Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, a je imel ?e kdo zarjavel rob desnih sprednjih vrat! Avto je 2006 letnik M5

Na levi strani je vse ok, na desni strani je pa spodnji rob ?ist mehur?kast in zarjavel! malo preve? za 5 let star avto :)Jutr grem na servis da vidmo ?e gre pod garancijo!

 

Izku?nje prosim!

Napisano

Pleh ma tak 7 let garancije kakor vem... Se motim?

 

 

12 na prerjavenje!

sem bil danes na servisu in so rekli, da bo ?lo skor 100% na garancijo

Napisano

Zdravo, a je imel ?e kdo zarjavel rob desnih sprednjih vrat! Avto je 2006 letnik M5

Na levi strani je vse ok, na desni strani je pa spodnji rob ?ist mehur?kast in zarjavel! malo preve? za 5 let star avto :)Jutr grem na servis da vidmo ?e gre pod garancijo!

 

Izku?nje prosim!

 

Wecome in tha club. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

2007 letnik, spodaj vsa rjava, sem jo dal za??ititi pa mi je rekel li?ar, da tako slabo narejenga avtomobila glede za??ite ?e ni videl (20 let dela ma za sabo!!). Tud Yugoti so bili bolj?....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo tako nekako bo izgledal nova  Mazda CX30 hibrid z novim Z motorjem  ..razen če ne bojo kaj spremenili kasneje ...😉😁😁
    • Jp, to tudi jaz opazim razliko med g140 in g194. Za obrate do 3k, je boljsi g140, nad 3k se pa g194 odpre. Za novo CX5 bo to prešvoh.
    • Se pozna. Sva ga malo "poterala" v obrate in tam se pozna res razlika. Ko se dino "ustavi ", x motor še vedno vleče. Ko štartaš iz mesta, prva prestava v x motorju veliko lepše vleče, če nabiješ obrate.  Se pravi, nizki vrtljaji =mini dino, visoki = x motor. 
    • Sicer nisem imel priložnosti ga vleči na obrate, ampak po mojem od 3.000 obratov navzgor vleče boljše x motor. Kot prvo, krivulja navora se izenači z dinotom, kot drugo 46 konjev plusa pri višjih obratih se pozna. Teža avta je praktično enaka pri obeh. Tudi jaz bi dodal 2k razlike, če bi izbiral.
    • Ce kdaj roadster potem je to tale f124. Mam tud sam 184 pa ni nobenega problema. Enkrat ko das miato pa barchetto skozi pol gre vse Z leti se nam zdi da zici postajajo ozji sam po moje so enaki kot 20 let nazaj😄
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.