Skoči na vsebino

Pu??anje klime pri sovozniku


Priporočeno sporočilo

Hoj,

 

Mazda 6, 2004, pri sovozniku ob?asno malo kaplja voda.

Voda se nabira med dvema plasti?nima elementoma, ki sta privija?ena skupaj (tik nad sovoznikovimi nogami). Je imel kdo podobno te?avo? Za koliko cekinov so ga "obrali"? ;)

 

Odtok kondenza je pa ?ist in pri motorju voda lepo te?e ven.

 

Thanks!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje ima? zama?en "odtok" kondenza.

To se samo spuca.

 

Ne ni. Je odma?em in voda lepo ven te?e. To sem preveril v?eraj (in ga ?e spihal).

 

Ampak vseeno malo kaplja ven pri sovozniku. Med dvema plasti?nima deloma zgleda, da je vmes neka guma in tam se po spoju nabira voda.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne ni. Je odma?em in voda lepo ven te?e. To sem preveril v?eraj (in ga ?e spihal).

 

Ampak vseeno malo kaplja ven pri sovozniku. Med dvema plasti?nima deloma zgleda, da je vmes neka guma in tam se po spoju nabira voda.

 

Pol pa nekje manjka ena sponka ki dr?i to plastiko skupaj. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem imel enako te?avo pri prej?nji ?estki pa so mi v garanciji tudi to zrihtali ?e predno so kak?ne gobe vzklile na tapisonu. Kolk je cena nimam pojma sam problem je poznan tako, da ti bodo hitro vedeli povedat kolk te bo pri?lo popravilo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

Tud men sm pa ke mej?kn kapla komu mar :P

Zaenkrat ?e nobenmu, sam k bo p a vse vla?n in za?el smrdet pol bo pa spet jok in stok.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ker je tale iz zgornjega linka M6 2015 challenge oprema, nima xenona...
    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.