Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Po menjavi motorja, vztrajnika, sklopke, cevi za mazanje turbine, akumulatorja, podlo?k, stabilizatorjev, narejenem glavnem servisu, imam ?e problem z pedalom za sklopko.

 

Ta namre? po dalj?i vo?nji rata zelo mehka, v?asih mi tudi ostane v spodnji poziciji in jo moram med vo?njo z nogo dvigniti v zgornji polo?aj. Sicer sklopka prime tako kot mora in prestavlja se tudi normalno, le preve? je mehka in ne dvigne se normalno. Smo jo tudi prezra?ili in zadeva se ni popolnoma ni? izbolj?ala.

 

Kdo ve v ?em bi lahko bil problem? kak?en cilinder ?

 

LP, Doman

Napisano

Lahko je vzmet na pedalu. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lahko je vzmet na pedalu. :ne vem:

 

Mo?no upam da je ?lo kaj takega in da ni kaj narobe z ustrajnikom, glede nato, da sem kupil rabljenega (zgledal je odli?no, ?e Pelko je rekel da je zelo dober), ?eprav se v 2000km od menjave ne more kar uni?iti.

 

Kako se pa da pogledati ali je hin vzmet na pedalu, cilindri?

Napisano

Mo?no upam da je ?lo kaj takega in da ni kaj narobe z ustrajnikom, glede nato, da sem kupil rabljenega (zgledal je odli?no, ?e Pelko je rekel da je zelo dober), ?eprav se v 2000km od menjave ne more kar uni?iti.

 

Kako se pa da pogledati ali je hin vzmet na pedalu, cilindri?

 

Ma to je en feder, ki je pritrjen direkt na pedal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma to je en feder, ki je pritrjen direkt na pedal.

 

Sem na hitro pogledal to vzmet pa mi deluje ?isto ok, ?eprav bi tako mo?na vzmet mogla pedalo potisniti do konca nazaj, tudi ?e bi bil cilinder sklopke proti koncu. Morda se motim?

Bo moja mazda zgleda pre?ivela ?e 4i teden pri pelkotu :(

Napisano

Lahko pa da je treba samo dodatno podmazat cilindra.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lahko pa da je treba samo dodatno podmazat cilindra.

 

Ta cilinder, ki je pri pedalu sem ?e namazal z mastjo pa ni ni? bolj?e. Kje se nahaja ?e en cilinder?

Kolikor vem je en glavni in pomo?ni cilinder sklopke?

Napisano

Ta cilinder, ki je pri pedalu sem ?e namazal z mastjo pa ni ni? bolj?e. Kje se nahaja ?e en cilinder?

Kolikor vem je en glavni in pomo?ni cilinder sklopke?

 

En je na pedalu, drugi pa na menjalniku, kjer premika vzvod od sklopke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

En je na pedalu, drugi pa na menjalniku, kjer premika vzvod od sklopke.

 

Bom ?e to pogledal pa javim.

 

Upam samo, da ni kaj narobe z vztrajnikom, ker kolikor berem druge teme se je nekaterim to dogajalo ko je bil fu? vztrajnik. Je pa skoraj nemogo?e da bi po 2kkm ?el vztrajnik, glede na to, da je zgledal ?isto ok, kljub temu da je rabljen.

Kako se sploh vidi ali je z vztrajnikom vse ok? - ko sklopko stisnem z nogo ne ?utim nobenega tresenja, ko pa pedalo pritisnem z roko, se ob?uti res minimalno tresenje ampak to je najbr? da normalno...

Napisano

Bom ?e to pogledal pa javim.

 

Upam samo, da ni kaj narobe z vztrajnikom, ker kolikor berem druge teme se je nekaterim to dogajalo ko je bil fu? vztrajnik. Je pa skoraj nemogo?e da bi po 2kkm ?el vztrajnik, glede na to, da je zgledal ?isto ok, kljub temu da je rabljen.

Kako se sploh vidi ali je z vztrajnikom vse ok? - ko sklopko stisnem z nogo ne ?utim nobenega tresenja, ko pa pedalo pritisnem z roko, se ob?uti res minimalno tresenje ampak to je najbr? da normalno...

 

Pelko ima zasedeno celih 10dni, tako da me zanima, koga v okolici lj mi priporo?ate da zadevo pogleda, ker je zadevo treba ?im prej zrihtat, da slu?ajno nebo ?lo ?e kaj v ...

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Hmmm, k pr kamionu.... poglej, ?e nima? kje kak?en sneg zabasan al pa je kej primrznilo :ne vem:

33112_1.png

Napisano

nekaj takega kot pravi boss - lahko pa da je teko?ina podlegla temperaturi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kaj pa ko se motor segreje ,dela kaj bolje. Da bi teko?ina podlegla temp. je mo?no ampak prej pomoje kak batek ki potiska to teko?ino :ne vem:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Segrej makino pa bo ql.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mah, ja, ko se spustim v dolino, kjer je pasje vro?ih 4°C nad nulo in imam za seboj ?e 30 km, se zadeva precej izbolj?a. Naslednje jutro pa avto poskrbi, da z mrzlim ne speljem prehitro... Problem nastane pri prestavljanju v hrib, ker se avto prej ustavi kot pa sklopka zagrabi. In potem ni druge kot v prvo in po?asi. Kdor je bil tu na pikniku, ve, koliko je teh vzponov tu naokoli.

 

Me pa malo bega, ker prej?njo zimo, ko je bilo pa mrzlo (se pravi okoli -18°C pa vse do - 22°C) tega nisem opazil. O?itno sem bil tudi sam bolj zmrznjen...

Napisano

kaj pa ko se motor segreje ,dela kaj bolje. Da bi teko?ina podlegla temp. je mo?no ampak prej pomoje kak batek ki potiska to teko?ino :ne vem:

 

na kar sem mislil, je da DOT teko?ina ve?e nase vlago, zato se jo z leti menja ker se red?i 'z vodo' ta pa.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

na kar sem mislil, je da DOT teko?ina ve?e nase vlago, zato se jo z leti menja ker se red?i 'z vodo' ta pa.......

 

:bravo:

 

se strinjam!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

teko?ino se menja na km ali leta - ne vem sicer kak je interval pri BT? ampak verjetno ni vzrok

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po mojem pu??a tesnilo na celindru. Probaj pumpat pedalo samo do polovice gor in dol. ?e ti postopoma pada pedalo je eden od cilindrov.

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Zdaj, ko se je zunaj segrelo in so pono?i temperature okoli -6°C, se je pa zadeva uredila. O?itno gre res za te?ave z viskoznostjo olja.

 

Jeb.. tak poltrahtr, ki ga malo mraza zje..! Me zanima, kako bi se tista nova spaka od BTja obnesla...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.