Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prosim za pomo? !!

Imam ponovn problem z mojo mazdo 6 d . Vpredelu mikrojermena in zobatega jermena se si?i zvok, kot da melje le?aj v eni od rolc .. MENJAL SEM OBE ROLCI MIKROJERMENA MIKROJERMEN IN NI? BOLJ?E ,POTEM JERMEN ZOBATI Z LE?AJEMA IN NATEZALCEM , isto ni? bolje .. Zaj pravi mehanik da ostane ?e samo spodnja jermenica vlka ki pride iz motorne gredi .. CENA JE ubit ... in ne upam raskirat , da ne bo isto . zvok pa je res zelo mote? posebaj v prostem teku ... JE MEL ?E KDO PODOBN PROBLEM ? LEPO PROSIM ZA NASVETE IN POMO? !!!

Napisano

Ta tvoj mehanik je ?alabajzar.

Tu ima? posebej temo - verjetno jermenica alternatorja, imam ?e eno novo ?e potrebuje?,

razen ?e so 'rolce' ki jih omenja? jermenice in si ?e menjal.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

se bom kar pridru?il temi

 

meni tudi rahlo ropota ko ?e avto ni segret, ko pa se segreje pa utihne... ne vem kaj bi to blo... sem ?e odprl plastiko na jermenu in po?prical z wd-jem in je utihnilo, ampak ?ez par dni pa je bilo spet sli?at?

Napisano

se bom kar pridru?il temi

 

meni tudi rahlo ropota ko ?e avto ni segret, ko pa se segreje pa utihne... ne vem kaj bi to blo... sem ?e odprl plastiko na jermenu in po?prical z wd-jem in je utihnilo, ampak ?ez par dni pa je bilo spet sli?at?

 

:jupiii::jupiii::jupiii::jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pridru?ujem se mnenju juresa in ajvarja. :jupiii:

 

Rolca ni ?e nobena nikol crkna in ste dobre menjal. Zobati jermen ti pa samo lepo utrga in n? ne ?kriplje prej. :jupiii:

 

Ropota ti jermenica (elektro magnetna sklopka) alternatorja oziroma jermenica kompresorja klime. Klimo

izlo?i? tako da ?e jo ugasne? pa? neha ?kripat. :jupiii:

 

?e je ne bo? hitro menjal bo jermenica zaribala in ti bo potrgal mikro jemen! :jupiii:

Power user

Napisano

ROLCE SO VSE MENJANE , JE PA ZANIMIVO , KO JE MRZEL NE ROPOTA , KO SE SEGREJE - MO?NO ROPOTA ....ALTENATOR IN KLIMA KOMPRESOR PREVERJENO VSE OK .. JE PA ?E ENA STVAR TISTA ROLCA,KO JE NA NATEZALCU MIKRO JERMENA JO TRESE ( JE TO NORMALNO ? ) ZATO PRAVI MEHANIK , DA JE SPODNJA JERMENICA IZ MOTORNE GREDI VULKANIZIRANA V GUMO - DOBLA JE KAO LUFT IN OPLETA ZATO TA ZVOK POSEBAJ KO SE SEGREJE .. POSREDUJEM NJEGOVO MNENJE .. ??

Napisano

ROLCE SO VSE MENJANE , JE PA ZANIMIVO , KO JE MRZEL NE ROPOTA , KO SE SEGREJE - MO?NO ROPOTA ....ALTENATOR IN KLIMA KOMPRESOR PREVERJENO VSE OK .. JE PA ?E ENA STVAR TISTA ROLCA,KO JE NA NATEZALCU MIKRO JERMENA JO TRESE ( JE TO NORMALNO ? ) ZATO PRAVI MEHANIK , DA JE SPODNJA JERMENICA IZ MOTORNE GREDI VULKANIZIRANA V GUMO - DOBLA JE KAO LUFT IN OPLETA ZATO TA ZVOK POSEBAJ KO SE SEGREJE .. POSREDUJEM NJEGOVO MNENJE .. ??

 

Te?ko se bere.

Branje bi olaj?al z 1X klikom na "CapsLock".

 

Hvala.

 

Lahko pa da? dol mikro jermen in zalaufa? motor in poslu?a? kaj ropota, pa pazi da ti ne kuhne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mehanik je ?e delo vse mo?no .. in ne more ugotovit .. Rejc Jermenice nima .. Vseeno HVALA za pomo?..

 

Zamenjat mehanika mogo?e ? :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Te?ko se bere.

Branje bi olaj?al z 1X klikom na "CapsLock".

 

Hvala.

 

Lahko pa da? dol mikro jermen in zalaufa? motor in poslu?a? kaj ropota, pa pazi da ti ne kuhne.

 

Kako pa samo jermenico preveri?? Oz kaj na njej te crkne?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kako pa samo jermenico preveri?? Oz kaj na njej te crkne?

 

Alternator ima jermenico s "sklopko", pricip bicikla.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Alternator ima jermenico s "sklopko", pricip bicikla.

 

ja ?e razumem,

 

pri meni je pa ?la vodna pumpa kot ta

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 3 tedne kasneje...
  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Mehanik je ?e delo vse mo?no .. in ne more ugotovit .. Rejc Jermenice nima .. Vseeno HVALA za pomo?..

 

 

Mazda 6 CD136, ste potem ugotovili kaj je bilo narobe?

  • 2 leti kasneje...
Napisano

ali kdo ve kaki le?aji so v jermenici od kompresorja klime, ti so namre? postali zelo glasni. Upam da so standardni in da se jih da lepo zamenjat. Ima kdo kako izku?njo?

Napisano

v tistem pogovoru s slivko....res ne vem tipa, sem ga pa? nesel v ?tacuno in so ga imel, ker ge za standardnega

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaalman......help, vem da sem ti poslal kodo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.