Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Po menjavi motorja, vztrajnika, sklopke, cevi za mazanje turbine, akumulatorja, podlo?k, stabilizatorjev, narejenem glavnem servisu, imam ?e problem z pedalom za sklopko.

 

Ta namre? po dalj?i vo?nji rata zelo mehka, v?asih mi tudi ostane v spodnji poziciji in jo moram med vo?njo z nogo dvigniti v zgornji polo?aj. Sicer sklopka prime tako kot mora in prestavlja se tudi normalno, le preve? je mehka in ne dvigne se normalno. Smo jo tudi prezra?ili in zadeva se ni popolnoma ni? izbolj?ala.

 

Kdo ve v ?em bi lahko bil problem? kak?en cilinder ?

 

LP, Doman

Napisano

Lahko je vzmet na pedalu. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lahko je vzmet na pedalu. :ne vem:

 

Mo?no upam da je ?lo kaj takega in da ni kaj narobe z ustrajnikom, glede nato, da sem kupil rabljenega (zgledal je odli?no, ?e Pelko je rekel da je zelo dober), ?eprav se v 2000km od menjave ne more kar uni?iti.

 

Kako se pa da pogledati ali je hin vzmet na pedalu, cilindri?

Napisano

Mo?no upam da je ?lo kaj takega in da ni kaj narobe z ustrajnikom, glede nato, da sem kupil rabljenega (zgledal je odli?no, ?e Pelko je rekel da je zelo dober), ?eprav se v 2000km od menjave ne more kar uni?iti.

 

Kako se pa da pogledati ali je hin vzmet na pedalu, cilindri?

 

Ma to je en feder, ki je pritrjen direkt na pedal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma to je en feder, ki je pritrjen direkt na pedal.

 

Sem na hitro pogledal to vzmet pa mi deluje ?isto ok, ?eprav bi tako mo?na vzmet mogla pedalo potisniti do konca nazaj, tudi ?e bi bil cilinder sklopke proti koncu. Morda se motim?

Bo moja mazda zgleda pre?ivela ?e 4i teden pri pelkotu :(

Napisano

Lahko pa da je treba samo dodatno podmazat cilindra.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lahko pa da je treba samo dodatno podmazat cilindra.

 

Ta cilinder, ki je pri pedalu sem ?e namazal z mastjo pa ni ni? bolj?e. Kje se nahaja ?e en cilinder?

Kolikor vem je en glavni in pomo?ni cilinder sklopke?

Napisano

Ta cilinder, ki je pri pedalu sem ?e namazal z mastjo pa ni ni? bolj?e. Kje se nahaja ?e en cilinder?

Kolikor vem je en glavni in pomo?ni cilinder sklopke?

 

En je na pedalu, drugi pa na menjalniku, kjer premika vzvod od sklopke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

En je na pedalu, drugi pa na menjalniku, kjer premika vzvod od sklopke.

 

Bom ?e to pogledal pa javim.

 

Upam samo, da ni kaj narobe z vztrajnikom, ker kolikor berem druge teme se je nekaterim to dogajalo ko je bil fu? vztrajnik. Je pa skoraj nemogo?e da bi po 2kkm ?el vztrajnik, glede na to, da je zgledal ?isto ok, kljub temu da je rabljen.

Kako se sploh vidi ali je z vztrajnikom vse ok? - ko sklopko stisnem z nogo ne ?utim nobenega tresenja, ko pa pedalo pritisnem z roko, se ob?uti res minimalno tresenje ampak to je najbr? da normalno...

Napisano

Bom ?e to pogledal pa javim.

 

Upam samo, da ni kaj narobe z vztrajnikom, ker kolikor berem druge teme se je nekaterim to dogajalo ko je bil fu? vztrajnik. Je pa skoraj nemogo?e da bi po 2kkm ?el vztrajnik, glede na to, da je zgledal ?isto ok, kljub temu da je rabljen.

Kako se sploh vidi ali je z vztrajnikom vse ok? - ko sklopko stisnem z nogo ne ?utim nobenega tresenja, ko pa pedalo pritisnem z roko, se ob?uti res minimalno tresenje ampak to je najbr? da normalno...

 

Pelko ima zasedeno celih 10dni, tako da me zanima, koga v okolici lj mi priporo?ate da zadevo pogleda, ker je zadevo treba ?im prej zrihtat, da slu?ajno nebo ?lo ?e kaj v ...

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Hmmm, k pr kamionu.... poglej, ?e nima? kje kak?en sneg zabasan al pa je kej primrznilo :ne vem:

33112_1.png

Napisano

nekaj takega kot pravi boss - lahko pa da je teko?ina podlegla temperaturi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kaj pa ko se motor segreje ,dela kaj bolje. Da bi teko?ina podlegla temp. je mo?no ampak prej pomoje kak batek ki potiska to teko?ino :ne vem:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Segrej makino pa bo ql.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mah, ja, ko se spustim v dolino, kjer je pasje vro?ih 4°C nad nulo in imam za seboj ?e 30 km, se zadeva precej izbolj?a. Naslednje jutro pa avto poskrbi, da z mrzlim ne speljem prehitro... Problem nastane pri prestavljanju v hrib, ker se avto prej ustavi kot pa sklopka zagrabi. In potem ni druge kot v prvo in po?asi. Kdor je bil tu na pikniku, ve, koliko je teh vzponov tu naokoli.

 

Me pa malo bega, ker prej?njo zimo, ko je bilo pa mrzlo (se pravi okoli -18°C pa vse do - 22°C) tega nisem opazil. O?itno sem bil tudi sam bolj zmrznjen...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

kaj pa ko se motor segreje ,dela kaj bolje. Da bi teko?ina podlegla temp. je mo?no ampak prej pomoje kak batek ki potiska to teko?ino :ne vem:

 

na kar sem mislil, je da DOT teko?ina ve?e nase vlago, zato se jo z leti menja ker se red?i 'z vodo' ta pa.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

na kar sem mislil, je da DOT teko?ina ve?e nase vlago, zato se jo z leti menja ker se red?i 'z vodo' ta pa.......

 

:bravo:

 

se strinjam!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

teko?ino se menja na km ali leta - ne vem sicer kak je interval pri BT? ampak verjetno ni vzrok

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po mojem pu??a tesnilo na celindru. Probaj pumpat pedalo samo do polovice gor in dol. ?e ti postopoma pada pedalo je eden od cilindrov.

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Zdaj, ko se je zunaj segrelo in so pono?i temperature okoli -6°C, se je pa zadeva uredila. O?itno gre res za te?ave z viskoznostjo olja.

 

Jeb.. tak poltrahtr, ki ga malo mraza zje..! Me zanima, kako bi se tista nova spaka od BTja obnesla...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.