika 90mi je nekak lep?i od f-ke!

Tak da si pomojem BA zaslu?i već kot naziv f!

.... no, kasnej?i modeli f ke (letnik 00 recimo) so pa res ponesre?eni! Sej ne re?em da je slab - ravno nasprotno, samo f bi naj stal za ?portnost kar za ta model nebi rekel - bolj je podoben dru?inskemu mini enoprostorcu kot sport kupeju!

Se strinjam. F naj bi ostal ?portnik (leti na l.00).

Drga? pa vsake o?i majo svojga malarja tud 100% dr?i...

Va?n da je vsak s svojim zadovoljen ;) ...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se ti?e mo?i motorja in zmogljivosti ... tole sem jaz spravil iz mojega avta, ki je enako motoriziran. :ne vem:

Jaz sem se pa za njim peljal z nagibalnikom.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.