Skoči na vsebino

Elektri?ni problem MX-3


Priporočeno sporočilo

Imam eno zanimivo te?avo, ?e posebej zdej ko je de? je ?e posebej mote?a. Gre pa takole: se vozim z nekimi normalni obrati (cca 2500 rpm) in priklopim enega ve?jega porabnika (ventilator na max, gretje zadnjega stekla, .....) avto crkne. Kakor da bi ga ugasnil, ko pa porabnika izklopim pa normalno deluje. Ne pri?ge se nobena lu?ka za altenator ali kaj podobnega.

 

Se komu kaj sanja kaj bi bilo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam eno zanimivo te?avo, ?e posebej zdej ko je de? je ?e posebej mote?a. Gre pa takole: se vozim z nekimi normalni obrati (cca 2500 rpm) in priklopim enega ve?jega porabnika (ventilator na max, gretje zadnjega stekla, .....) avto crkne. Kakor da bi ga ugasnil, ko pa porabnika izklopim pa normalno deluje. Ne pri?ge se nobena lu?ka za altenator ali kaj podobnega.

 

Se komu kaj sanja kaj bi bilo?

 

a ma? original alternator?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jp, ?e nikoli menjan iz moje strani.

 

sem spregledal da si napisal med vo?njo...zanimivo....

 

prebija masa?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sem spregledal da si napisal med vo?njo...zanimivo....

 

prebija masa?

 

 

mo?no sam ne verjamem. ?e to sem pozabil, ko avto stoji na mestu in v prostem teku (?tandgas) se to ne dogaja, samo med vo?njo in ?e to ne vedno. V?asih ko dam ventilacijo na 4 v?asih pa ?e pri 2.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mo?no sam ne verjamem. ?e to sem pozabil, ko avto stoji na mestu in v prostem teku (?tandgas) se to ne dogaja, samo med vo?njo in ?e to ne vedno. V?asih ko dam ventilacijo na 4 v?asih pa ?e pri 2.

 

masa med motorjem in karoserijo potegni kabel med minus poljem na akumulatorju in ga priklemaj na en vijak na motorju pa pojdi na probo ni ziher je pa mo?no. zgubit nima? kaj.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam eno zanimivo te?avo, ?e posebej zdej ko je de? je ?e posebej mote?a. Gre pa takole: se vozim z nekimi normalni obrati (cca 2500 rpm) in priklopim enega ve?jega porabnika (ventilator na max, gretje zadnjega stekla, .....) avto crkne. Kakor da bi ga ugasnil, ko pa porabnika izklopim pa normalno deluje. Ne pri?ge se nobena lu?ka za altenator ali kaj podobnega.

 

Se komu kaj sanja kaj bi bilo?

 

men obrati pod ?tantgasom rahlo padejo, ?e sam volan namotam :glare:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

isti problem sm jst meu na moji v6. ko se stemni odpri haubo , pri?gi auto in glej kable sve?k negdo naj pa notri rahko dodaja gas in hitr spu??a. ?e se bo svetl koda bi ble kresni?ke not pol ve? kje je te?ava.... druga? pa a ma? ?e original v?ig?

 

 

Kabli in v?ig niso krivi, ker se napaka pojavi samo ob velikem porabniku, najve?krat ventilacija na ful.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kabli in v?ig niso krivi, ker se napaka pojavi samo ob velikem porabniku, najve?krat ventilacija na ful.

 

da teb slu?ajno kej premal ne fila akumolatorja?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ternator-regler-akumulator-kabli med motorjem in karoserijo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Katere tepihe priporočate? Imam letnik 2009, 5 vratni model. Sej tepihi so najbrž isti za vse modele ( limuzina/ karavan/ HB)?
    • A ni to žalostno. Ker Fiat 124 oz. Preoblečena mx5 je imel Fiatov motor.   Tu pa je Ford samo drugo logo nabil. Za to pa ga v Fordovih delavnicah ne znajo servisirat.
    • odgovoriš: "lahko ja, za domov pa zavijte mi jo prosim"
    • No recimo že če bi delal popis izjav serviserjev, bi dobil nesmiselne zapise totalka.     S spiranjem se ga menja samo v primeru, če res želiš vse olje spravit ven, tudi iz wandlerja
    • Potem vse tiho je bilo...   Kar sem jaz uspel raziskati okrog tega menjalnika je absolutno, da je mnenj kolikor je ljudi, ki ga uporablja 😁. Najbolj pametno je za dolgi rok brez problemov verjetno upoštevati nasvet menjave kot je napisan tu na forumu pod oddelkom avtomatski menjalniki.   Drugače pa imaš verjetno en kup ljudi, ki ga nikoli ne zamenja in nima problema. Nekateri ga spirajo in imajo probleme, drugi jih nimajo. Na forumu se verjetno znajdejo večinoma tisti, ki imajo probleme in tisti, ki za te avte nadpovprečno skrbijo - če malo upoštevamo statistiko.   Na uradnem servisu v Celju mi je bilo rečeno, da ne menjajo, delajo kontrolo in preverijo če je olje skurjeno zaradi čudnega načina vožnje. Tudi omenjeno mi je bilo da se olje menja samo s spiranjem za kar pa nimajo opreme. Ko se bom v kratkem lotil menjave po postopku, ki je opisan tu, sporočim, če se mi bo uspelo zmeniti, da naredijo tako. Bi menjal sam, pa se mi vseeno ni za valjati pod avtom, dvigala pa nimam.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.