Skoči na vsebino

klenkanje motorja


Priporočeno sporočilo

Meni mi en ?as klenka ko je motor pod 2000 obrati, to ni zvok injektorja "tok tok" ampak ena vrsta klenkanja, nad 2000 obrati pa izgine in tudi ne dela vedno..razen tega dela auto ?isto normalno...kaj bi lahko bilo?

 

nevem za tvoj motor kako ma narjen ampak prvo preveri kok ma? olja notr ker ?e ga je premal se lahko sli?jo dro?niki, al pa ma? lahko ventile za na?telat.

concept.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nevem za tvoj motor kako ma narjen ampak prvo preveri kok ma? olja notr ker ?e ga je premal se lahko sli?jo dro?niki, al pa ma? lahko ventile za na?telat.

 

isto sm hotu js re?t ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni mi en ?as klenka ko je motor pod 2000 obrati, to ni zvok injektorja "tok tok" ampak ena vrsta klenkanja, nad 2000 obrati pa izgine in tudi ne dela vedno..razen tega dela auto ?isto normalno...kaj bi lahko bilo?

 

Verjetno je kaka ?oba. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da je res injektor, ker sem malo poslu?al in ko med vo?njo klenka se ga sli?i nabijat "varjanta kladivo" ko dela avto na minimumu, ko pa je med vo?njo tih je tudi na minimumu auto tih...

 

Na avtu sem menjal 3 injektorje, ?etrtega pa nisem na noben na?in ven spravil, tako da je skoraj sigurno tisti kriv...kaj ?e dam kak?en aditiv bo pomagalo?

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

na na?o ?alost res ker ko sem govoril s tipom ki obnavlja ?obe (tip je iz primorske)je rekel da ni panika obnovit ?obo ?e je boscheva je pa jeba denso ki se je ne da sploh obnovit rekel mi je tudi to da tisti ki bo rekel da se denso da obnovit da la?e no pa sem poklical drugega obnavljalca ?ob rekel je da ni panike da obnovi kakr?no koli tudi denso ?obo no pa sem mu povedal kaj je rekel njegov predhodnik (da tisti ki re?e da se denso da obnovit la?e) je takoj rekel da se pri denso ?obah da obnovit le dolo?en del ?obe oziroma le dolo?ena okvara na njej. moram pa priznat da je tip iz primorske bil veliko bolj natan?en glede samega postopka obnove in mi je takoj ponudil kakr?no koli pomo? ?e kaj nebi znali demontirat ali kasneje montirat v primerjavi z dugim ki mi je rekel le po?lji pa zrihtamo pa tip velja za enega bolj?ih obnavljalcev v slo.

 

p.s. batko ti sporo?im kaj bom izvedel na podjetju za katerega si dal link

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot zgleda sem re?il problem, zdaj motor ne klenka in ne kadi ve? :D

 

Za vse skupaj je bil kriv filter v rezervarju, zaradi smeti se je zapacal in kot zgledsa je prihajalo premalo goriva...od kar sem ??istil sito se ne sli?i ve? klenkanj, avto vle?e dooosti bolj?e in ne kadi ve? :D

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot zgleda sem re?il problem, zdaj motor ne klenka in ne kadi ve? :D

 

Za vse skupaj je bil kriv filter v rezervarju, zaradi smeti se je zapacal in kot zgledsa je prihajalo premalo goriva...od kar sem ??istil sito se ne sli?i ve? klenkanj, avto vle?e dooosti bolj?e in ne kadi ve? :D

 

Se pravi, to je prvi filter goriva, ki se nahaja v rezervoarju? A je to zajeban odpret pa spucat?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne je enostavno, odstranimo spodnji del zadnjega sede?a, pod njim najdemo pokrov ki ga odstranimo z ?tirimi vijaki. Pod pokrovom pa najdemo cevi ki jih odklopimo in odvihemo veliko plasti?no matico, ki dr?i pritrjen pokrov na rezervar. Ko so vse cevke in kabel od elektrike odklopljena potegnemo vse skupaj ven ??istimo spihamo in vrnemo nazaj.

 

Nekaj slik sem dal na tem postu:

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=8830&st=20

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 let kasneje...

sem popravil prvo sliko, je bila stara 1 teden. V 1. prestavi cuka med konstantnim gasom ja in tol?e, potem ne cuka ve?, ampak pa vseeno malo tol?e, ob?asno. Nisem ga nikoli resetiral ne, je pa redno menjano olje in filtri na 15kkm. Kje resetiram interval, a lahko kar s Forscanom?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko resetira?, mislim da je ena izmed procedur, ?ene pa mazda 6 tips and trick, tam tudi pi?e kako to naredi?.

 

Vse vrednosti ti v minus sekajo. Jaz priznam, da ne vem kaj pomenijo vrednosti v minus pa plus, oz. aj e minus slab?i kot plus itd. ?eprav odstopanja takole na videz ne izgledajo prevelika. 

 

Je pa res, da to vedno ne poka?e resnice, ?e ti cuka s konstantnim gasom (meni je tako delalo ko je bila ?oba ?e kar na?eta) znabiti kaj na tem. Koliko ti pa kuri, opazi? vi?jo porabo kot obi?ajno?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.