Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo...Imam problem z menjalnikomn na moji MAZDI 6, letnik 2004, 2.0 diesel 100 kw, 180.000 km. Menjalnik mi v peti prestavi v?asih med povspe?evanjem vr?e ven iz prestave v neutralno prestavo, ?e dr?im roko na prestavni ro?ici ne vr?e ven iz prestave, pa tudi nobenega pretiranega tresenja ni zaslediti. razen tega deluje menjalnikj teko?e v vseh prestavah. Zanima me, ?e je lahko slabo olje, problem na zajlah ali je problem v samem menjalniku. Pred 6 meseci smo menjali olje v menjalniku, ampak ga nisem kupil na mazdinem servisu.

www.gistel.si

Napisano

Obrabljen sinhron 5. prestave.

Vzrok verjetno ni olje, razen ?e ga je bilo premalo in ali ni bil zamenjan na 120 kkm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Obrabljen sinhron 5. prestave.

Vzrok verjetno ni olje, razen ?e ga je bilo premalo in ali ni bil zamenjan na 120 kkm.

 

Nebi rad pametoval, ampak kaj pa , ?e so morda samo obrabljene pu?e na prestavni ro?ici ali pa ka?en slab nosilec motorja (spodnji)?

men se je to dogajalo na 626-tki ampak je imela ?e skoraj 400.000 km prevo?enih-pa isto samo v 5.prestavi!

pa? samo moje mnenje in podobna izku?nja, da nebi bil kdo uzaljen!

pa uspe?no cim cenej?e popravilo :zvizga:

Napisano

Glede na to da imajo M6,M3,CX vse ZAJLO za prestave(prenos od prestavne do menjalnika) in ne ?TANGE kot modeli DO M6,M3,...

 

Tako da nosilci motorja ne morejo vplivat na prestave, tudi ?e so vsi gotovi do amena.

 

Tako da malo te?ko verjemem v to, ?e bi bil problem ?e v 1. in 3. prestavi bi blo to ?e mo?no, ker pa je samo v 5. pa ne more bit drugega kot sinhron, in guess what ni prvi in ni edini. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glede na to da imajo M6,M3,CX vse ZAJLO za prestave(prenos od prestavne do menjalnika) in ne ?TANGE kot modeli DO M6,M3,...

 

Tako da nosilci motorja ne morejo vplivat na prestave, tudi ?e so vsi gotovi do amena.

 

Tako da malo te?ko verjemem v to, ?e bi bil problem ?e v 1. in 3. prestavi bi blo to ?e mo?no, ker pa je samo v 5. pa ne more bit drugega kot sinhron, in guess what ni prvi in ni edini. :angry2:

 

Ja potem takem, tudi z ro?ico ne more? prepre?it (?e jo dr?i?), da ga ne bi vrglo iz brzine!! a je tak? :ne vem:
Napisano

Ja potem takem, tudi z ro?ico ne more? prepre?it (?e jo dr?i?), da ga ne bi vrglo iz brzine!! a je tak? :ne vem:

 

Ni res, ?e z ro?ko "dr?i?" v prestavi ti te?ko ven vr?e razen ?e je sinhron totalno gotov.

?e pa se to samo ob?asno zgodi pa je na meji in vsi vemo da je motor vpet na ?asijo preko gumi nosilcev-selenov, zarad tega ker pa? med delovanjem pozro?a-oddaja vobracije in te vibracije se prenesejo na menjalnik ki je fiksno vpet na motor. Ti vzvodi ki jih z prestavljanjem premikamo na menjalniku, pa niso majhni in lahko pride do resonance in enostavno vr?e iz prestave, seveda ?a je obrabljen sinhronski zobnik, ?e je vse ok se to ne dogaja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zanima me, ?e bi dal menjalnik 6 prestav od novej?e mazde 6 z 122 konjev, bi ?ol gori namesto starega?

www.gistel.si

Napisano

Zanima me, ?e bi dal menjalnik 6 prestav od novej?e mazde 6 z 122 konjev, bi ?ol gori namesto starega?

 

Pomoje da ja, samo ima druga?e narejeno okrog prestav, zajle pa to, ker ima "nem?ki" rikverc.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pomoje da ja, samo ima druga?e narejeno okrog prestav, zajle pa to, ker ima "nem?ki" rikverc.

 

Pa ?e grem iskat ta menjalnik na 6 prestav, kaj moram vzet ?e zajle in nosilce od menjalnika za vsak slu?aj?

www.gistel.si

Napisano

Komplet prestavno v kabini, nosilci menjalnik so pomoje isti. :ne vem:

Samo so pa prestavna razmerja druga?na, samo se bo? ?e navadu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja kaj ?em se bom mogu navadit, za popravilo pride komplet 600 eurov+delo...se bom verjetno odlo?il za drugi menjalnik, tudi ?e je rizik da se bo pojavil enak problem kot na temu :P

www.gistel.si

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo kon?no...po treh dneh ?raufanja ima moja Mazda menjalnik na 6 brzin:)

 

O,super. :bravo: A pa?e noter od face-liftane na 6 brzin?

Me zanima,?e bo? sedaj imel kaj manj?o porabo?

 

 

Napisano

Ja v bistvu pa?e menjalnik, ampak mora? imet obvezno oba avta, ker mora? pre?raufati obe zajle ki grejo iz kabine,obe polosovini, vse nosilce, elektriko malo predelati, skratka pol avta...mislim da se nebi lotil ve? tega podviga :D

Kar se ti?e porabe, sem jo imel ?e zdaj malo ?ez 6 litrov, tako da mislim da ne bo neke razlike, najve?ji plus menjalnika na 6 prestav je da ni ve? tiste luknje v 5 prestavi pri 80 kmh, ko avto ni vlekel...

www.gistel.si

  • 6 let kasneje...
Napisano

?ivjo.

Imam podoben problem pri novi mazdi6 2,2D letnik 2013.

Pred 2000km je bil opravljen servis skupaj z menjavo olja v menjalniku.

Kmalu po tem mi je za?elo iz 6.prestave pri ne?nem gasu metati v ler. Ro?ica menjalnika se malo za?ne tresti in sko?i v ler. ?e jo dr?im nazaj ali pa ?e dam ve? gasa se to ne zgodi. Avto bo maja star 5 let, kilometri so ?ez 180.000km. Glede na to, da avto zelo lepo vozim in ve?inoma s tempomaton po avtocesti in je redno servisiran na poobla??enem servisu, se mi zdi, da ravno kvaliteta ni na najbolj?em nivoju. Verjetno ?el sinhron 6.prestave? Kaj naj storim? Na servisu so avto testirali in njim se ni pokazalo ni? niti jim ni sko?ilo iz 6. v ler na testni vo?nji. Svetovali so, da razstavijo menjalnik in pogledajo kaj je na stvari.

Hvala za pomo?.

Napisano

Avto gre na servis.Menjava sinhrona,zobnikov 6.prestave.Spotoma ?e preventivna menjava turbine in odmi?ne gredi.Za pla?ilo olje,sinhron in kar pa?e zraven ter 6,40ur dela...ostalo krije mazda.Ugodno ampak vseeno okoli 900?.

Napisano

Avto gre na servis.Menjava sinhrona,zobnikov 6.prestave.Spotoma ?e preventivna menjava turbine in odmi?ne gredi.Za pla?ilo olje,sinhron in kar pa?e zraven ter 6,40ur dela...ostalo krije mazda.Ugodno ampak vseeno okoli 900?.

To je, kot bi opisoval kak?en 15 let star avto in  ne pet letnega, Ok, za odmi?no in turbino je znano za l.2013 ampak ?e sinhron?

Kam je ?la kvaliteta? :ne vem:

 

 

Napisano

Ugodno 900? po petih letih?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?aki, ?aki, kaj nima Mazda 5 letne garancije? Ali je pa glih iz nje? Da meni crkne sinhron po 5 letih in recimo dveh mesecih bi se druga?e pogovarjal z njimi. :angry:

 

 

Napisano

?aki, ?aki, kaj nima Mazda 5 letne garancije? Ali je pa glih iz nje? Da meni crkne sinhron po 5 letih in recimo dveh mesecih bi se druga?e pogovarjal z njimi. :angry:

 

Pred parimi dnevi si meni odgovoril v neki drugi temi tole :) ...

 

Odvisno, kje je avto kupljen. Italija, Belgija, Nem?ija =3 leta garancija.

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pred parimi dnevi si meni odgovoril v neki drugi temi tole :) ...

Sem spregledal, da ima ?e 180000 km.

 

 

Napisano

"Spotoma ?e preventivna menjava turbine in odmi?ne gred" ??

Verjetno je njegov VIN na seznamu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.