Skoči na vsebino

za Symona

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Toliko za informacijo, Megane RS je zdaj uradno najhitrej?i street legal FWD avto. Renault jajca gor ali dol, FWD kao ni za dirkat gor ali dol, s tem avtom ima? lahko na progi tak?ne ?ase, da se samo smeji? dra?jim avtom in celo avtomobilom, ki so v svojih ?asih veljali za super?portnike (Lambo in Dodge)...

 

Evo nekaj zanimivej?ih avtomobilov in ?asov iz te spletne strani, za primerjavo:

 

Honda NSX-R 7:56.73

Subaru Impreza STI Spec C MK.II 8:06.01

BMW Z8 8:07.00

BMW M6 8:07.76

Renault Megane RS 265 Trophy 8:07.97

Lamborghini Diablo SV 8:09.00

Dodge Viper GTS 8:10.00

KTM X-Bow 8:10.00

Mitsubishi Lancer EVO IX 8:11.00

BMW M5 (E60) 8:13.00

Renault Megane R26.R 8:16.90

Lexus IS F 8:18.00

BMW M3 (E46) 8:22.00

Nissan Skyline R32 GT-R 8:22.38

Ford Focus RS Mk. II 8:26.00

Nissan 350Z (283bhp) 8:26.00

BMW M5 (E39) 8:28.00

Nissan Skyline GT-R R34 8:28.10

Renault Megane RS Mk III 8:29.00

BMW M3 (E36) 8:35.00

Ford Focus ST 8:35.00

Opel Astra OPC '05 8:35.00

Mini John Cooper Works 8:35.00

Renault Megane Sport Trophy 8:38.00

Mazda 3 MPS 8:39.00

Honda S2000 8:39.00

Honda Integra Type R (DC2) 8:43.00

Honda Civic Type-R (EP3) 8:47.00

Renault Clio III Sport 8:47.48

Renault Clio V6 Mk I 8:49.00

VW Golf Mk V GTI 8:53.00

Renault Twingo RS (Cup Chassis) 9:00.40

VW Corrado VR6 9:24.00

Mazda MX 6 9:29.00

Napisano

Po moje bi bil bolj realen test npr. da testirajo avto eno leto in dirkajo z njim 1x tedensko....npr. od servisa do servisa, in potem bi izbrali najbolj?i avto po kriteriju, z najmanj okvarami in ?asom na dirki....me prav zanima katera znamka bi bila na vrhu.

Napisano
  je Grega_ napisal:

Ima znanec tanovga Megana RS-a in je ?e na koncu z ?ivci, skos po servisih, na valarjih mu je pa avto pokazal manj konjev kot v prometni :hohoho: ...se mu trga kolkr berem po FB-ju :hohoho:

 

verjetno je pozabu ?tet ?e tizga za volanom :hohoho:

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.