Skoči na vsebino

?portni filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ok verjetno je blo ?e dosti govora o tem....me pa useeno zanima kak je dejansko u?inek ?portnega filtra na sam motor....torej razen glasa pa baje navora....kaj pridobi????

 

Na moji mazdi se zdi sila komplicirano to zamenjat....sem najdu sam na internetu neke podatke kako zamenjat....sam tisto ?e meji na en hud tuning.....so pol avta razstavli za filter montirat.......

 

 

Torej predlogi.....

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Kar se mene ti?e je bila glavna pridobitev zvok, mo?i pa sem imel manj kot prej, ker nisem zrihtal dovoda hladnega zraka. Pa ker je zvok sli?en le ?e ga malo bolj v obrate stisne?, je bila malenkost ve?ja poraba ...

 

Jaz bom letos verjetno dal noter en filter od APEXi-ja, pa zrihtal dovod zraka, ?eprav ne pri?akujem kakega pove?anja mo?i ...

Napisano

Jaz sem imel K&N konusni filter v Fiat Puntu (1,2 16V) in Renault Megane (1,6 16V) in pri nobenem ni bilo opaziti pove?anja mo?i - pri nizkih obratih je je bilo kve?jemu manj - je pa (kot pi?e ?e v prej?njem postu) narasla poraba, ker zaradi zvoka podzavestno priganja? avto! :D

Papa, Tomi
Napisano

Jaz sem imel K&N konusni filter v Fiat Puntu (1,2 16V) in Renault Megane (1,6 16V) in pri nobenem ni bilo opaziti pove?anja mo?i - pri nizkih obratih je je bilo kve?jemu manj - je pa (kot pi?e ?e v prej?njem postu) narasla poraba, ker zaradi zvoka podzavestno priganja? avto! :D

Evo super....torej filtra ne bom dajal noter.....hvala za dober nasvet...:D

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

No jaz sm ga meu na fiestici pa pa morm re? da "mal" je razlike. No sedaj imam pa navaden filter se mi ja pa poraba ob?utno zman?ala, imama pa ob?utek da je avto tko bl len ratu - al sm pa jaz :)

Napisano

No jaz sm ga meu na fiestici pa pa morm re? da "mal" je razlike. No sedaj imam pa navaden filter se mi ja pa poraba ob?utno zman?ala, imama pa ob?utek da je avto tko bl len ratu - al sm pa jaz :)

Kot sem uspel ugotivit si verjetno ti bolj len ratal...... :D

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Hkhmmm, ne vem no ... :whatever: ni ravno ?isto tako (bolj "fine" luknjice bi pomenile manj?i in ne ve?ji pretok zraka! :P

Papa, Tomi
Napisano

ti ?portni filtri ki so naoljeni, imajo ve?je luknjice da gre zrak skozi in ker je ve? plasti tkanine vmes zrak za?ne vrtin?iti in s tem tudi prah ki pa se oprijema na olje .Zato tudi enako filtrirajo in imajo ve?jo prepustnost.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ti ?portni filtri ki so naoljeni, imajo ve?je luknjice da gre zrak skozi in ker je ve? plasti tkanine vmes zrak za?ne vrtin?iti in s tem tudi prah ki pa se oprijema na olje .Zato tudi enako filtrirajo in imajo ve?jo prepustnost.

Torej razen glasa pridobi? kaj al ne??

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Ja, vec praha :)

hihihih Labi praholovilec. Press :lol:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

O prahu bi se dalo debatirat (eni tako, drugi druga?e) - ?e vedno trdim, da je tak?en filter (?e ga kupuje?, da bi avto "bol letel") slaba nalo?ba - razmi?ljaj v kak?no drugo smer - nenazadnje si lahko za ta denar privo??i? odli?no ve?erjo v dvoje... B):D

Papa, Tomi
Napisano

....odli?no ve?erjo v dvoje... B):D

 

 

 

Ja to definitivno....in to zelo rad prakticiram......Sicer pa nisem niti mislu filtra gor dat.....sam zanimalo me je kako je s tem....

 

LP daVid

Feel free....

Guest BrainLess
Napisano

?portni filtri imajo bolj fine luknjice kot pa navadni, zato srkajo bolj pre?i??en zrak.

to glih nebo dr?alo ..... prej nasprotno!

 

Imajo ve?je re?e za ve?ji pretok zraka!

?e ima? poskrbljeno za hladen dovod zraka ti mogo?e! izbolj?a malo navora kar se pozna v vi?jih obratih, zvok je bolj?i, pa v vsakem primeru se pozna na porabi!

 

To je vsa umetnost!

Napisano

Fine v smislu, da so vse enake. Pretok zraka pa je jasno ve?ji, zato je treba filter naoljiti, da zaustavlja umazanijo.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

c-c-c :blink:

Papa, Tomi
Napisano

odvisn ti je spet od avta kolk dobis velik ne mal pa poraba se ti poveca pa naj ti govorijo karkol, tko ko so fantje rekli sam filter brez dovoda hladnega zraka ni nc....seveda pa si lahko skoraj vse sam doma nardis pa je...

Napisano

Tak se govori. B)

Jaz ma filter, pa se fejst pozna. V obratih pridobi? na no?i saj ?portni filter zajem ve? zraka v obratih, kot navadni, ?e pa ima? ?e napeljan dovod zraka do filtra pa tolko bojl?e.

Res je tudi da se poraba zvi?a.

B)B)B)

Napisano

to je en krat ena trenutn delam sistem dovoda hladnega zraka tko jak da v bistvu bi med voznjo zajemal dovolj zraka, ampak bo imel v filtru vgrajen ventilator ki bo se mal bolj potiskal hladen zrak...prvi testi uspesni racunam na pridobitev 6-8 KM bomo pa vidli.... :D

Napisano

to je en krat ena trenutn delam sistem dovoda hladnega zraka tko jak da v bistvu bi med voznjo zajemal dovolj zraka, ampak bo imel v filtru vgrajen ventilator ki bo se mal bolj potiskal hladen zrak...prvi testi uspesni racunam na pridobitev 6-8 KM bomo pa vidli.... :D

:D optimist, samo z dovodm hladnega zraka in ?portni zra?nim filtrom ni ?e noben dosegel pridobitve 6-8 KM, oz. ni nikjer potrjeno na valjih...

 

kar se pa naoljevanja ?portnega filtra ti?e, MORA biti naoljen, seveda s posebnim za to narejenim oljem, ker to ustavlja in filtrira prah in razli?ne delce.

 

?e pa pride tale olj?ek v sesalni kolektor, pa ni blema, saj nima kaj biti... tudi oljni hlapi iz motorja se po sesalnih poteh vrtijo proti zgorevalnim komoram.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

s ?im oz. ?e ima kdo za??iten vhod v cev, ki je napeljana do filtra, glede na to da se po cesti marsikaj vala in da ti glih vsak kamen in ogromno prahu ne pride do filtra? Seveda ?e se vhod za?ne pri spodnjem delu odbija?a, najbolj verjetno da tam kjer je ?e original luknja za vhod zraka.

Napisano

Glej po spodnji strani se sam na vstop da filc ki preprecuje nabiranja prahu, kar se pa kaalmanove logike tice da se ne pridobi taksna moc mu pa lahko samo povem da se bo kmalu vrsila preobrazba moje mazde in sicer na cca. 300-350 KM pa ti bom pol dal podatke kolk da taksen filter, ker se jih da nabavit ze v trgovinah sam pr nas jih ma mogoce le kdo....ti si ga pa naolji do kraja jst ostajam pri suhem :D

 

lohk ti pa tut pol posodm filter pa bos probu

Napisano

Tak se govori. B)

Jaz ma filter, pa se fejst pozna. V obratih pridobi? na no?i saj ?portni filter zajem ve? zraka v obratih, kot navadni, ?e pa ima? ?e napeljan dovod zraka do filtra pa tolko bojl?e.

Res je tudi da se poraba zvi?a.

B)B)B)

SLO? :P:lol:
Papa, Tomi

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri men z dvema fanoma na coolerju je bilo 3° razlike 😄 Imam mx-6 ja. Malo gostejša je od Mx4 za mazat edin.
    • Ja jest sem isto to ze testiral s spodnjimi pod grafo in zgornjimi fani pa ni bilo isto nic razlike. Celo se en fan sem dal na zracni hladilnik, tako da je bil iz obeh strani pa tudi ni bilo opazne neke razlike. Kpa imas za eno termalno pasto. Jest sem do sedaj uporabljal mx-4. Mogoce probal se mx-6.
    • Ma sej za temperature grafe ne bo imelo vloge na koncu. Neverjetno ampak sem preveril. Recimo pri temle PC sem probal brez spodnjih intake pod grafo in ni bilo razlike v temperaturi. Potem sem jih sicer pustil montirane, ampak sem nastavil nek fiksen RPM in so stalno tako in tihi. Zdej tale 4070 Super je samo dual fan in je posledično zarad tega edina stvar, ki jo sploh slišiš med gejmanjem. Na moji Strix 4070 Ti so trije fani in je tiha. Pa meni se ustavi pri 64° pri dual fan pa 70°. Ni neke sile na koncu null
    • Ahaa, ker tole na sliki ni isto ohisje kot moje. Ja aio bi v vsakem primeru postavil visji ze zato da je najvisja tocka radiatorja visji od pumpe. Zej sem sel merit in ce dam arctic freezer 360 na sprednji del se mi lih za lih izide z grafo. Vsaj pomoje da bi se izslo :). Sem mislil, kako bi 360 lahko kamot namontiral na sprednji del pa vidm da gre jedva. Grafa je pa msi gaming x trio 3070ti
    • Ne ne, sliko sem našel na redditu, kjer je folk že spraševal za tvoj ohišje. Nisem jaz za RGB. Kingston imava midva z mojo. Za Arctica pa kot sem rekel, je res dober hladilnik, mi je malo žal, da nisem lani dva vzel za tak denar. Moja ima 12600K idle 27° med gejmanjem 53° pa sem ji pumpo omejil na 55% 😅 Lahko pa poročam v kratkem kako je pri frendu na 13700K, ker ga je tudi ravno naročil. AMD pa itak ima idle malo višji, ker so malo drugače ''zloženi'' skup in sami po sebi malce slabše odvajajo toploto. Dal sem ta tvoj Pure Rock 2 FX na PC od kolegovega sina in je imel isto dobrih 40°idle na Ryzen 7600. Praktično iste tempe kot jih imaš ti. EDIT: Aja! Pa če ti razmišljaš o 280, potem ga samo malo višje postavi, da ne bo direktno v grafo pihalo, da maš spodaj luft, če boš spredaj montiral.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.