Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kolega je na dpustu ta teden, tako da dobi? informacije ?ele v pondelk. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 67
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Kolega je na dpustu ta teden, tako da dobi? informacije ?ele v pondelk. :(

 

Hvala! Na dobro informacijo se vedno spla?a po?akati... :D

 

PS: pol pravite NGK super opcija? Kaj pa razli?ice, kolikor sem uspel razbrati so ene obi?ne, ene nekje vmes in high class (ala take, ki se same nastavljajo), zmanj?ujejo porabo,... etc. :P

Napisano

Eno quick vpra?anje: po ?em ugotovi?, da je vztrajnik bolj ubogi oz. zani??

 

lp

 

Ahoj,

madona te je lepo nalupil tale tvoj mojster. Po?asi bo? na ceno VELIKEGA servisa dizla pri?el.

 

Onemu indijancu ne daj niti ? ve? ker to kar ti dela je kraja!

 

Vztrajnik: pri benzincu te nima kaj skrbeti bolj pri dizlih je to problem.

Najbolj?i znak pa je ?e zjutraj ko pri?ge? avto nekaj full ropo?e pod ma?ino kot da bi kladivo na kladivo vdarjal, pa avto se celi trese pri speljevanju itd...

Napisano

Lep pozdrav vsem! :P

 

Tako, sem sve?e(ajde, ca. teden dni) pe?eni in seveda ponosni lastnik Mazde 5, bencinar 1.8 ...ker nisem ravno najbolj ve?? na podro?ju mehanike si bom kljub predhodni uporabi search funkcije in nekajurnem branju drznil vpra?ati izku?ene foruma?e za nasvet glede servisa rabljene Mazde.

 

Mazda 5

letnik 2005

113000 km

bencinar

 

Za diske sem ?e sam ugotovil, da so bolj bogi (trese volan pri zaviranju), olje, filter in sve?ke ...toliko ?e bi vedel. Veriga se verjetno ne menja? Pri prej?njem (ni bila Mazda) mi je pri 160.000 km ?e pri?ela ropotati veriga, pa sem posledi?no tudi glede tega malo paranoi?en. Kaj pa ostalo? Pri v?igu v?asih malce nagaja in je potrebno dodati na plin (kar mi sploh ni v?e?), tudi pri uga?anju jo v?asih malo strese... ostalo je videti oz. se "ob?uti" zaenkrat OK.

 

Forum sem bral, ampak glede M5 bencinarjev nisem izsledil neke izdatne informacije glede ve?jega servisa (upam, da me ne boste zdaj sklapirali :blush: ) pa bi vse, kot ?e prej omenjeno prosil za nasvet kaj vse bi vi menjali preventivno ali pa zgolja zaradi notranjega miru ?e bi sami kupili to?no tak?en avto?

 

Pa tudi za priporo?ilo kak?nega izku?enega in zanesljivega mehanika Mazd (v okolici Ptuja oz. Maribora) bi bil zelo vesel. :cheers:

 

Kakorkoli ?e, za vsak nasvet bom zelo vesel ?e sem pa koga (verjetno s 100x ponovljeno tematiko) razjezil pa se mu seveda opravi?ujem.

 

V kolikor se pa potepate v okolici Ptuja pa se za nasvet z veseljem oddol?im... w.a. pivo, dve ali tri! :D

 

lp Dejan

 

Kaj mi lahko kdo pove,kak je lahko ponosen lastnik MAZDE ?

TO JE NAJVE?JI ?ROT NA TR?I??U

mam pa mazdo 6 ,ki bi te naj bil neki avto,pa sami handli z njim itd.......

Napisano

Kaj mi lahko kdo pove,kak je lahko ponosen lastnik MAZDE ?

TO JE NAJVE?JI ?ROT NA TR?I??U

mam pa mazdo 6 ,ki bi te naj bil neki avto,pa sami handli z njim itd.......

 

ziher si ga kupo od lokalnga dilerja... pa si zafrustriran ker avto ni to kar bi mogo bit :harhar:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Kaj mi lahko kdo pove,kak je lahko ponosen lastnik MAZDE ?

TO JE NAJVE?JI ?ROT NA TR?I??U

mam pa mazdo 6 ,ki bi te naj bil neki avto,pa sami handli z njim itd.......

 

Ja ?al je tak da je to pri Mazdah ena najbolj pomembnih stvari torej kje in od koga je kupljena pa kako je bila servisirana pred tem k druga?e jo je bolje v ?umo zapeljat ker te bo stala ?e in ?e.
Napisano

Zdaj se pa ?e jaz pridru?im teja temi.

 

Bil pri istem serviserju kot M Dean, meni uredil:

 

Olje, filter olni, zra?ni, klima, oba jermena navadna (avto ima ketno), sprednje plo??ice, test napak preko ra?unalnika + kontrola avtomobila splo?no (mazanje vrat,...) - skupaj 230 ?

 

Meni se ni zdelo dosti ali???

 

aja avto je M5 letnik 2005 :)

Napisano

Kukr js vem ima bencinarka samo en jermen. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

2 jermena bil zraven na servisu moje :bravo:

 

Clovek, al ti nimas bencinarja al so te na suh.......kam so ti pa pol ketno dal, ki se ne menja :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kaj zdaj, en ali dva? drug teden grem tipu na fin? nedokon?anega servisa pa bi bilo dobro vedeti preden mi ?e "zamenja" kak dpf filter na bencinarju... hahaha :P

 

ok, ?alo na stran... ve kdo za kak?nega ugodnega ponudnika ngk sve?k, predvsem za ITR5F-13 ali pa bi kaj drugega bilo enakovredno ali celo bolje?

 

dejrad1980: mislim, da bo? tudi ti moral narediti revizijo (stro?kov) servisa. :harhar:

kaj greva drug teden tipu skupaj na obisk? :ph34r::D

Napisano

kaj zdaj, en ali dva? drug teden grem tipu na fin? nedokon?anega servisa pa bi bilo dobro vedeti preden mi ?e "zamenja" kak dpf filter na bencinarju... hahaha :P

 

ok, ?alo na stran... ve kdo za kak?nega ugodnega ponudnika ngk sve?k, predvsem za ITR5F-13 ali pa bi kaj drugega bilo enakovredno ali celo bolje?

 

dejrad1980: mislim, da bo? tudi ti moral narediti revizijo (stro?kov) servisa. :harhar:

kaj greva drug teden tipu skupaj na obisk? :ph34r::D

 

Jah Dejana so mal z elastiko....bencinar sploh nima 'velikega' servisa v bistvu le redni z enim mikro jermenom....

 

Za svecke ajvar ma opcijo ampak se vrne 29, ce rabis prej loh jaz preko ebaya, veliko ceneje. Ce hoces jutri pogledam

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Clovek, al ti nimas bencinarja al so te na suh.......kam so ti pa pol ketno dal, ki se ne menja :ne vem:

 

OK, fantje zdaj sem porabil 2h sorfanja, da sem na?el dokaz, da ima 2 jermena + ketno!

Slika Mazda 5 engine diagram

 

Pa ?e nekaj detajlov: Mazda engine

 

Pa ?e stran za vse Mazda?e kateri sami "?raufajo doma" - na ?alost je v Ru??ini, vendar stric Google ve vse http://www.japancars.ru/cat/mazda/?cat=AECV04

:D

 

M Dean - ja grem z tabo na servis in ?e foti?a bom zraven vzel ter slikal oba jermena!!!

 

Lp

Napisano

OK, fantje zdaj sem porabil 2h sorfanja, da sem na?el dokaz, da ima 2 jermena + ketno!

Slika Mazda 5 engine diagram

 

Pa ?e nekaj detajlov: Mazda engine

 

Pa ?e stran za vse Mazda?e kateri sami "?raufajo doma" - na ?alost je v Ru??ini, vendar stric Google ve vse http://www.japancars.ru/cat/mazda/?cat=AECV04

:D

 

M Dean - ja grem z tabo na servis in ?e foti?a bom zraven vzel ter slikal oba jermena!!!

 

Lp

 

?lovek mi govorimo o jermenu, na katerem so priklju?eni deli ki jih goni alternator

 

http://allmazda.net/parts/MAZDA%205/AECV05/C2/1580A/

 

Jermen ki poganja vse vitalne dele je le en - tisti drugi o katerem ti govori? gre pa na kompresor klime v sklopu teh delov.

 

Da sem jasen: gre za 2 fizi?na jermena, ki pa sestavljata 1 mikrojermen, zaradi lege so ga razdelili na 2 dela o?itno. ?e vedno te2 staneta skupaj okoli 25?....vsaj za mojo m6 je mikrojermen bil 19?

Ker kadar govorimo o dveh jermenih je ponavadi to glavni in mikro jermen.

 

Sej v bistvu da dobi? notranjega dol, ne gre druga?e kot da sname? manj?ega...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?lovek mi govorimo o jermenu, na katerem so priklju?eni deli ki jih goni alternator

 

http://allmazda.net/parts/MAZDA%205/AECV05/C2/1580A/

 

Jermen ki poganja vse vitalne dele je le en - tisti drugi o katerem ti govori? gre pa na kompresor klime v sklopu teh delov.

 

Da sem jasen: gre za 2 fizi?na jermena, ki pa sestavljata 1 mikrojermen, zaradi lege so ga razdelili na 2 dela o?itno. ?e vedno te2 staneta skupaj okoli 25?....vsaj za mojo m6 je mikrojermen bil 19?

Ker kadar govorimo o dveh jermenih je ponavadi to glavni in mikro jermen.

 

Sej v bistvu da dobi? notranjega dol, ne gre druga?e kot da sname? manj?ega...

 

Ja se strinjam z tabo, samo ?lana M Dean je zanimalo ?e sta dva jermena in sta mikro! Hvala za detaljno razlago!

 

Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.