Skoči na vsebino

Pronicanje goriva v olje pri Mazdinih dizlih (2.0 in 2.2)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tisti, ki imate mazdine dizel motorje (2.0 in 2.2) mi lahko poveste kako je z prehajanjem goriva (torej dizla) v olje.

 

Merilna pal?ka ima namre? oznako L & F ter oznako X. Ko gorivo prehaja v olje se nivo dvigne in gre proti oznaki X. Vsaj teorija tako pravi.

 

Kdaj se to dogaja?

Ko je olje ?e staro (proti koncu intervala za servis)?

Ko je ma?ina ?e po zjebana?

Ko jefilter zapacan?

 

A mi lahko kdo v praksi malce ve? pove. Predvsem tisti, ki se jim to pojavlja.

 

Moji novi mazdi6 2.2 ?129KM je bilo treba dodati olja na cca 8.000 km (v cca 8.000 km se je olje spustilo iz sredine tik pod L; potrebno je bilo doliti 1 l olja). In seveda ker nisem na?el takoj olja C1 sem dodal olje C2 (tako da sem si skraj?al ?ivljensko dobo PDFja). Itak bom olje zamenjal pri cca 15-18.000 (pred zimo). Avta ne ?param in ga vozim po?teno. 90% vseh vo?enj je 30 ali ve? km v eno smer. Tako da z zapacanostjo nebi smel imeti te?av.

 

V tem trenutku meni gorivo ne pronica v olje in je olje ?e vedno na F. Kako je kaj s tem.

Napisano

O tem je tukaj napisanega u la la, dokler ni na X in nad F je ok, ko je na X pred?asno menja? olje, thats it

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V novih je DPF ?e zelo dodelan z bistveno kraj?imi regeneracijami in posledi?no manj pronicanja nafte v karter tako, da ne bo? mel kej dosti skrbi.

33112_1.png

Napisano

V novih je DPF ?e zelo dodelan z bistveno kraj?imi regeneracijami in posledi?no manj pronicanja nafte v karter tako, da ne bo? mel kej dosti skrbi.

 

Ja kaj pa mi k imamo ?e stare motorje 2.0 CD 140, sem sli?ou da zna motor tud zaribat. A mate kak?ne informacije kako prepre?it tako katastrofo?

Pozdrav

Napisano

Ja kaj pa mi k imamo ?e stare motorje 2.0 CD 140, sem sli?ou da zna motor tud zaribat. A mate kak?ne informacije kako prepre?it tako katastrofo?

 

 

CD140 pomoje pa?e ?e v kategorijo "novi DPF" ... precej ve? problemov je bilo pri prej?nji generaciji ?estice z DPF (od letnika 2005 do 2008) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

CD140 pomoje pa?e ?e v kategorijo "novi DPF" ... precej ve? problemov je bilo pri prej?nji generaciji ?estice z DPF (od letnika 2005 do 2008) ...

 

Mo?no upam, da ta predvidevanja dr?ijo.

Pozdrav

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Božičnica za vse stane. 😉
    • Saj ni nobenega na cesti več kot par let.😉 Čajnezi se učijo , zaposlujejo najboljše evropske avto dizajnerje in inženirje. Čez deset let bodo njihovi avtomobili top za pol denarja, kot jih ponujajo ostali. Pa bodo jokcali ostali proizvajalci avtomobilov,da jim sesuvajo proizvodnjo. 
    • Evo, zjutraj po radiu slišim, da je Vlada RS odločila, da se razlika v znižanju cen derivatov na trgu razdeli na 2 dela: pol gre kupcem goriva (direktno nam), pol v državni proračun (zvišanje trošarin).   Je vlada zvišala trošarine? DA  So se pod sedanjo vlado danes znižale cene goriv? DA   😀  
    • Saj ni problem, da se to "dogaja" na tvoji Mazdi. Bolj je čudno to,da nisi še bil na servisu, kjer bi ti to rešili. Samo jamranje tu gor ne pomaga. Tu pri nas na obali so resda pacienti na uradnem servisu a vseeno prideš na vrsto za razne reklamacije najpozneje v petih dneh. Te naročijo, poveš kaj je narobe, oni napišejo zapisnik ,vse poslikajo in pošljejo v Avstrijo, kjer se odločijo ali je kaj res za reklamacijo, ali pa so to normalne stvari za ta avto. Recimo sedaj nazadnje mi niso priznali rjavenja čeljusti , češ, da je to normalno. Mene to ne skrbi. Jih bom pač prebusil in pobarval. 
    • Kolikor so meni razložili, naj bi ta žleb uporabili kot cvetlično korito. Saj mogoče bo takrat dobro zgledalo, samo do takrat izgleda pa res trapasto...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.