Skoči na vsebino

Chip-tuning

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ce imate kak dober predlog za chip tuning. Iscem za sodelavca, ki ima forda kugo.

 

LP :)

Napisano

Ce imate kak dober predlog za chip tuning. Iscem za sodelavca, ki ima forda kugo.

 

LP :)

 

pisinasemu forumasu marko_mx. ziher ti bo kj zrihtal.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ce imate kak dober predlog za chip tuning. Iscem za sodelavca, ki ima forda kugo.

 

LP :)

 

Tle samo cepiva in tableti pridejo v po?tev. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bratu so s-maxa tako nabildali, da res gre ko pes! To mislim- KO PES! Ne nekja da komaj opazi? razliko, ampak da zadaj pusti q7 3.0 tdi :danzoman::bravo:

 

Delali so pa tam, kjer je mazda mx doma , ?e se ne motim ;)

Motor je pa verjetno enak- 140 km osnova?

Napisano

Bratu so s-maxa tako nabildali, da res gre ko pes! To mislim- KO PES! Ne nekja da komaj opazi? razliko, ampak da zadaj pusti q7 3.0 tdi :danzoman::bravo:

 

Delali so pa tam, kjer je mazda mx doma , ?e se ne motim ;)

Motor je pa verjetno enak- 140 km osnova?

 

Q7 30 TDI ne gre nikamor.... :glare:

 

kolker se men zdi so ble samo 2.0TDCi :ne vem:

 

Yep

 

TDCi 100kw 136KM 320nm

 

z boxom na

123kw 167km 390nm

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ok thanks folx :) sm mu predlagal pa neki muti o genericnih zadevah pa o crackanih offical firmwarih ..matr k da bi se pogovarjal o androidnih telefonih ne pa o avtu :)

Napisano

Bratu so s-maxa tako nabildali, da res gre ko pes! To mislim- KO PES! Ne nekja da komaj opazi? razliko, ampak da zadaj pusti q7 3.0 tdi :danzoman::bravo:

 

Delali so pa tam, kjer je mazda mx doma , ?e se ne motim ;)

Motor je pa verjetno enak- 140 km osnova?

 

tut js sm dons pustu A6 3.0 TDI kr fajn zadaj :bravo:

 

po tem sode? ni n?e kej ?udnega :)

 

http://www.zeperfs.com/en/duel1250-661.htm

Napisano

Poslal sem ti sporocilo.

 

 

ok thanks folx :) sm mu predlagal pa neki muti o genericnih zadevah pa o crackanih offical firmwarih ..matr k da bi se pogovarjal o androidnih telefonih ne pa o avtu :)

 

Napisano

mogo?e pa za Audijem sploh ni vedel da dirkata :P

 

?e se mi je v koloni pelu ?ist za ritjo, ko sm pri 160km/h pre?altu u 4. ga je pa zmankoval (ampak po?asi :D)

Napisano

?e se mi je v koloni pelu ?ist za ritjo, ko sm pri 160km/h pre?altu u 4. ga je pa zmankoval (ampak po?asi :D)

 

3.0TDI vrjemi da ?e ho?e naredi samo vuuuu?... Kolega ma slu?benega in je raketa... rekel da se v vakumu vozi? komot 180-190... pol pa turbina naredi pritisk pa odleti? v neznano... 230hp le ni tako nedol?nih, 1x ve? navora, 1x ve? pogonskih koles,... Tvoja dose?e mo? pri blokadi ta pa casual pri ene 2-2.5k rpm...

 

Mor? pa ob?utit kok od na?ga agenta Mercedes Benz ML AMG 6.3L leti... Automatik... Sam pohodi? pa odleti...

If in doubt, flat out... 

Napisano

3.0TDI vrjemi da ?e ho?e naredi samo vuuuu?... Kolega ma slu?benega in je raketa... rekel da se v vakumu vozi? komot 180-190... pol pa turbina naredi pritisk pa odleti? v neznano... 230hp le ni tako nedol?nih, 1x ve? navora, 1x ve? pogonskih koles,... Tvoja dose?e mo? pri blokadi ta pa casual pri ene 2-2.5k rpm...

 

kar se tega ti?e, smo ?e mel debato, da je na ravnini sama izguba ;)

Napisano

3.0TDI vrjemi da ?e ho?e naredi samo vuuuu?... Kolega ma slu?benega in je raketa... rekel da se v vakumu vozi? komot 180-190... pol pa turbina naredi pritisk pa odleti? v neznano... 230hp le ni tako nedol?nih, 1x ve? navora, 1x ve? pogonskih koles,... Tvoja dose?e mo? pri blokadi ta pa casual pri ene 2-2.5k rpm...

 

Mor? pa ob?utit kok od na?ga agenta Mercedes Benz ML AMG 6.3L leti... Automatik... Sam pohodi? pa odleti...

 

V vakumu js furam do nekje do 220, pol pa gremo malenkost v plus, do te hitrosti se da skoz furat vakuum, samo traja, ?e pa ga malo potera? in naprej se vozi? brez pol?a.

 

V TDI-ju je samo filing, ker se ziba kot ?oln, da gre kot pes in verjemi to je to, sem fural ohcet s Q7 3.0V6 TDI Quattro.... :blush: , in ti povem ?e gleda? cager za brzino in samo po ob?utku, je to ena navadna draga kanta.

Ko sem se pol vsedel v svojo M6, in se odpeljal, je kot bi ?el iz kake barke v na cesto v dirkalnik za pol manj dnarja, isto porabo.

Raje imam 2 X MPS kot 1X Q7, stro?ek isti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa kje si ti zdej najdu tale kontejner Q7 primerjat z limuzino. :ne vem:

 

Q7 je sam po sebi te?ek kot slon in sicer ve? kot 2300kg. Pol pa ?e nalo? poln avto ljudi pa si bliz 2700kg zdej pa to premaken z 230konji. pol pa ?e ?tirikolesni pogon zamori pa veliki pre?ni presek in ?ist v kurcu aerodinami?ni koeficient, ki je tam nekje pri 0,37 v primerjavi s tvojo limuzino, ki ga ima pod 0,3.

 

Takle 3.0 Q7 je primerljiv le z limuzino nekje pri okoli 150KM in ni? ve?. Po klancu navzgor ga stresem ?e jaz (sprobano) brez te?av, ker tam je pa te?a ?e dodaten minus.

 

Da bi se vsaj pribli?al (ampak res sam pribli?al) primerjavi MPS-ke bi moral vzeti TDI 4,2, ki ima svojih 320KM.

33112_1.png

Napisano

A js nimam ?tirikolesnega pogona ? ?zmeden?

Ok moja te?a je, po podatkih, cca 1616 kg.

 

?e vedno mu malo manjka pri konjih. :danzoman:

Navor pa :blush: .

 

Samo stari poraba je pa tam tam. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Po moje bi bil ?ist drug filing, ?e bi vozil A6 3.0TDI quattro z navadnim menjalnikom.

 

Po performancah bi bil Audi celo spredaj proti stock MPS-ki :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Za ceno 16-20k? ve?, bi mogu bit veliko bolj?i. :hudicek:

 

Zadnji? sva se z eno korveto dajala, on ?e bi bla korveta manual, pol bi bla zame jeba, tako pa sem vsaki? ko sem stisnil gas pobegnu, predno je korveta nardila 1-2 dwnshifta.

Pol pr 2..+ pa me je za?el dohajat

Glede na to da je samo obra?al volan in pritiskal na pedala, NI imel ?asa za vklop smerinkov, vklopil ni niti 1X niti enega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Edini dizel, ki se lahko primerja z MPS je kaksen 535d chipan na 300KM.

 

?e ma dovolj ubrisanega ?oferja. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Edini dizel, ki se lahko primerja z MPS je kaksen 535d chipan na 300KM.

 

Odvisno v ?em ga primerjamo... ?e damo A6 3.0TDI quattro (MT) na stezo pol se strinjam, ampak pri dragu pa ne bi bil ?ist prepri?an... :ne vem:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.