Skoči na vsebino

NAKUP mazde 6...pomoč


mito4444

Priporočeno sporočilo

Da

 

res mi je ?udno...pritisnem load...napi?e "in" dam notr cd, se za?ne vrteti, pol pa po 3h sekundah napi?i checking cd, pa ga vr?e ven:/ dau sm notr tut ta ?istilni cd, pa isto naredi z njim...tko da ne vem kaj ?em druzga...razn uradni servis poklicat :/ bom pa ziher pustu pol prihrankov tm
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vgradi si x-carlink ali nekaj pdobnega, pa ne bo treba CD-jev.

http://www.ebay.de/itm/USB-SD-MP3-Wechsler...=item2eb2f78e1b jaz mam to, pa je ok.

Od takrat ?e nisem dal CD-ja not.

 

jaooo laser a:/ kok pa to kj pride?? tale zadeva je drugace zelo zanimiva iz ebaya...pa kam se pa to priklop?? tko cr bi mi potem se vedno delal bose sistem...ker res dobr buta...hmm, nevem jst sm bol laik za te zadeve:// bi mogu enga dobit da bi mi to zrihtu:) ker forumas je kj strucko...sj bi posteno placal:)) ampak samo ce bo bose sistem delal:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cd player ti ne dela kar pa tudi ni nevemkaksen minus. Ti kar tole Yatour zadevico kupi, bos moral en mosticek na radiu dat pelotat, ce mas Mazdo do letnika vkljucno z 2004, pa bos SD kartice pa USB kljuce poslusal namesto CDjev, Bose pa ostane.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cd player ti ne dela kar pa tudi ni nevemkaksen minus. Ti kar tole Yatour zadevico kupi, bos moral en mosticek na radiu dat pelotat, ce mas Mazdo do letnika vkljucno z 2004, pa bos SD kartice pa USB kljuce poslusal namesto CDjev, Bose pa ostane.

 

No super...bom tekom tedna narocu...sam zdj bi mogu res enega dobit da mi priklopi...nism jst za te zadeve....pa da bi mi zraven se xenon zarnice zamenju, ker z mojo roko niti blizu ne pridem:) ce bi kdo to naredu nj mi javu, pa kakor sem ze reku, bi mu do ro placal....tko da bova oba zadovoljna:))je pa letnik 2004/12 mesec...edino dvd player imam v sovoznikovem predalu...bo to ovira??
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Xenonke bo? najla?je zamenjal skozi koloteke... od?raufi kolo, odstrani nekaj sprednjih vijakov koloteka toliko, da lahko zaviha? za??itno plastiko koloteko vstran in nato bo? z lahkoto ?aril po lu?ehin menjaval svetilke.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Xenonke bo? najla?je zamenjal skozi koloteke... od?raufi kolo, odstrani nekaj sprednjih vijakov koloteka toliko, da lahko zaviha? za??itno plastiko koloteko vstran in nato bo? z lahkoto ?aril po lu?ehin menjaval svetilke.

 

zato so forumi zakon:)) vse kar hoces zves:)) sj ta mazda ma d2s predvidevam ane...katere naj uzamem da bo cim bolj bela svetloba??? kaksna posebna oznaka??
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmm...zanimivo....sj ta cd verjetno lahko kupim v kaksnem big bangu a??

 

Radio CD crknjen jasen odgovor....

 

jaooo laser a:/ kok pa to kj pride?? tale zadeva je drugace zelo zanimiva iz ebaya...pa kam se pa to priklop?? tko cr bi mi potem se vedno delal bose sistem...ker res dobr buta...hmm, nevem jst sm bol laik za te zadeve:// bi mogu enga dobit da bi mi to zrihtu:) ker forumas je kj strucko...sj bi posteno placal:)) ampak samo ce bo bose sistem delal:)

 

Moj bo v kratkem vi?ka, ker sem naro?il DVD GPS zadevco za 6ko :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmmm...lahko bi se zmenila a:) ce dela, pa ce prodas kupim:) pa lahko bi se se za vgradnjo zmenila??

 

komot - ta teden pride zadeva, instalacija je 5 min....AMPAK ali ima? mazdo z radijem ki ima okrogle gumbe za postaje ali kvadratne? Pri okroglih je potrebna predelava, to je bolj zamudno....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

komot - ta teden pride zadeva, instalacija je 5 min....AMPAK ali ima? mazdo z radijem ki ima okrogle gumbe za postaje ali kvadratne? Pri okroglih je potrebna predelava, to je bolj zamudno....

 

okrogle ma ja:/ pa se dvd z navigacijo mam, ce bi kj motilo?? a bo useeno slo??
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

okrogle ma ja:/ pa se dvd z navigacijo mam, ce bi kj motilo?? a bo useeno slo??

 

Vedno gre, sam pri temu je treba pol radio ven pa lotat...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

huhuu:)) res je uzitek iz 90 konjskega golfa 4 tdi motorja na 136 konjsko mazdico 6 :)) ceprou mam doma se enga japonca in sicer suzukija sv650, ampak tole je res zanimivo...za 1x mi ni nic zal da sem uzel mazdo 6 namesto passata, bomo pa vidl kako bo, ko bo glavni servis:))

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

huhuu:)) res je uzitek iz 90 konjskega golfa 4 tdi motorja na 136 konjsko mazdico 6 :)) ceprou mam doma se enga japonca in sicer suzukija sv650, ampak tole je res zanimivo...za 1x mi ni nic zal da sem uzel mazdo 6 namesto passata, bomo pa vidl kako bo, ko bo glavni servis:))

 

Imel 2x to ma?ino....Hyosung Comet 650 in V-Strom DL650 in spet sanjam o stromarju 650........... :notworth: za moje pojme dale? najbolj?i potovalni enduro motor. Verjetno je DL1000 ?e bolj?i :blush:, a ?e rajda? sam je 650 ?ist cool

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imel 2x to ma?ino....Hyosung Comet 650 in V-Strom DL650 in spet sanjam o stromarju 650........... :notworth: za moje pojme dale? najbolj?i potovalni enduro motor. Verjetno je DL1000 ?e bolj?i :blush:, a ?e rajda? sam je 650 ?ist cool

 

ma nasa je itq proti motorjem tko da sm jst skos sam:)) zame je lih prou, za 2 bi pa rabu 1000 ja...pa magar kr sv1000s :) je tut mal bol navit strojcek:)) jures, jst bi v petek lahko ob pol 12 zakljucu na sihtu...pa m do tebe nekje 40min dobrih...bi blo to teb kul??
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.