Skoči na vsebino

Tempomat in poraba


Boss

Priporočeno sporočilo

Pred dvema tednoma sem se odlo?il za en manj?i preizkus in sicer, da dva polna tankanja ne bom med vo?njo uporabljal tempomata.

 

Presenetljivo se je izkazalo, da navkljub pribli?no enakim relacijam in enakim re?imom vo?nje (hitrost in pospe?ki) poraba ni enaka. Najprej bi pomislil, da zaradi konstantnosti vo?nje tempomat zmaga. Pa ni tako, saj je vo?nja brez tempomata zahtevala v povpre?ju 2 do 4 deci manj goriva na 100km kot vo?nja s tempomatom.

 

Prilagam ?e tabelo iz Porabe.com

 

Datum Litri Cena Kilometri Razlika Povpre?na

 

14.06.2005 51,52 10.896,48 28.578 833 6,18 brez tempomata

 

06.06.2005 54,78 11.585,97 27.745 883 6,20 brez tempomata

 

01.06.2005 52,68 11.141,82 26.862 816 6,46 s tempomatom

 

26.05.2005 57,56 12.173,94 26.046 866 6,65 s tempomatom

 

19.05.2005 50,79 10.742,09 25.180 794 6,40 s tempomatom

 

14.05.2005 49,98 10.570,77 24.386 750 6,66 s tempomatom

 

05.05.2005 53,65 11.346,98 23.636 808 6,64 s tempomatom

 

28.04.2005 51,49 10.890,00 22.828 787 6,54 s tempomatom

 

Iz tega bi nekako sklepal, da tempomat zaradi konstantnega vzdr?evanja hitrosti neprestano samodejno dodaja in spu??a plin, kar je verjetno manj ekonomi?no kot enakomerno manualno dr?anje plina :ne vem:

 

Pa ?e nekaj parametrov za primerjavo

Pribli?no 50% prevozim po AC, 35% po cestah izven naselja in 15% v mestu

 

Vo?nja s tempomatom: tempomat je priklju?en zgolj na AC in nastavljen na 140km/h od tega cca 80% celotne vo?nje po AC

 

Vo?nja brez tempomata: hitrost po AC je nihala med 130km/h do 160km/h tako, da je povpre?je pribli?no pri 140km/h

 

 

Mnenja dobrodo?la...

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimiva ugotovite....pred kratkim sem v eni italjanski reviji bral da je s pomo?jo tempomata mogo?e porabo zmanj?ati od 5 do 10%.......Tako da me je ta tvoja meritev kar malo presenetla!

 

Kolega je na BMW-ju 740 prav tako naredu ta test...in mu je bila poraba slab liter manj?a.....Tako da res ne vem kaj s tem...

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mas kar nizko porabo....jaz ze dolg casa nisem sel pod 7.

Je pa res da tempomat, kot si rekel, dodaja in odvzema gas, ampak po mojem je "kriva" Slovenija....ni nekih hudih ravnin tukaj..skoz so eni klanci gor dol.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimiva ugotovite....pred kratkim sem v eni italjanski reviji bral da je s pomo?jo tempomata mogo?e porabo zmanj?ati od 5 do 10%.......Tako da me je ta tvoja meritev kar malo presenetla!

 

Kolega je na BMW-ju 740 prav tako naredu ta test...in mu je bila poraba slab liter manj?a.....Tako da res ne vem kaj s tem...

 

 

LP daVid

Sej to me najbolj mede, ker tudi v Avtomagazinu so kak?no leto nazaj trdili to?no to, da ti tempomat pomaga pri zmanj?anju porabe zdaj pa kontra ugotovitve. Poraba zdaj z non-stop vklopljeno klimo je celo manj?a od tiste, ki sem jo meril spomladi brez vklopljene klime?!?! WTF-izklopim tempomat, izklopim klimo imam porabo pod 6l/100km :D ... crknem zaradi vro?ine in infarkta :(

 

 

 

Bom moje ugotovitve prlimal ?e na avtomobilizem.com, ker me zadeva res zanima. Upam, da bom dobil ?e kak?no mnenje od lastnikov drugih znamk avtomobilov, ?e se seveda ne bodo prej skregal :)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mas kar nizko porabo....jaz ze dolg casa nisem sel pod 7.

Je pa res da tempomat, kot si rekel, dodaja in odvzema gas, ampak po mojem je "kriva" Slovenija....ni nekih hudih ravnin tukaj..skoz so eni klanci gor dol.

Se ne prito?ujem glede porabe :D ampak, da ne bo? mislil, da se zelo trudim, saj je ?isto normalna vo?nja s prehitevanji (po?asnetov). Je pa res, da ne teram po AC razen na vsake toliko, da ma?ina ne "zaspi" :lol:

 

Ker se ve?ino vozim po Dolenjski AC je kar nekaj vo?nje gor, dol (Vi?njegorski klanec, Medvedjek...) bo verjetno tvoja ugotovitev kar dr?ala.

 

Sem pa opazil tudi eno zanimivost in sicer, da vo?nja s tempomatom ni ?isto teko?a. ?uti se, da tempomat "lovi" hitrost. Ampak to so ob?utki na meji zaznavnega in ?e ne za?ne? razmi?ljati ravno o tem in iskati nepravilnosti jih ne opazi?. Se pa pojavi bolj izrazito pri vo?nji po klancu navzdol, kjer avto tempomatu v?asih uide preko nastavljene hitrosti in takrat za?ne zavirati z motorjem in nato spet pospe?i, ko pade pod nastavitev. Zaradi tega v?asih prav neprijetno rukne ampak to ?e spada pod rubriko "iskanje dlake v jajcu". ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.