Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes mi je kar na 1x za?el avto uga?at v ler-u in tudi med vo?njo me nekaj zajebava. ?e pohodim plin tam do polovice ali do 3/4 potegne avto normalno in se tud ?uti kako lepo s pomo?jo turboja potegne in za?ne vle?t. Vendar ko plin pohodim do konca ga za?ne du?it in po?asi nabira obrtljaje in hitrost, vendar ko plin pustim nazaj na 3/4 pa za?ne vle?t... Ni mi jasno kaj bi bil vzrok?!? Pa danes sem htel speljat z mesta pa mi ni htel nabrat obrtljaje nad 1000 rpm, ko sem ene 5x stisnil po plinu je kon?no pri?el k sebi...

Za?elo se je pa vse tako, da mi je avto ob pritisku sklopke pred kri?i??em ugasnil. Nato sem ga v?gal in je ?espet ugasnil, vendar sem mu dodal gas in od tistega trenutka ima ta ?uden simptom :angry2: . To se mi je ?e zgodilo pred kakim 1 mesecem ,vendar je pol kar ?ez no? avto postal ?espet vredu <_< . Kaj bi lahko bilo narobe???

mazda 6 2.0 diesel - 2003 letnik - 100KW (136PS)

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Cedilo sem s?istil,saj sem tud jaz opisal postopek ?i??enja in poslikal vse... Danes zjutraj ko sem pri?gal avto je smrdelo po dieselu...vendar avto ne dimi belo... Kaj pa ce kje prevec zraka vlece?al kaj bi lahko bilo narobe?

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Cedilo sem s?istil,saj sem tud jaz opisal postopek ?i??enja in poslikal vse... Danes zjutraj ko sem pri?gal avto je smrdelo po dieselu...vendar avto ne dimi belo... Kaj pa ce kje prevec zraka vlece?al kaj bi lahko bilo narobe?

 

Malo cevi okoli intercoerja in turbine preglej. Predvsem icoller

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na kaj pa naj bom pozoren? Oz kako naj preverim? Kje se sploh nahaja ta icoller?

 

Desno spodaj-ga vidi?,?e pogleda? skozi sprednjo re?o-tam,kjer naj bi bile meglenke..Ponavadi je okoli njega malo mastno. :P

 

 

Napisano

Desno spodaj-ga vidi?,?e pogleda? skozi sprednjo re?o-tam,kjer naj bi bile meglenke..Ponavadi je okoli njega malo mastno. :P

 

 

?ivjo,

 

men je po?u intercooler pa ni bilo podobnih te?av, res pa je blo zlo mastno okol in okol, ampak avto je delal dokaj normalno.

 

Lp,

igor

Napisano

Zakaj pa pol avto nebi vlekel na polno,?e bi blo kaj narobe z icollerjem? Saj to skrbi samo za hlajenje olja?ali?

 

Vle?e pa ne vredu ker je ni?ji pritisk zraka, ki gre potem v motor. Hladi pa zrak ki gre iz turbine v motor in ne olja.

 

Lp

Napisano

ahm...meni se je pa vedno zdelo da hladi olje :D ...hvala za info...bom si jutri vzel ?as in pregledal malo icoller in cevi do turboja... sam zdaj je pa z avtom ?espet vse v redu...kar ?ez no? postane oky...ni? mi ni ve? jasno... no sam IMV moram tud menjat, ker mi zna tu pa tam ugasnit v prostem teku <_<

Mazda 6 CD136 TE

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.