Skoči na vsebino

VELIKI SERVIS PRI MAZDI 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Pred kratkim sem kupil vozilo mazda 6 (2.0 z 89 kw, letnik 2006) od ene avtohi?e. Vozilo ima 178.000 km, na nalepki motorja (kjer je slika jermena, pi?e da je bil menjan na 133.000 km), pa tudi karton?ek sem na?el kjer tudi pi?e, da so bil jermeni menjani na 133.000. Avtohi?a mi je dala sicer ?tevilko od prej?njega lastnika, ki sem ga kontaktiral in mi je zagotovil da je jermen res bil na 133.000 km menjan.

 

Ali naj verjamem, da je bil zagotovo menjan? Se da po ?em videt, ?e je jermen ?e dober oz. da je bil menjan?

 

Bi bilo sploh mo?no da bi pri zdaj?njih 178.000 km ?e bil prvi jermen? ?e se ne motim ima mazda 6 na 120.000 km veliki servis, torej po moji logiki bi jermene ?e zdavnaj vtrgalo ?e jih ne bi do sedaj menjali?

 

 

Lp, Boris

Napisano

Pozdravljen!

 

Ne vem zakaj se ti zdi tako nemogo?e, da so jermene dejansko menjali (saj je res veliko lopov??ine in la?i na tem svetu, ampak ?ist vsaka stvar pa tudi ni nategancija, madona).

 

Nekateri majstri pravijo, da se da jermen videt v kak?nem stanju je - oz. ?e bi bil ?e prvotni se absolutno mora videt razliko, gleda na tak?nega ki naj bi bil menjan.

 

PAZI - pri menjavi jermenov oz. kdaj je ?as zanjo niso klju?ni le prevo?eni kilometri, pa? pa tudi starost jermena (mislim da naj bi se menjalo na 5 ali 6 let)! Ampak pri tebi niti avto ?e ni toliko star! :P

 

Preberi si zlasti par zadev okrog DPF filtra, s katerim imajo nekateri te?ave, da ne bo? kasneje debelo gledal, ko ti bo lu?ka utripala ali pa gorela!

 

Pa obilo u?itkov v vo?nji!

 

LP!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tako ti povem, moja ima sedaj 174.000 in dokazano narejen veliki servis pri 120. Ravno 1 teden nazaj sem sam menjal jermen alternatorja ker je malo cvilil, in razlika je ocitna, trsi daljsi....

Jermen stane 20 ojro, ce si mal maherja ni tezko zamenjat...tako da po 50.000km ni neumno to menjati ne glede. Ce pa ti vse dela kot mora dont fix it, its not broken :)

 

Kdo naj bi delal ta servis? Ce je avtohisa potem preveri tam ali povprasaj ce je avto vpisan v DSR, mazdino elektronsko servisno mrezo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljen!

 

Ne vem zakaj se ti zdi tako nemogo?e, da so jermene dejansko menjali (saj je res veliko lopov??ine in la?i na tem svetu, ampak ?ist vsaka stvar pa tudi ni nategancija, madona).

 

Nekateri majstri pravijo, da se da jermen videt v kak?nem stanju je - oz. ?e bi bil ?e prvotni se absolutno mora videt razliko, gleda na tak?nega ki naj bi bil menjan.

 

PAZI - pri menjavi jermenov oz. kdaj je ?as zanjo niso klju?ni le prevo?eni kilometri, pa? pa tudi starost jermena (mislim da naj bi se menjalo na 5 ali 6 let)! Ampak pri tebi niti avto ?e ni toliko star! :P

 

Preberi si zlasti par zadev okrog DPF filtra, s katerim imajo nekateri te?ave, da ne bo? kasneje debelo gledal, ko ti bo lu?ka utripala ali pa gorela!

 

Pa obilo u?itkov v vo?nji!

 

LP!

 

B.

 

mislim da so stvari glede okrog DPF filtra re?ene z nalaganjem novej?ega programa v ra?unalnik, ?e je narejeno na uradnem servisu, lahko pogleda? ?t. karoserije in pokli?e? na mazdo ter preveri? vse opravljene servise..

Napisano

mislim da so stvari glede okrog DPF filtra re?ene z nalaganjem novej?ega programa v ra?unalnik, ?e je narejeno na uradnem servisu, lahko pogleda? ?t. karoserije in pokli?e? na mazdo ter preveri? vse opravljene servise..

 

Se strinjam, zadnje ?ase skoraj ni primerov, da bi kdo imel te?ave z DPF.. ?e pa ?e kaka lu?ka od DPF-ja me?ika je pa to vzrok v tem, da ni bil resetiran servisni interval, kar nima niti najmanj?e veze s te?avami z DPF-jem, ki so bile kake 5-6 let nazaj s prvimi DPF sistemi v Mazdi 5 in Mazdi 6.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Realno napisano... 
    • Tole je skoraj bolj verjetno kot pa, da bi bilo naključno narobe vse tisto kar omenja @tommzy Na ta način so meni ruknali Alfo R. 156 in prešpricali blatnik brez moje vednosti. To smo ugotovili pri prodaji staro za novo na Selmarju kjer so preverili debelino laka pri celem avtu! Zagotovil sem mu, da ni karamboliran in mi je verjel in tudi povedal za delavnice kjer te manjše stvari na hitro popravijo.  Moram pa rečt, da je bilo vse skupaj odlično popravljeno. 🤗
    • Jaz imam pa eno drugo teorijo (ne jemljite resno). 😁 @tommzy je omenil, da odstopa odtenek barve. Tu se začne. Avto so ruknili pri prevozu na ladjo in gre na popravilo v delavnico. Mehaniki vidijo biznis. Pobarvajo odbijač (slabo), zraven poberejo iz vrat nove zvočnike, notri dajo stare, slabo sestavijo - črički. Poberejo ven nove svečke in injektorje, stare not - višja poraba, enako za luči in elektroniko. Avto mu predajo "kot nov". Ni povezano s tem, da sem gledal 151 epizod Mentalista.
    • Naša CX-30 G140 AT ima sedaj cca 17.000 km, po števcu povprečna poraba 6,5 l/100 km. Sem včeraj rekel šoferju, da verjetno vozi po jajcih, pa se ni strinjal - pravi da vozi normalno.   Mazda 6 AT G194 ima zadnjih 12.000 km povprečno porabo 8.0 l/100 km.
    • A zdej k je Ford riknu, maš že izkušnje s pisanjem knjig? 🤔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.