Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Meni mi en ?as klenka ko je motor pod 2000 obrati, to ni zvok injektorja "tok tok" ampak ena vrsta klenkanja, nad 2000 obrati pa izgine in tudi ne dela vedno..razen tega dela auto ?isto normalno...kaj bi lahko bilo?

www.gistel.si

Napisano

Meni mi en ?as klenka ko je motor pod 2000 obrati, to ni zvok injektorja "tok tok" ampak ena vrsta klenkanja, nad 2000 obrati pa izgine in tudi ne dela vedno..razen tega dela auto ?isto normalno...kaj bi lahko bilo?

 

nevem za tvoj motor kako ma narjen ampak prvo preveri kok ma? olja notr ker ?e ga je premal se lahko sli?jo dro?niki, al pa ma? lahko ventile za na?telat.

concept.gif

Napisano

?e huje pa je spet varianta z zama?enim cedilom....ode ma?ina hitro

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ju3 pridem iz dopusta in grem takoj ?istit cedilo, upam da ne bo prepozno...kaj ?e je cedilo zama?eno se pojavijo ?e kak?ni znaki?

www.gistel.si

Napisano

nevem za tvoj motor kako ma narjen ampak prvo preveri kok ma? olja notr ker ?e ga je premal se lahko sli?jo dro?niki, al pa ma? lahko ventile za na?telat.

 

isto sm hotu js re?t ;)

Napisano

Meni mi en ?as klenka ko je motor pod 2000 obrati, to ni zvok injektorja "tok tok" ampak ena vrsta klenkanja, nad 2000 obrati pa izgine in tudi ne dela vedno..razen tega dela auto ?isto normalno...kaj bi lahko bilo?

 

Verjetno je kaka ?oba. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mislim da je res injektor, ker sem malo poslu?al in ko med vo?njo klenka se ga sli?i nabijat "varjanta kladivo" ko dela avto na minimumu, ko pa je med vo?njo tih je tudi na minimumu auto tih...

 

Na avtu sem menjal 3 injektorje, ?etrtega pa nisem na noben na?in ven spravil, tako da je skoraj sigurno tisti kriv...kaj ?e dam kak?en aditiv bo pomagalo?

www.gistel.si

Napisano

na na?o ?alost res ker ko sem govoril s tipom ki obnavlja ?obe (tip je iz primorske)je rekel da ni panika obnovit ?obo ?e je boscheva je pa jeba denso ki se je ne da sploh obnovit rekel mi je tudi to da tisti ki bo rekel da se denso da obnovit da la?e no pa sem poklical drugega obnavljalca ?ob rekel je da ni panike da obnovi kakr?no koli tudi denso ?obo no pa sem mu povedal kaj je rekel njegov predhodnik (da tisti ki re?e da se denso da obnovit la?e) je takoj rekel da se pri denso ?obah da obnovit le dolo?en del ?obe oziroma le dolo?ena okvara na njej. moram pa priznat da je tip iz primorske bil veliko bolj natan?en glede samega postopka obnove in mi je takoj ponudil kakr?no koli pomo? ?e kaj nebi znali demontirat ali kasneje montirat v primerjavi z dugim ki mi je rekel le po?lji pa zrihtamo pa tip velja za enega bolj?ih obnavljalcev v slo.

 

p.s. batko ti sporo?im kaj bom izvedel na podjetju za katerega si dal link

Napisano

Kot zgleda sem re?il problem, zdaj motor ne klenka in ne kadi ve? :D

 

Za vse skupaj je bil kriv filter v rezervarju, zaradi smeti se je zapacal in kot zgledsa je prihajalo premalo goriva...od kar sem ??istil sito se ne sli?i ve? klenkanj, avto vle?e dooosti bolj?e in ne kadi ve? :D

www.gistel.si

Napisano

?isto mo?no ker ?obe niso imele dovolj mazanja so klenkale a na tester si jih dal?

 

nop ni bil iz ren? :D

 

Sem jih hotel dat na tester, samo ne morem druge ?obe nikakor spravit ven iz motorja...

www.gistel.si

Napisano

Kot zgleda sem re?il problem, zdaj motor ne klenka in ne kadi ve? :D

 

Za vse skupaj je bil kriv filter v rezervarju, zaradi smeti se je zapacal in kot zgledsa je prihajalo premalo goriva...od kar sem ??istil sito se ne sli?i ve? klenkanj, avto vle?e dooosti bolj?e in ne kadi ve? :D

 

Se pravi, to je prvi filter goriva, ki se nahaja v rezervoarju? A je to zajeban odpret pa spucat?

Napisano

Ne je enostavno, odstranimo spodnji del zadnjega sede?a, pod njim najdemo pokrov ki ga odstranimo z ?tirimi vijaki. Pod pokrovom pa najdemo cevi ki jih odklopimo in odvihemo veliko plasti?no matico, ki dr?i pritrjen pokrov na rezervar. Ko so vse cevke in kabel od elektrike odklopljena potegnemo vse skupaj ven ??istimo spihamo in vrnemo nazaj.

 

Nekaj slik sem dal na tem postu:

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=8830&st=20

www.gistel.si

  • 4 let kasneje...
Napisano

A druga?e cuka kaj med vo?njo s konstantnim gasom? Servisni interval ni bil resetiran ve? kot 50000km? :)

Napisano

sem popravil prvo sliko, je bila stara 1 teden. V 1. prestavi cuka med konstantnim gasom ja in tol?e, potem ne cuka ve?, ampak pa vseeno malo tol?e, ob?asno. Nisem ga nikoli resetiral ne, je pa redno menjano olje in filtri na 15kkm. Kje resetiram interval, a lahko kar s Forscanom?

Napisano

Lahko resetira?, mislim da je ena izmed procedur, ?ene pa mazda 6 tips and trick, tam tudi pi?e kako to naredi?.

 

Vse vrednosti ti v minus sekajo. Jaz priznam, da ne vem kaj pomenijo vrednosti v minus pa plus, oz. aj e minus slab?i kot plus itd. ?eprav odstopanja takole na videz ne izgledajo prevelika. 

 

Je pa res, da to vedno ne poka?e resnice, ?e ti cuka s konstantnim gasom (meni je tako delalo ko je bila ?oba ?e kar na?eta) znabiti kaj na tem. Koliko ti pa kuri, opazi? vi?jo porabo kot obi?ajno?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dopustov konec in se dva soseda pogovarjata: - "In, kako je bilo na morju?" - "Eeee, moj Jože, da ti vidiš to! Pridem na plažo, tam sami siromaki, vse golo in boso, edino jaz sem bil toliko premožen, da sem imel gojzarje in jakno..."
    • Ej...čestitke za nakup cx30  Uživaj v vožnji zoom zoom 😉😁😁😁
    • Pri vsem zelenju sem so meni v oči padle gurtne...   Sicer ne dvomim v tvoje izkušnje, vendar bi sam gurtne na zadnjem delu motorja ovil okoli palice nosilca kovčka. Če je gurtna položena čez, se spodaj motor lahko premakne (v bistvu težko, možno pa je). Če je gurtna zavita okoli, ne zdrsne in je fiksiran kot da je privarjen... Sem tudi jaz kdaj kakšen motor prevažal in sem vedno tako vezal. Pa tudi prijateljem sem vedno tako svetoval. In eden od prijateljev je dokazal, da je ta način vezave res fenomenalen: je tako zvezal dva motorja na keson Ducatija, prevrnil vse skupaj in ko so ga postavili nazaj na cesto in naložili na avtovleko, sta bila motorja še vedno postavljena tako, kot ju je postavil na svojem dvorišču. Sicer razbita, ampak zmaknila se pa nista... Ker, pri takem prevozu, je treba nekaj vedno računati: kolikšni bodo pospeški, odloča voznik, kako močno bo treba zavirat, odločajo pa drugi...     Verjamem pa, da imaš izkušnje in da to niso prvi motorji, ki jih prevažaš...
    • Boomefekt je bolj pšššš-efekt, čeprav ga popolni amaterji ne morejo kupiti, ker je prehud za amatersko rabo. Jaz imam herbicide, ki so za razred boljši - kolikor jih rabim (za škropit travo po sred makadama, da mi cesta ne zaraste).   Jaz rabim nekaj proti mravljam v čebelnjaku. Zadeva mora biti profesionalna. Vem, kaj rabim, vem, kako se uporablja, vem, kaj je to in kakšne so lahko posledice napačne uporabe, nisem pa poklicni deratizer, zato tega ne smem kupiti.    Ena flaška je 15 do 20 € in je za kakšnih 10 "tretmajev". Če pokličem deratizerja, ne pridem skozi z manj kot 65€ za obisk...   V glavnem, ima kdo veze in poznanstva?
    • Tega bi moral imet samo za v nedeljo.... 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.