Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A je ?e kgo menjal zadnje plo??ice? A je potrebno kak?no posebno orodje? Nekaj je potrebno narediri oz. v?ravfat bat......

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

A je ?e kgo menjal zadnje plo??ice? A je potrebno kak?no posebno orodje? Nekaj je potrebno narediri oz. v?ravfat bat......

 

Jaz sem vse 4, zadaj je enostavno, M vijak za odpreti 'pokrov' celjusti, zamenjas hitro, pazi le na fedrcke da ne odletijo drugace labko ploscice ropotajo. So takoj na vrhu ploscic.

Batek ima pa zarezo s katero enostavno s kombinirkamo vsravfas bat, pa obvezno odpreti pokrovcek zavorne in kasneje preveriti nivo tekocine.

 

Pa zadaj se treba sneti rocno na patentu...oz zaticu z varovalko. Spredaj pa japonci ne bi bili japonci ve ne bi dali ogromen imbus za odpiranje celjusti.....se dobro da mam 2 avta da sem sel v izposojo....

 

Po menjavi pazi, ker se mora pedal vsesti (batki) in se bo se trsal pocasi.

Spredaj pa batki nimajo zareze in je treba papagajke in stisniti, se ne vrti in ob tem paziti na gumice.

Ce ze delas to ti priporocam se zamenjati zavorno tekocino in s tem odzraciti bremze, ker ne gre brez gume dol....nedostopno in

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem vse 4, zadaj je enostavno, M vijak za odpreti 'pokrov' celjusti, zamenjas hitro, pazi le na fedrcke da ne odletijo drugace labko ploscice ropotajo. So takoj na vrhu ploscic.

Batek ima pa zarezo s katero enostavno s kombinirkamo vsravfas bat, pa obvezno odpreti pokrovcek zavorne in kasneje preveriti nivo tekocine.

 

Pa zadaj se treba sneti rocno na patentu...oz zaticu z varovalko. Spredaj pa japonci ne bi bili japonci ve ne bi dali ogromen imbus za odpiranje celjusti.....se dobro da mam 2 avta da sem sel v izposojo....

 

Po menjavi pazi, ker se mora pedal vsesti (batki) in se bo se trsal pocasi.

Spredaj pa batki nimajo zareze in je treba papagajke in stisniti, se ne vrti in ob tem paziti na gumice.

Ce ze delas to ti priporocam se zamenjati zavorno tekocino in s tem odzraciti bremze, ker ne gre brez gume dol....nedostopno in

 

Kaj pa ?e bi hotel zadnje cilindre odpret oz ven potegnit, da vidim ?e je notri kaj rjasto, a si to tudi delal?

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Kaj pa ?e bi hotel zadnje cilindre odpret oz ven potegnit, da vidim ?e je notri kaj rjasto, a si to tudi delal?

 

Ni blo potrebe, se drzim pravila ce dela, ne popravljaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni blo potrebe, se drzim pravila ce dela, ne popravljaj

 

Ej jaz pa sem se glede tega ?e tolkrat nasral pa kar ne morem in ne morem iz svoje ko?e <_<

Ampak, ?e bom samo pritiskal pedal za bremzo a misli?, da bo cilinder padel ven?

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Ej jaz pa sem se glede tega ?e tolkrat nasral pa kar ne morem in ne morem iz svoje ko?e <_<

Ampak, ?e bom samo pritiskal pedal za bremzo a misli?, da bo cilinder padel ven?

 

Eno vpra?anje , ali je ?e kdo razdiral zadnje zavorne cilindre??

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Eno vpra?anje , ali je ?e kdo razdiral zadnje zavorne cilindre??

 

Ja, bati? pade vn, ?e preve?krat pritisne? ko je ?eljust odprta.

Pritisni tolikokrat, da zunanja ??itna gumica ?e ni raztegnjena do konca, nato jo previdno prevzdigni in potisni navzdol po bati?u.?e so na njem sledi korozije je potrebno spolirat in vse fajn namazat. :bravo:

Napisano

Tole "poliranje" in ?i??enje batkov je en navaden bla?ev ?egen, ker je ?koda ?asa, bolj da komplet ?eljust zamenja?i ni si ziher spet za 5-6 ali ve? let. Res pa ni poceni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tole "poliranje" in ?i??enje batkov je en navaden bla?ev ?egen, ker je ?koda ?asa, bolj da komplet ?eljust zamenja?i ni si ziher spet za 5-6 ali ve? let. Res pa ni poceni.

 

No sej glih zaradi tega, da ne bi do tega pri?lo bi jaz to prej naredil...

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Rahlo si zgresil poanto mojega zapisa, ne trdim da so kitajski avtomobili oh in sploh, ne bojo pa razpadl. Motorjev svojih skoraj ne razvijajo, vse je iz drugih firm. Tiste podrobnosti s katerimi se pa evropejci ukvarjajo, in tudi japonci pa korejci, pa zelo vpliva na to kako se avto vozi ali pa kako se pocutis v avtu.   Lej pred kratkim sem lynka, rentacar. Masina in menjalnik super, odziven avto, nimam pripomb. Pol pa kvaliteta v kabini pa ne vem, zalost. Poceni plastika, avto je bil nov, tako da se ni bilo crickov, ampak bojo kmal pomoje, slaba zvocna izolacija. Asistencni sistemi pa ne vem kaj naj recem, je pa verjetno res to kar pravijo na raznih testih teh avtomobilov. Da je bil razvit za kitajske avtoceste, vecinoma obvoznice velikih mest, kjer vec al manj stojis v koloni in niso primerni za evropske ceste. Tudi na splosno voznja, bl tko tko. Izvoz z avtoceste, kjer je 60 omejitev bi s katerokoli mazdo k sm jo do zdj vozu lahko 80 brez problema prpelov, v tem avtu mi je blo pa ze pr 50 rahlo nelagodno. Kle je unih 10% razlika v razvoju.     Aja, pa to je kitajc, ki pri nas stane ~50k, tako da rajs ne pomislim kako je s kitajci ki so polovico te cene. Vseeno pa masina, menjalnik in pleh ne bojo kr narazn padl, ostalo je pa pofl.
    • Tu je veliko kislo jabolko razvoja, če se je kdo kdaj ukvarjal z njim. Za zadnjih 20% potrebuješ 80% časa razvojnikov (ja, tudi tu velja pravilo 80-20), da speglaš detajle in narediš kvaliteten izdelek. To vse pomeni več denarja in potenicalno veliko razliko na koncu v ceni izdelka.
    • Tudi meni se vse bolj dozdeva, da je to  zopet en izmišljeni lastnik Mazde.😉
    • Meni je prav vseeno ,če dobim unih par deset evrov ali ne. 😉 Ni pa prav,da so se zapufali za božičnico za javni sektor .. Itak imajo večje plače in sedaj so se še tukaj ozenačili,tako,da ja bodo vsi silili v javno sektor in bo še več zaposlenih tam. In še večji minus v javni blagajni. Tej bonbončki stanejo. 😎 Podobno je  v trgovino z sladkarijami.. Če hočeš kupiti otroku bombone to stane.   
    • Kot sem že napisal en mesec nazaj, ti @tommzy sploh Mazde nimaš in nas samo malo za.....  Ker, da imaš vse to kar pišeš ni bilo možno niti na yugecu pred 50 leti.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.