Skoči na vsebino

Nova dyno delavnica

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 55
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

2 tone. Skupna teza 4 tone.

 

Avto skoraj vsak tehta 1,5 tone, pa med pospe?evanjem v tretji komot ?uti?, kje za?ne vle?t bolje in kje ima kako luknjo. Na ravnini to bele?i tudi vsaka naprava z giroskopi.

 

Bolj pomembno je, da so valji KONSTANTNI pri meritvah in ?imbli?je realni mo?i, kot pa da merijo na tretjo decimalko ;)

Napisano

Valji so kos zeleza. Kot jih zavrtis tako bodo merili. Motorji niso konstantni. Se segrevajo, ohlajajo. Voda v motorju, zrak iz intercoolerja.

 

Torej so meritve z te?kimi valji razli?ne samo zaradi spremenljivk, ki vplivajo na motor?

Saj temperatura vpliva tudi na valje oz. njihove le?aje. Verjetno bi bila meritev druga?na, ?e bi prvo izmeril po enem dnevu pavze in na koncu dneva, ko so bili valji cel dan v pogonu in imajo tople le?aje?

 

Ma saj nima veze. ?e jih boste uporabljali za tunanje, potem so 100% odli?en pripomo?ek, ker boste videli razliko prej in potem.

Pa tudi za firbce, kot sem jaz bodo o.k., ker tistih par km gor in dol verjetno nobenega ne moti :)

 

P.S.

Lahko vam sestavim puhalnik z izstopno hitrostjo zraka okrog 150 km/h na premeru 60 cm, ?e te zanima?

Je ?e dodobra stestirana varijanta, ki zdr?i 10.000 ur delovanja brez servisnih posegov......

Napisano

Ko bo kaksen dyno day se bodo lezaji fino segreli pa bo mogoce videti razliko, ce bo kaksna.

 

Sedaj je zraven ventilator, ki premakne 10 kubicnih metrov zraka na sekundo. Hitrost zraka je okoli 100km/h. Ko se bo dodalo usmerjevalce zraka, ki zmanjsajo presek izstopne luknje bo hitrost predvidevam se narasla. Ce to ne bo dovolj, se slisimo :-)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.