Skoči na vsebino

?portni filter


David

Priporočeno sporočilo

Ok verjetno je blo ?e dosti govora o tem....me pa useeno zanima kak je dejansko u?inek ?portnega filtra na sam motor....torej razen glasa pa baje navora....kaj pridobi????

 

Na moji mazdi se zdi sila komplicirano to zamenjat....sem najdu sam na internetu neke podatke kako zamenjat....sam tisto ?e meji na en hud tuning.....so pol avta razstavli za filter montirat.......

 

 

Torej predlogi.....

 

 

LP david

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se mene ti?e je bila glavna pridobitev zvok, mo?i pa sem imel manj kot prej, ker nisem zrihtal dovoda hladnega zraka. Pa ker je zvok sli?en le ?e ga malo bolj v obrate stisne?, je bila malenkost ve?ja poraba ...

 

Jaz bom letos verjetno dal noter en filter od APEXi-ja, pa zrihtal dovod zraka, ?eprav ne pri?akujem kakega pove?anja mo?i ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem imel K&N konusni filter v Fiat Puntu (1,2 16V) in Renault Megane (1,6 16V) in pri nobenem ni bilo opaziti pove?anja mo?i - pri nizkih obratih je je bilo kve?jemu manj - je pa (kot pi?e ?e v prej?njem postu) narasla poraba, ker zaradi zvoka podzavestno priganja? avto! :D

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem imel K&N konusni filter v Fiat Puntu (1,2 16V) in Renault Megane (1,6 16V) in pri nobenem ni bilo opaziti pove?anja mo?i - pri nizkih obratih je je bilo kve?jemu manj - je pa (kot pi?e ?e v prej?njem postu) narasla poraba, ker zaradi zvoka podzavestno priganja? avto! :D

Evo super....torej filtra ne bom dajal noter.....hvala za dober nasvet...:D

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No jaz sm ga meu na fiestici pa pa morm re? da "mal" je razlike. No sedaj imam pa navaden filter se mi ja pa poraba ob?utno zman?ala, imama pa ob?utek da je avto tko bl len ratu - al sm pa jaz :)

Kot sem uspel ugotivit si verjetno ti bolj len ratal...... :D

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ti ?portni filtri ki so naoljeni, imajo ve?je luknjice da gre zrak skozi in ker je ve? plasti tkanine vmes zrak za?ne vrtin?iti in s tem tudi prah ki pa se oprijema na olje .Zato tudi enako filtrirajo in imajo ve?jo prepustnost.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ti ?portni filtri ki so naoljeni, imajo ve?je luknjice da gre zrak skozi in ker je ve? plasti tkanine vmes zrak za?ne vrtin?iti in s tem tudi prah ki pa se oprijema na olje .Zato tudi enako filtrirajo in imajo ve?jo prepustnost.

Torej razen glasa pridobi? kaj al ne??

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O prahu bi se dalo debatirat (eni tako, drugi druga?e) - ?e vedno trdim, da je tak?en filter (?e ga kupuje?, da bi avto "bol letel") slaba nalo?ba - razmi?ljaj v kak?no drugo smer - nenazadnje si lahko za ta denar privo??i? odli?no ve?erjo v dvoje... B):D

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

....odli?no ve?erjo v dvoje... B):D

 

 

 

Ja to definitivno....in to zelo rad prakticiram......Sicer pa nisem niti mislu filtra gor dat.....sam zanimalo me je kako je s tem....

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guest BrainLess

?portni filtri imajo bolj fine luknjice kot pa navadni, zato srkajo bolj pre?i??en zrak.

to glih nebo dr?alo ..... prej nasprotno!

 

Imajo ve?je re?e za ve?ji pretok zraka!

?e ima? poskrbljeno za hladen dovod zraka ti mogo?e! izbolj?a malo navora kar se pozna v vi?jih obratih, zvok je bolj?i, pa v vsakem primeru se pozna na porabi!

 

To je vsa umetnost!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tak se govori. B)

Jaz ma filter, pa se fejst pozna. V obratih pridobi? na no?i saj ?portni filter zajem ve? zraka v obratih, kot navadni, ?e pa ima? ?e napeljan dovod zraka do filtra pa tolko bojl?e.

Res je tudi da se poraba zvi?a.

B)B)B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to je en krat ena trenutn delam sistem dovoda hladnega zraka tko jak da v bistvu bi med voznjo zajemal dovolj zraka, ampak bo imel v filtru vgrajen ventilator ki bo se mal bolj potiskal hladen zrak...prvi testi uspesni racunam na pridobitev 6-8 KM bomo pa vidli.... :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to je en krat ena trenutn delam sistem dovoda hladnega zraka tko jak da v bistvu bi med voznjo zajemal dovolj zraka, ampak bo imel v filtru vgrajen ventilator ki bo se mal bolj potiskal hladen zrak...prvi testi uspesni racunam na pridobitev 6-8 KM bomo pa vidli.... :D

:D optimist, samo z dovodm hladnega zraka in ?portni zra?nim filtrom ni ?e noben dosegel pridobitve 6-8 KM, oz. ni nikjer potrjeno na valjih...

 

kar se pa naoljevanja ?portnega filtra ti?e, MORA biti naoljen, seveda s posebnim za to narejenim oljem, ker to ustavlja in filtrira prah in razli?ne delce.

 

?e pa pride tale olj?ek v sesalni kolektor, pa ni blema, saj nima kaj biti... tudi oljni hlapi iz motorja se po sesalnih poteh vrtijo proti zgorevalnim komoram.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

s ?im oz. ?e ima kdo za??iten vhod v cev, ki je napeljana do filtra, glede na to da se po cesti marsikaj vala in da ti glih vsak kamen in ogromno prahu ne pride do filtra? Seveda ?e se vhod za?ne pri spodnjem delu odbija?a, najbolj verjetno da tam kjer je ?e original luknja za vhod zraka.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej po spodnji strani se sam na vstop da filc ki preprecuje nabiranja prahu, kar se pa kaalmanove logike tice da se ne pridobi taksna moc mu pa lahko samo povem da se bo kmalu vrsila preobrazba moje mazde in sicer na cca. 300-350 KM pa ti bom pol dal podatke kolk da taksen filter, ker se jih da nabavit ze v trgovinah sam pr nas jih ma mogoce le kdo....ti si ga pa naolji do kraja jst ostajam pri suhem :D

 

lohk ti pa tut pol posodm filter pa bos probu

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tak se govori. B)

Jaz ma filter, pa se fejst pozna. V obratih pridobi? na no?i saj ?portni filter zajem ve? zraka v obratih, kot navadni, ?e pa ima? ?e napeljan dovod zraka do filtra pa tolko bojl?e.

Res je tudi da se poraba zvi?a.

B)B)B)

SLO? :P:lol:
Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • In kaj si pričakoval drugega? Eno je prodaja, drugo pa je psihologija ter ostale zadeve. Danes se ego žal bilda prego značk in izdelkov, ne pa več kdo s kom in kako manipulira. Dovolj jasno? Pa danes nisi ''in'' če nisi LGBT, kardašiant, eko, bio in podobne nebuloze.
    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...   Na koncu pa, sej je samo forum, da ne bo kake zamere zaradi debate levo in desno🤣....
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.