Jump to content

Recommended Posts

V M6-karavan letnik 2008 mi v ovinkih poka voznikov sede?,

ki se o?itno nekoliko pomika sem ter tja. Tudi ko se vsedem na

sede? se sli?i rahel pok. Ali kdo ve v ?em bi bila te?ava?

Link to post
Share on other sites

V M6-karavan letnik 2008 mi v ovinkih poka voznikov sede?,

ki se o?itno nekoliko pomika sem ter tja. Tudi ko se vsedem na

sede? se sli?i rahel pok. Ali kdo ve v ?em bi bila te?ava?

 

serijska napaka, ki jo popravijo v garanciji

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Link to post
Share on other sites

kaj so pa serijske napake pri m6 100kW in letnik 2003 ???

 

Moja pro?nja je, da ostanemo pri problemu pokanja sede?a.

Tudi mene zanima, ?e je kdo ta problem?ek uspe?no re?il in kako.

Link to post
Share on other sites

To je serijska napaka letnikov 2007 in 2008 ter mislim, da tudi 2009. Meni so vodila najprej menjali pa se je pokanje ?ez kake pol leta vrnilo nato so menjali drugi?, kjer naj bi po navedbah serviserjev ?lo za drug tip vodil sede?a in zdaj je zadeva ?e dobro leto in pol OK.

33112_1.png

Link to post
Share on other sites

Hmmm... jaz jih imam prevec... pa tudi nisem opazil pokanja :)

 

lahko, da zato, ker ima? druga?no oblazinjenje ssede?ev in je mo?no, da so zato kak?na druga?na vodila :ne vem:

33112_1.png

Link to post
Share on other sites

a na istem sede?u naenkrat? ?zmeden? a to se da med vo?njo?

 

no med veoznjo to glih ne, kj drugega pa. ampak zdej sm ze bolj resen ni podiram vec hitrostnih rekordov in vsak sedi na svojem mestu.

www.trziskisladoled.si

Link to post
Share on other sites

mam isti problem, pa nimam ravno toliko kil kot vi sramezljiv ... poka-pokne pa mi samo ?e grem v kak ovinek preostro...

 

To?no tako. V?asih pokne tudi ko sedem na sede? (verjetno so Japonci la?ji od 80kg).
Link to post
Share on other sites

Jaz imam podoben problem, rahel luft, ki se ?uti (in sli?i) pri bolj ovinkasti cesti. Imam M6 '04, elektri?ni pomik sede?a+usnje. Kako se ta problem re?i?

 

po moje DA, lahko pa razstavi? pa pogleda?, ?e se da kej popedenat brez menjave :ne vem:

33112_1.png

Link to post
Share on other sites
  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Posts

    • To trdim tudi sam, da v osnovi Mazdine zavore niso glih neka top zadeva. Primejo za normalno vožnjo, za kaj več pa ne. Kot si napisal, res ni vse v velikosti diskov. Zato pa obstajajo različni tipi ploščic (recimo EBC firma jih ima 5, od OEM kvitete  do visoko zmogljivih race). Podobno je pri brembo in ferodo, če naštejemo samo nekatere.  Seveda je potrebno ob zamenjavi ploščic za bolj "race" variante montirati tudi ustrezne diske. 
    • Malo za info 320mm diski grejo lepo gor na 17col platišča (glej spodnjo sliko) 😉 Ker sem bil navajen da so bile na Accordu zavore dobre (kljub enakem premeru 300mm diskov) , sem pol na Mazdi 6 bil malo razočaran.  Nato sem dobil dobro ponudbo za MPS zavore in jih namontiral na svojo M6, in lahko rečem da je to bil odličen upgrade, zdaj vsaj prime kot mora. 😎 Z platišči pa je tak da je na 320mm mps zavorah minimum 17col, samo pri meni ni blo panike ker sem itak imel 17tke za zimo in 18tke za leto.    Btw.: Ni vse v velikosti (diskov) 😁, je tudi v površini zavornih ploščic, koeficientu trenja zavornih ploščic, samih zavornih kleščah in tudi samem servo ojačevalcu zavor.  Na 2.gen M6 sama zasnova klešč in ploščic ne izkorišča cele površine 300mm diska, na notranjem robu diska ostaja cca. 1,5cm neizkoriščene površine.  Pri MPS zavorah pa zavorna ploščica pokrije skoraj celotno površino diska. 
    • Jaguar-land rover? 🤔
    • Res je. Od indijcev nimaš kaj posebnega za pričakovati razen ugodne nabavne cene.  
    • Tile različni pristopi so vsi OK, dokler se obe strani strinjata (mehanik in lastnik).   Nekateri mehaniki se temu (uporabi prinešenega blaga) izogibajo oz. tega načina sploh ne omogočajo, verjetno zaradi možnih komplikacij v primeru težav (diski so zviti, lastnik, ki jih je kupil na autodoc trdi, da je prinesel brezhibne in so se zvili zaradi neustrezne montaže, mehanik pa trdi obratno}, mehanik uporablja materiale, ki jih je navajen in vanje zaupa, in nekateri seveda tudi iz finančnih razlogov oz. posledično manjšega zaslužka.   Nazadnje sem očetu peljal avto na servis, kjer so mu vgradili vzmeti za 87 € (dobil je račun o nakupu vzmeti), ki jih dobiš na autodocu že za okoli 30 in naprej. Mehanik je za delo zamenjave 2 vzmeti računal 28€, skupaj je prišlo 115 €, dobil je 120 € 😉. Povedal je, da vgrajuje le materiale, ki so kakovostni, da potem ni težav z reklamacijami.    Pred mnogimi leti mi je moj vodovodar povedal, da strankam noče več montirati poceni elementov iz Bauhausa, ker je za montažo porabil 3x več časa, se fino zafrkaval, na koncu pa je imel še sranje z reklamacijami.    Tako da jaz razumem mehanike in druge obrtnike, ki se prinešenemu materialu izogibajo oz. tega načina ne omogočajo. Tudi sam sem to že prakticiral, vendar se vedno ni obneslo, na primer sem prinesel napačno robo oz. se kasneje izkazalo, da je treba zamenjati nekaj drugega, kot je kazalo sprva.   
  • Topics

  • Latest Images

  • Today's Birthdays

    1. Bosti
      Bosti
      (38 years old)
    2. HoracioGis
      HoracioGis
      (31 years old)
    3. VonGarrett
      VonGarrett
      (37 years old)
  • Who's Online (See full list)

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.