Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker sem zavorno plo??ico obrusil do kovine in sem nekaj km zaviral ?elezo na ?elezo, se je pojavil slede? problem. Sedaj sem na alu plati??u na?el rjave pikice- predvidevam da delci kovine. Upam, da niso letele iskre od zaviranja in da to ni gor za?gano v lak. Stran ne gre z brake cleanerjem, niti s polirno pasto(fino).

 

Je re?itev samo v barvanju? Razmi?ljam o spreju za pe?ice a cvikam ,da ne bi uni?il sijaja.

 

Hvala za nasvete.

 

LP,

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

a res noben ne ve ni??

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Prilepi kak?no sliko za la?je razumevanje!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Evo slikc. sem upal, da sem dovolj nazorno opisal....

post-3203-1323339731_thumb.jpg

post-3203-1323339762_thumb.jpg

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

probaj se "wheel cleaner-jem", pa treba posteno drgnit...drugace pa nimas kaj

 

aja nehomologirane gume mas :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

 

aja nehomologirane gume mas :D

 

a? zakaj? ?zmeden? ?e vem.... H?

 

  je rendy napisal:

u tole pa ni dobr, men zgleda zape?en, pa ?e na drugi slik so opilki na gumi. upam da se motim

 

ne ne to sem s prstom obrisal da se bolj vidi tisto kr ne gre stran.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

letne so 205/55 16 V...razlika je (mal v ceni) in (vec) v trdoti bokov (V se manj zvija od H)

ampak ok, to so picajzlaste stvari, noben ti ne bo tezil zarad tega (vsaj upam da ne)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

letne so 205/55 16 V...razlika je (mal v ceni) in (vec) v trdoti bokov (V se manj zvija od H)

ampak ok, to so picajzlaste stvari, noben ti ne bo tezil zarad tega (vsaj upam da ne)

 

se mi je zdelo da te moti H. Ja glej, kot prvo se nikol ne peljem 210 kokr naj bi ta guma zmogla. Kot drugo se mi to zdi ?e eno licemerstvo avtomobilske industrije. ?e je omejitev max 130,pol ne vem zakaj gre avto 220 al pa 200 kakorkol....

 

Hitroistni index N bi moral potemtakem zado??ati.......

 

Ampak dejmo mojo felgo re?it.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano
  je Gustav napisal:

se mi je zdelo da te moti H. Ja glej, kot prvo se nikol ne peljem 210 kokr naj bi ta guma zmogla. Kot drugo se mi to zdi ?e eno licemerstvo avtomobilske industrije. ?e je omejitev max 130,pol ne vem zakaj gre avto 220 al pa 200 kakorkol....

 

Hitroistni index N bi moral potemtakem zado??ati.......

 

Ampak dejmo mojo felgo re?it.

 

kaj ce si en nemc in se dnevno pelje recimo iz frankfurta v koln in grem 130 sam kadar je omejitev :)

pa sopas po ovinkih po 200?

a razumes kaj hocem povedat...vecja je crka trsi je bok in je feeling na volanu pri vecjih hitrosti boljsi...

zato tud vse sportne gume so od W naprej (manj deformacij manj pregrevanja zato taka guma dopusca vecje hitrosti)

razlika v ceni me H in V pa je okol 2-3eur na gumo...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Vzemi vodobrusni papir granulacije 1000 in poskusi ali bo ?lo dol. Samo pazi da ne pretirava? in zbrusi? lak. ?e gre dol nato vzemi ?e 1500 ali 2000 in na fino pobrisi ter na koncu s polir pasto (lahko tudi malo bolj grobo) celo zadevo spolira? do sijaja.

 

?e pa ne bo ?lo potem je pa ?al tolk zape?eno, da se bo verjetno treba lotit li?arskega posla. :ne vem:

33112_1.png

Napisano
  je LabiGT napisal:

kaj ce si en nemc in se dnevno pelje recimo iz frankfurta v koln in grem 130 sam kadar je omejitev :)

pa sopas po ovinkih po 200?

a razumes kaj hocem povedat...vecja je crka trsi je bok in je feeling na volanu pri vecjih hitrosti boljsi...

zato tud vse sportne gume so od W naprej (manj deformacij manj pregrevanja zato taka guma dopusca vecje hitrosti)

razlika v ceni me H in V pa je okol 2-3eur na gumo...

 

?e si pa nemc ma? pa pa? nem?ko homologacijo esj je zadeve mogo?e prilagajat tr?i??u- ne razumi me napak, ker se itak ne strinjam z 130 omejitve. sevede bo? vpra?al kaj pa grem s slo avtom v ger... ok.. a takih je 1%......... :)

 

glede bokov ima? pa ?isto prav.

 

Boss sem ?e tud o tem razmi?ljal a se mi zdi to najbolj radikalna - jaz bi rad ?ude?en sprej, ki bi to svinjarijo odstranil tako kot meglio odstrani ma??obo... razmi?ljam o ?istilu za pe?ice.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

probi z wheel cleanerjem (sonax) pa mal mocneje drgnit...ce ne bo slo pa pusti (razen ce te ful moti pa si das pobarvat)

 

sem mel isti problem pri prejsnji pa mal je slo ven po zgornjem postopku mal je pa ostal pa sem ugotovu, da me boli k... :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je Activa napisal:

To je moglo hudo hre??ati, ali ti je kaj srce trgalo sramezljiv

 

V bistvu sem bil bl kot ne razo?aran nad ?e eno na dolgi listi Mazdinih serijskih napak, ki po mnenju MMS to ni, ?eprav crkujejo kle??e na vseh mazdah 6. Najprej mi sploh ni blo jasno kaj ru?i, ker mi je plo??ico sesulo v cca 4 ooo km.

 

  je adormi11 napisal:

Zgleda, kot da je lak na felni ?e uni?en in ti ne preostane drugo, kot lakiranje.

Itak ma? ?as do marca, saj so letne gume ali?

 

Res je letna, a se ?e vozim z njo, ker jaz ne opazim kake zime pri 5 do 11 stopinjah, kolikor imamo zadnje tri 4 tedne.... Imam pa ketne v prtlja?niku.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano
  je LabiGT napisal:

letne so 205/55 16 V...razlika je (mal v ceni) in (vec) v trdoti bokov (V se manj zvija od H)

ampak ok, to so picajzlaste stvari, noben ti ne bo tezil zarad tega (vsaj upam da ne)

 

Pri letnih ni trte mrte. Pri zimski pa ti zakon dopu??a -2 hitrostna razreda.

 

Zimske pnevmatike so tiste pnevmatike, ki imajo na boku proizvajal?evo oznako M+S ali M.S ali M&S, in morajo po velikosti in nosilnosti ustrezati pnevmatikam, ki so zapisane v izjavi o ustreznosti vozila (homologaciji) vpisane v rubriki »dovoljene pnevmatike«. Zimske pnevmatike so lahko ni?jega hitrostnega razreda (najve? za dva hitrostna razreda), kot je najni?ji predpisani s strani proizvajalca vozila za dovoljene pnevmatike vozila. Uporaba druga?nih pnevmatik je mogo?a le po dodatni odobritvi.

Napisano
  je mokster napisal:

Pri letnih ni trte mrte. Pri zimski pa ti zakon dopu??a -2 hitrostna razreda.

 

Zimske pnevmatike so tiste pnevmatike, ki imajo na boku proizvajal?evo oznako M+S ali M.S ali M&S, in morajo po velikosti in nosilnosti ustrezati pnevmatikam, ki so zapisane v izjavi o ustreznosti vozila (homologaciji) vpisane v rubriki »dovoljene pnevmatike«. Zimske pnevmatike so lahko ni?jega hitrostnega razreda (najve? za dva hitrostna razreda), kot je najni?ji predpisani s strani proizvajalca vozila za dovoljene pnevmatike vozila. Uporaba druga?nih pnevmatik je mogo?a le po dodatni odobritvi.

 

A ni tu debata o ?i??enju feln?

Napisano
  je adormi11 napisal:

A ni tu debata o ?i??enju feln?

 

 

Naj bi bla. Ampak strici radi modrujejo, da morajo v dr?avi, kjer je najvi?ja dovoljena hitrost 130 km/h, gume zdr?at 230. Za vsak slu?aj. :harhar:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano
  je adormi11 napisal:

Ja kaj pa ?e gre? v Nem?ijo, pa se nebi mogo po AC vozit, ger gume ne zdr?ijo "neomejene hitrosti" :ne vem: :ne vem:

 

za tam pa enostavno premontira? kak?ne zlik gume pa gasa. :P

 

 

Napisano
  je adormi11 napisal:

Ja kaj pa ?e gre? v Nem?ijo, pa se nebi mogo po AC vozit, ger gume ne zdr?ijo "neomejene hitrosti" :ne vem: :ne vem:

 

neomejeno je tud 40 na uro :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je adormi11 napisal:

Ja kaj pa ?e gre? v Nem?ijo, pa se nebi mogo po AC vozit, ger gume ne zdr?ijo "neomejene hitrosti" :ne vem: :ne vem:

 

 

No kolk pa je takih, ki hodjo v Nem?ijo? Procent, dva? Po mojem zlo mal. ?e bi mela dr?ava ?e jajca na pravem mestu, bi vse avte, homologirane v SLO, lahko omejila na kaj jaz vem, 140 km/h. Avtomatsko porabimo manj goriva, cenej?e gume, manj nesre? na ACjih bi blo, pa vse tak, manj kazni bi pokasirali..... Ampak potem bo pri?el avtomobilski lobi in poteptal na?o ?e tako opuljeno koko?.

 

Ne razumi narobe, ampak lih tale fora je dokaz dvoli?nosti dr?ave: po eni strani zahteva gume do 240 km(h po drugi ti ne pusti peljat ve? kot 130. Pa nisem zagovornik vo?nje do 130, vozil bi se tud ve?, ampak kakorkol, je tole ena totalna hinav??na. In taista dr?ava me lahko kaznuje ?e mam gume k ne grejo 240 kmh, kot me bo tud kaznovala, ?e se bom peljal ve? kot 130 km/h.

 

WTF?

 

P.S;: Li?ar pravi, da bo treba felgo barvat.. Zdaj samo ?e ne vem a ho?e aslu?t, al ma pa dedc prav. :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano
  je Gustav napisal:

P.S;: Li?ar pravi, da bo treba felgo barvat.. Zdaj samo ?e ne vem a ho?e aslu?t, al ma pa dedc prav. :)

 

Pa a ti res ne bi prej probal, kar sem ti svetoval? :ne vem: ?e vedno pa ?e ne gre al pa zajebe? te bo re?eval li?ar, ki se ti itak ?e zdajle ponuja. :rolleyes:

33112_1.png

Napisano
  je Gustav napisal:

Ne razumi narobe, ampak lih tale fora je dokaz dvoli?nosti dr?ave: po eni strani zahteva gume do 240 km(h po drugi ti ne pusti peljat ve? kot 130. Pa nisem zagovornik vo?nje do 130, vozil bi se tud ve?, ampak kakorkol, je tole ena totalna hinav??na. In taista dr?ava me lahko kaznuje ?e mam gume k ne grejo 240 kmh, kot me bo tud kaznovala, ?e se bom peljal ve? kot 130 km/h.

WTF?

 

Ja klinc,jaz se popolnoma strinjam, zato rad pobegnem ?ez 2k tam kjer je le varno... :zvizga: pa naj si bo ju?neje ali severneje, skratka :harhar:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tega je po mestih ohoho.... 🫣
    • Fak. Moja greška. Cel čas sem mislil na njihov  album  1978 Dire Straits.    Ne na tega.       
    • Glej, sploh ne bom komentiral...    
    • Bom končno zaključil debato Analog vs. Digital...nisem prej,k nimam skoz časa viseti na forumu.   Kot prvo,ko @Alex govori,da je Brothers in Arms referenca itd... To je album,ki je bil v studiju posnet na Sony-jev 24 špurni digitalni sistem-toliko o analognem zvoku in kvaliteti. Kaj si ti v studiju poslušal ne vem...če si analogni trak,si poslušal "slabšo" kopijo kopirano z digitalnega masterja. O zvoku pri tebi doma LP vs CD-to je brez veze debata ker je subjektivna. Osebno mnenje,da je na Vinylu "več informacije" in ne vem česa še....se mi zdi blago rečeno "stupid".   Lep video okoli tega.   @5:35 toliko o Jack Douglasu-producentu prej omenjenih Eurosmith-ov,ki so bili eni prvih,ki so začeli snemati digitalno....zanimiv video.   Še zanimivejši pa je ta.   Tukaj razloži,da so cca. od leta 1980 praktično vse vinilke "digitalne". Gre za potrebo,da se na ploščo z zadovoljivo ločljivostjo spravi cel album. Gre za to,da na LP brez regulacije špure rezanja ni mogoče shraniti več kot 4 običajno dolge pesmi (dve na vsako stran).  To je sicer možno na Maxi-Singlu,kar je tudi vzrok,da je na Maxi singlu brazda globlja,širša,in na isti odjemni dozi izhodni signal neprimerno glasnejši...celo na plošči se z prostim očesom po brazdah vidi,kjer je več basa-dinamike. A za normalne albume je potrebna regulacija špure rezanja matrice.  In ker nimamo "kristalno kroglo",ki bi nam v zamiku sproti v naprej povedala kako dinamična glasba sledi v naslednji sosednji brazdi,je leta 1979 na trg prišel Ampex ADD-1 Ta je omogočal zakasnitev v signalu (vpraksi cca. 7 sekund),kar je omogočilo boljši izkoristek širine razpoložljive za rezanje brazde matrice za LP. Tam,kjer je dinamika nižja,so bile brazde lahko bolj skupaj,drugje pa ne...praktično gre le za boljši izkoristek površine LPjke. No in za to zakasnitev je bila uporabljena A/D-D/A konverzija!!!-BOGOKLETSTVO😲 Sory @Alex...praktično vse Vinilke od cca. leta 1980 so v bistvu digitalne,ker drugače se jih sploh ne da narediti. Obstajajo izjeme,kot mastering konzola predstavljena v zgornjem videu,ki jo je tip izdeloval 15 let,da je zmogel obdelati signal ki ga je dobil z močno predelanega predvajalnika. Takih predvajalnikov pa praktično ni,in jih tudi nihče ne uporablja.   Skratka kar je bilo na prejšnji strani pisano z strani "strokovnjaka"-same kontradiktornosti in nakladanje....jaz temu rečem "kačja slina za audiofile" oz. bullshit😂.   Seveda so določeni studiji nagnjeni k izpolnjevanju želja "audiofilov"...za masten cvenk seveda😉...kot npr. Stockfish Records (vrhunski studiji in Guenther Pauler-legenda med studijskimi tehniki) ponuja t.i. DMM-CD/SACD,kjer gre za direkt-cut pobakrene matrice,ki jo nato odčitajo in direktno prenesejo v DSD. Tako zejamejo značilno vinilno popačenje brez postopka produkcije-stiskanja vinilk. Stockfisch DMM-CD/SACD WWW.STOCKFISCH-RECORDS.DE Your description   Seveda pa to spet nima nič z studijskim originalom,ker je v bistvu popačenje. Torej,kot sem že na začetku pisal-ni ga čez DSD....Vinilke pa...ajd,ne bom še enkrat "sol v rano".   Aja-za tiste,ki ne marajo "zastarelih" ploščkov,zgoščenk,speštank,USB-potlačenk itd....obstaja DSD tudi za download😉...samo,kdor da kaj nase,želi stvar držati v roki😊-ziher je ziher.  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.