Skoči na vsebino

Nova dyno delavnica

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 55
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

2 tone. Skupna teza 4 tone.

 

Avto skoraj vsak tehta 1,5 tone, pa med pospe?evanjem v tretji komot ?uti?, kje za?ne vle?t bolje in kje ima kako luknjo. Na ravnini to bele?i tudi vsaka naprava z giroskopi.

 

Bolj pomembno je, da so valji KONSTANTNI pri meritvah in ?imbli?je realni mo?i, kot pa da merijo na tretjo decimalko ;)

Napisano

Valji so kos zeleza. Kot jih zavrtis tako bodo merili. Motorji niso konstantni. Se segrevajo, ohlajajo. Voda v motorju, zrak iz intercoolerja.

 

Torej so meritve z te?kimi valji razli?ne samo zaradi spremenljivk, ki vplivajo na motor?

Saj temperatura vpliva tudi na valje oz. njihove le?aje. Verjetno bi bila meritev druga?na, ?e bi prvo izmeril po enem dnevu pavze in na koncu dneva, ko so bili valji cel dan v pogonu in imajo tople le?aje?

 

Ma saj nima veze. ?e jih boste uporabljali za tunanje, potem so 100% odli?en pripomo?ek, ker boste videli razliko prej in potem.

Pa tudi za firbce, kot sem jaz bodo o.k., ker tistih par km gor in dol verjetno nobenega ne moti :)

 

P.S.

Lahko vam sestavim puhalnik z izstopno hitrostjo zraka okrog 150 km/h na premeru 60 cm, ?e te zanima?

Je ?e dodobra stestirana varijanta, ki zdr?i 10.000 ur delovanja brez servisnih posegov......

Napisano

Ko bo kaksen dyno day se bodo lezaji fino segreli pa bo mogoce videti razliko, ce bo kaksna.

 

Sedaj je zraven ventilator, ki premakne 10 kubicnih metrov zraka na sekundo. Hitrost zraka je okoli 100km/h. Ko se bo dodalo usmerjevalce zraka, ki zmanjsajo presek izstopne luknje bo hitrost predvidevam se narasla. Ce to ne bo dovolj, se slisimo :-)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede na dolžino prispevka,in kdaj si odgovoril,po vsej verjetnosti niti nisi pogledal cel video. Gre za to,da so 2x celice že menjavali,to pa je sedaj že tretjič ista napaka-BMS ne more izbalansirati celic zaradi prevelikih razhajanj v napetosti celic. Garncija je 8 let ali 160.000km   EV bi naj veliko vozil,da se povrne vložek oz. da je nakup v primerjavi z ICE avtom ekonomičen....pa ti VW zarine tega🖕,in se pri 160-tisoč kilometrih lahko le "pripogneš".   Zelo zanimiv pa je dokument,ki ga tip pokaže,kar namiguje na veliko verjetnost,da ta problem ne obstaja le pri starejših vozilih,ampak pri modelih vse do letnika 2024!!!...poleg dejstva,da so dokumenti na voljo le za ameriški trg,za evropskega se pa skriva.   Toliko o "zelenosti","ekonomičnosti" in ostalih pravljicah okoli EVjev.
    • Ja tuji komercialni RTL je tisti merodajni.  
    • Ne stekam kaj je tu spornega, ker to o cemer govori je normalno v svetu baterij. A ljudje pricakujejo 10 let brez sprememb????
    • Naših medijev v večini niti ne gledam,ker jim bolj malo verjamem...pa dajmo pogledati tuje.   Dva dni star prispevek.     En dan star prispevek.      
    • Google je moj prijatelj🤔   Za VAG piše takole: Z drugega vidika, če upoštevamo normalno delovno temperaturno območje Volkswagnovega motornega olja, je običajno 70-90 stopinj Celzija. Ko vozimo pri visokih hitrostih ali na intenziven način, se bo temperatura olja zagotovo dvignila in dosegla približno 100-120 stopinj.   Tak da ne bi več paničaril gledectemperature olja. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.