Skoči na vsebino

Pronicanje goriva v olje pri Mazdinih dizlih (2.0 in 2.2)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tisti, ki imate mazdine dizel motorje (2.0 in 2.2) mi lahko poveste kako je z prehajanjem goriva (torej dizla) v olje.

 

Merilna pal?ka ima namre? oznako L & F ter oznako X. Ko gorivo prehaja v olje se nivo dvigne in gre proti oznaki X. Vsaj teorija tako pravi.

 

Kdaj se to dogaja?

Ko je olje ?e staro (proti koncu intervala za servis)?

Ko je ma?ina ?e po zjebana?

Ko jefilter zapacan?

 

A mi lahko kdo v praksi malce ve? pove. Predvsem tisti, ki se jim to pojavlja.

 

Moji novi mazdi6 2.2 ?129KM je bilo treba dodati olja na cca 8.000 km (v cca 8.000 km se je olje spustilo iz sredine tik pod L; potrebno je bilo doliti 1 l olja). In seveda ker nisem na?el takoj olja C1 sem dodal olje C2 (tako da sem si skraj?al ?ivljensko dobo PDFja). Itak bom olje zamenjal pri cca 15-18.000 (pred zimo). Avta ne ?param in ga vozim po?teno. 90% vseh vo?enj je 30 ali ve? km v eno smer. Tako da z zapacanostjo nebi smel imeti te?av.

 

V tem trenutku meni gorivo ne pronica v olje in je olje ?e vedno na F. Kako je kaj s tem.

Napisano

O tem je tukaj napisanega u la la, dokler ni na X in nad F je ok, ko je na X pred?asno menja? olje, thats it

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V novih je DPF ?e zelo dodelan z bistveno kraj?imi regeneracijami in posledi?no manj pronicanja nafte v karter tako, da ne bo? mel kej dosti skrbi.

33112_1.png

Napisano

V novih je DPF ?e zelo dodelan z bistveno kraj?imi regeneracijami in posledi?no manj pronicanja nafte v karter tako, da ne bo? mel kej dosti skrbi.

 

Ja kaj pa mi k imamo ?e stare motorje 2.0 CD 140, sem sli?ou da zna motor tud zaribat. A mate kak?ne informacije kako prepre?it tako katastrofo?

Pozdrav

Napisano

Ja kaj pa mi k imamo ?e stare motorje 2.0 CD 140, sem sli?ou da zna motor tud zaribat. A mate kak?ne informacije kako prepre?it tako katastrofo?

 

 

CD140 pomoje pa?e ?e v kategorijo "novi DPF" ... precej ve? problemov je bilo pri prej?nji generaciji ?estice z DPF (od letnika 2005 do 2008) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

CD140 pomoje pa?e ?e v kategorijo "novi DPF" ... precej ve? problemov je bilo pri prej?nji generaciji ?estice z DPF (od letnika 2005 do 2008) ...

 

Mo?no upam, da ta predvidevanja dr?ijo.

Pozdrav

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, kupil volume control pred 5 leti. 4x tedensko se prešteka vhod. Navadni audio jack.   In je šumelo na čase. Prvo sem menjal kabl vhodni, ker ni pomagalo, sem razstavil. Audio jack je imel dva lota počena. Sem polotal.   Seveda je ta Volume control kitajc, delan za EU firmo. Pač ni garancije, ker je 3 leta, pa daj kupit novega.   Imel sem walkman-e, discman-e, ki so preživeli nošjo in tisoče krat vtikanj in ni lot počil.   In to meni vse pove o naših prijateljih.
    • Ko je govora o kitajcih...nič ne rečem...samo omenil bi rad...poprodajna oskrba-servis,dobavljivost rezervnih delov,cene le teh,garancija,čas do dobave rezervnega dela itd... Ker ne kupiš le artikla,ampak tudi poprodajno oskrbo.
    • A ti pa glavo v pesek, al kako se gre ta igrica? Sam eno stvar mi povej pa bodi pošten... a si upaš zdajle kupit 2-3 leta star kitajski avto? Kaj pa toliko star japonski, evropski, korejski? 
    • Recimo ,če že govorimo o Kitajcih. Kolega iz banda se ubada z brizganjem plastike. Do sedaj je imel vedno ali italijanske ali nemške stroje. Sedaj je dobil odlično ponudbo neke Kitajske firme za tretjino cene kot so te evropske.Res je bil do tega  skeptičen (do vsega kitajskega) a sedaj, po le dveh mesecih uporabe pravi,da je stroj vesoljsko leto pred temi evropskimi. Dela tišje, hitreje in je veliko manjši kot prejšnji. Sedaj je nabavil od iste firme še striček za  tiskanje zlatega tiska. Ne more ga prehvaliti. Pri nas v slo stane tak stroj 4500€, on je dal zanj 750€ ---skupaj z prevozom iz Kitajske in carino ga je prišel 1500€.;Pripeljali so mu ga pred hišo. Tako,da jih ni za odpisati--- na vseh segmentih. 
    • Zdravo. Poročam naprej... Po nasvetu nekoga, glave nisem dal poravnati (nasvet je bil, da glave ni potrebno poravnati, če avto ni zakuhal ali kaj podobnega) in sem z endoskopsko kamero sedaj preveril cilindre, s katero sem videl, da je na 3 batih vidna tekočina (antifriz). Torej, ker glava ni bila poravnana sedaj v 3 celindre sedaj vleče antifriz, kar povzorča pokanje, ki se sliši podobno kot napačni vžig... Stanje v enem od cilindrov:   Čaka me torej ponovitev vaje, s tem da ne rabim sedaj jemati ven batov.   Vseeno hvala vsem za nasvete!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.