Skoči na vsebino

mazda 323f

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo

 

 

potrebujem nasvet!!!!!

 

imam problem z mazdico 323f 1.6 in sicer ko motor dose?e delovno temperaturo, za?nejo obrati poskakovati

in padejo tudi skoraj na ni?. v?asih avto tudi "crkne", avto ponovno u?ge normalno in nekaj ?asa dela potem pa se ta problem spet pojavi. Na forumu sem zanal da bi lohka ble sve?ke krive. Imel sem bosch sve?ke, sedaj imam ngk sve?ke. Nekaj ?asa je avto delal brez problemov, sedaj pa se je napaka ponovila.

 

vsak odgovor je dobrodo?el

 

 

lp janko

Napisano

Preveri ?e kable, kapo razdelilnika (najbolje vidi? pono?i ?e kaj prebija), lahko pa je tudi po?ena cev za zrak med merilcem pretoka in sesalno loputo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Preveri ?e kable, kapo razdelilnika (najbolje vidi? pono?i ?e kaj prebija), lahko pa je tudi po?ena cev za zrak med merilcem pretoka in sesalno loputo.

 

 

 

 

 

oki hvala bom preveru :D

Napisano

Na elektriki nekje je te?ava ali pa morda celo rebrasta gumijasta cev, kjer ima? merilec pretoka zraka, npr. ?e ima? rahlo napokano! :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

luftmesser ziher, fajn preglej kot je rekel mazdamo?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A to ti tko poskakujejo k je avto pod ?tantgasom?

 

 

 

 

ja avto za?ne "crkovat" ko motor dose?e delovno temperaturo in ima normalne obrate od 900 do1000

pol pa za?nejo poskakovati in avto tudi " crkne"

 

Preveri ?e kable, kapo razdelilnika (najbolje vidi? pono?i ?e kaj prebija), lahko pa je tudi po?ena cev za zrak med merilcem pretoka in sesalno loputo.

 

 

 

sem preveru in mislm da bi bla rebrasta cev za zamenat, ker je rahlo razpokana in ko je motor v?gan je sli?ati

?uden zvok kot da bi zrak uhajal

Napisano

ja avto za?ne "crkovat" ko motor dose?e delovno temperaturo in ima normalne obrate od 900 do1000

pol pa za?nejo poskakovati in avto tudi " crkne"

sem preveru in mislm da bi bla rebrasta cev za zamenat, ker je rahlo razpokana in ko je motor v?gan je sli?ati

?uden zvok kot da bi zrak uhajal

 

ampak te rebraste cevi so pa res ?ibka to?ka F-k,morda bi bilo vseeno dobro kake sve?ke zamenjat pa kable preverit,v kolikor tega ?e nisi storil ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ampak te rebraste cevi so pa res ?ibka to?ka F-k,morda bi bilo vseeno dobro kake sve?ke zamenjat pa kable preverit,v kolikor tega ?e nisi storil ;)

 

Pazi na moji pri 290+ km ni bilo nobenega problema z to cevjo pa sem jo sem pa tja mrdal, pa je dr?ala, sem jo pa na xedosu pri nizkih zunanjih tem res zje.al :angry: aja ?e tiste cevi moram enkrat pri iskat :vskalo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Lahko da je ECT senzor kateri po?ilja ra?unalniku temperaturo motorja in na podlagi tega dela zmes zraka in goriva. Cena je ca. 30?

 

Ali pa TSB za senzor kateri regurila prosti tek .

 

MAF pa lahko o?isti? z sprejem katerega dobi? v vsaki avto trgovini.

Napisano

?ivjo

 

 

sem pregledu avto in ugotovu da je ve? al mn use uredu sem pa najdu problem na v?igalnik kablah.

pono?i ko je avto v?gan je na kablih videti kako " potujejo" iskrce do sve?

 

 

je mo?no da je to krivo ?

 

 

lp janko

Napisano

Preveri ?e kable, kapo razdelilnika (najbolje vidi? pono?i ?e kaj prebija), lahko pa je tudi po?ena cev za zrak med merilcem pretoka in sesalno loputo.

 

 

?ivjo

sem pregledu avto in ugotovu da je ve? al mn use uredu sem pa najdu problem na v?igalnik kablah.

pono?i ko je avto v?gan je na kablih videti kako " potujejo" iskrce do sve?

je mo?no da je to krivo ?

lp janko

 

ve? kdaj sem ti to ?e predlagal

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?ivjo

 

 

 

dobil sem nove v?igalne kable in jih zamenu, vendar se z avtom dogaja isto. ?eprav v?asih pri obratih od

3000 pa do 4000 obrat/min se za?ne avto " du?iti" in izgubi mo?, tako da moram voziti z velikimi obrati.

ko avto ustavim padejo obrati tudi na ni? in avto spet "crkne".v?asih avto te?ko v?ge in tudi mo? komaj da dobi ( auspuh je pa tudi ful ?rn ampak kadi pa ne) :angry2:

 

 

 

lp janko

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.