Skoči na vsebino

mazda 323f


yanko

Priporočeno sporočilo

?ivjo

 

 

potrebujem nasvet!!!!!

 

imam problem z mazdico 323f 1.6 in sicer ko motor dose?e delovno temperaturo, za?nejo obrati poskakovati

in padejo tudi skoraj na ni?. v?asih avto tudi "crkne", avto ponovno u?ge normalno in nekaj ?asa dela potem pa se ta problem spet pojavi. Na forumu sem zanal da bi lohka ble sve?ke krive. Imel sem bosch sve?ke, sedaj imam ngk sve?ke. Nekaj ?asa je avto delal brez problemov, sedaj pa se je napaka ponovila.

 

vsak odgovor je dobrodo?el

 

 

lp janko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preveri ?e kable, kapo razdelilnika (najbolje vidi? pono?i ?e kaj prebija), lahko pa je tudi po?ena cev za zrak med merilcem pretoka in sesalno loputo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na elektriki nekje je te?ava ali pa morda celo rebrasta gumijasta cev, kjer ima? merilec pretoka zraka, npr. ?e ima? rahlo napokano! :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A to ti tko poskakujejo k je avto pod ?tantgasom?

 

 

 

 

ja avto za?ne "crkovat" ko motor dose?e delovno temperaturo in ima normalne obrate od 900 do1000

pol pa za?nejo poskakovati in avto tudi " crkne"

 

Preveri ?e kable, kapo razdelilnika (najbolje vidi? pono?i ?e kaj prebija), lahko pa je tudi po?ena cev za zrak med merilcem pretoka in sesalno loputo.

 

 

 

sem preveru in mislm da bi bla rebrasta cev za zamenat, ker je rahlo razpokana in ko je motor v?gan je sli?ati

?uden zvok kot da bi zrak uhajal

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja avto za?ne "crkovat" ko motor dose?e delovno temperaturo in ima normalne obrate od 900 do1000

pol pa za?nejo poskakovati in avto tudi " crkne"

sem preveru in mislm da bi bla rebrasta cev za zamenat, ker je rahlo razpokana in ko je motor v?gan je sli?ati

?uden zvok kot da bi zrak uhajal

 

ampak te rebraste cevi so pa res ?ibka to?ka F-k,morda bi bilo vseeno dobro kake sve?ke zamenjat pa kable preverit,v kolikor tega ?e nisi storil ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ampak te rebraste cevi so pa res ?ibka to?ka F-k,morda bi bilo vseeno dobro kake sve?ke zamenjat pa kable preverit,v kolikor tega ?e nisi storil ;)

 

Pazi na moji pri 290+ km ni bilo nobenega problema z to cevjo pa sem jo sem pa tja mrdal, pa je dr?ala, sem jo pa na xedosu pri nizkih zunanjih tem res zje.al :angry: aja ?e tiste cevi moram enkrat pri iskat :vskalo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preveri ?e kable, kapo razdelilnika (najbolje vidi? pono?i ?e kaj prebija), lahko pa je tudi po?ena cev za zrak med merilcem pretoka in sesalno loputo.

 

 

?ivjo

sem pregledu avto in ugotovu da je ve? al mn use uredu sem pa najdu problem na v?igalnik kablah.

pono?i ko je avto v?gan je na kablih videti kako " potujejo" iskrce do sve?

je mo?no da je to krivo ?

lp janko

 

ve? kdaj sem ti to ?e predlagal

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo

 

 

 

dobil sem nove v?igalne kable in jih zamenu, vendar se z avtom dogaja isto. ?eprav v?asih pri obratih od

3000 pa do 4000 obrat/min se za?ne avto " du?iti" in izgubi mo?, tako da moram voziti z velikimi obrati.

ko avto ustavim padejo obrati tudi na ni? in avto spet "crkne".v?asih avto te?ko v?ge in tudi mo? komaj da dobi ( auspuh je pa tudi ful ?rn ampak kadi pa ne) :angry2:

 

 

 

lp janko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.