Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ne najdem kje bi se spustiu zrak iz kilerja in sistema hlajenja... ko je motor vejst ogret (?e posebaj ko se pelem bol diuje=) ) ko parkeram auto mi nafila raztezno posodo in mi ?ez oddu?ek ste?e kar nekej vode ven. ?e kak drug razlog za to?

concept.gif

Napisano

ne najdem kje bi se spustiu zrak iz kilerja in sistema hlajenja... ko je motor vejst ogret (?e posebaj ko se pelem bol diuje=) ) ko parkeram auto mi nafila raztezno posodo in mi ?ez oddu?ek ste?e kar nekej vode ven. ?e kak drug razlog za to?

 

na?eloma se ta zadeva sama ainlifta mimgrede. druga?e ima? ?epke na ceveh,katere vodijo v notranjost kabine ,bi pa na tvojem mestu raje preveril kako je termostatom!!!!!! Si preveril ?e ste obe cevi enako vro?i vstopna in iztopna iz kilerja,ti kaj teperatura naraste mal ve? povej(ker o?itno ti avto ho?e kuhat)

 

ato zalavfaj gredje daj na ful da otpre ?e loputo od grelne pe?ke v kabini potem pa spremljaj kaj se dogaja, s temp,ti ventilator vklopi itd.

Al pa ima? enostavno vode preve? v sistemu ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kot je ?e klopko napisal, sistem se sam prezra?. V oprtino pri jermenih dolije? vodo do roba in v raztezni do max. avto segreje? na delovno temperaturo (da zalavfa ventilator). Pusti? avto da se ohladi in preveri? ?e je potrebno kaj vode dolit. Ko je vro? ne odpiraj sistema, ker se lahko popari?!!!

 

Razlog za to, da ti pol vodo ven zme?e je lahko v termostatu ali pa ima? pokrov?ek kilerja zani? (tam ko gre ven cevka za raztezno posodo.

Napisano

zrak gre sam ven ?ez ekspanzijsko....ti samo doliva? - v mrzlem stanju potem

 

Kot je ?e klopko napisal, sistem se sam prezra?. V oprtino pri jermenih dolije? vodo do roba in v raztezni do max. avto segreje? na delovno temperaturo (da zalavfa ventilator). Pusti? avto da se ohladi in preveri? ?e je potrebno kaj vode dolit. Ko je vro? ne odpiraj sistema, ker se lahko popari?!!!

 

Razlog za to, da ti pol vodo ven zme?e je lahko v termostatu ali pa ima? pokrov?ek kilerja zani? (tam ko gre ven cevka za raztezno posodo.

 

ali pa ker jo je preve?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

hehe ?e napisal mo?nost preve? teko?ine :harhar: ?e bi bil pokrov?ek na kilerju fu?,ponavadi za?ne stiskat cevi ki pridejo na hladilnik,ker ne pu??a zraka oz ne izena?ije tlaka v hladilniku ;) (to se je meni dogajalo na F-ki)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kaj pa ?e ma? dihtungo fu? in ti pritisk tol?e zrak v hladilni sistem.

33112_1.png

Napisano

Kaj pa ?e ma? dihtungo fu? in ti pritisk tol?e zrak v hladilni sistem.

 

dihtnga nemore bit fuc ker sm jo menju pred cca 3 k kilometri. Bom pa dans res ogreu auto in preveriu cevi...

concept.gif

Napisano

dihtnga nemore bit fuc ker sm jo menju pred cca 3 k kilometri. Bom pa dans res ogreu auto in preveriu cevi...

 

pa ?e mehur?ke bi po vsej verjetnosti v posodi za vodo opazil. Je pa kolegu na oplu pu??alo tesnilo na glavi,nikjer se ni dosti poznalo samo cevi od hladilnika so bile trde kot kamen,?e nebi opazil nekih sprememb bi verjetno pri?lo do kake explozije hladilnega sistema :ne vem:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Aha... Ja cevi so mehke.... A ta model motorja nima sraufa za luft spustit?

 

si preveril vse zgoraj napisano,kaj si ugotovil,termostat odpre ali ne?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

si preveril vse zgoraj napisano,kaj si ugotovil,termostat odpre ali ne?

 

ugotoviu sem da sm budala <_< tam na kilerju sm po generalki zarad mojga hitenja dal pokroucek od leve strani od druge masine ponesrec :blush:

concept.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.