Skoči na vsebino

Gretje sede?a M6-2004


Priporočeno sporočilo

v hrbtnem delu voznikovega sede?a je prenehalo delovati pravilno, in se pregreva....

 

Je ?e kdo to razdiral? je to sploh mo?no razdret?

 

Se da kako popravit?

 

Jebenti?, to mi manjka kot oko v glavi!

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo prevleke dol sname? in vse bo kot na dlani.

Verjetno ti je bimetal za?tekal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma fora je, da se pregreva, torej, ne izklopi, mi je v?eraj postalo prevro?e pa smrdet je za?elo po osmojenem...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma fora je, da se pregreva, torej, ne izklopi, mi je v?eraj postalo prevro?e pa smrdet je za?elo po osmojenem...

 

Bimetal v vi?ini levic, je za?tekal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bimetal v vi?ini levic, je za?tekal.

 

torej se da to hitro zreihtat, razderem, popucam kontakt, pa je?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kadi? ? :ne vem:

 

Sam to je pod prevleko, ?ik bi ?el preko...damn it.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hum... cena na servisu

- grelec za hrbtni naslon - 220 EUR

- grelec za hrbtni naslon + goba - 320 EUR

 

rastur sede?a... en klin?ev dan sigurno...

 

najdu iz Nem?ije za 175 vklju?no s po?tnino grelec brez gobe...

 

tole gretje bo cel projekt majkemu!

 

?e bom mel sre?o, je pa ?e senzor temperature zani?... to bom videl komaj, ko grelec popravim :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?en pa je senzor grelca.

Predvidevam, da je nek spremenljivi upor, ki regulira napajanje. Torej ?e zunaj priklopi? napajanje in spremlja? upornost senzorja se ta mora spreminjati in to je blizu tega da senzor dela.

Lahko je tudi kak?en termostat z dodanim sprejemljivim uporom. Termostat omejuje max temperaturo, spremenljivi upor pa meri trenutno temperaturo in s tem regulira napajanje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ist navaden bimetal, ?e se ne motim torej on off pri dolo?eni temperaturi - to ni sofisticiran nemc :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ist navaden bimetal, ?e se ne motim torej on off pri dolo?eni temperaturi - to ni sofisticiran nemc :)

 

yp... samo do njega pride? samo ?e cel sede? rasturi?... in to dobesedno ven iz avta... je na sedalnem delu

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je to res, potem ne more? nastavljati ?eljene temperature sede?a.

?e ti je pregrelo grelec, potem je termostat zalepljen.

?e je grelec dober, zakaj potem kupuje? novega? Raje se osredoto?i na termostat, razen ?e sta oba eno in isto.

 

Kje hudica pa to nastavljas, sej mas samo on stikalo?? :huh:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eni avti imajo na armaturki ali pa tam nekje ve?stopenjsko stikalo, kamor je nalotana uporovna ?ica (podobno kot regulacija ventilatorjev na prej?njih generacijah avtov). Preko razli?ne upornosti se regulira grelec oz. temperatura sede?a. Ampak v kon?ni fazi mora imeti tudi neko temperaturno za??itno napravo v sede?u, ki prepre?i pregrevanje. Druga opcija pa je, da je grelec tak?en da se nikoli ne more pregreti-vpra?anje u?inka in ?asa, preden bi se to pogrelo. O?itno v prej omenjenem sede?u ni bil, glede na to da je bilo Kaalmanu prevro?e.

 

Nekdo mora kontrolirat temperaturo sede?a, druga?e je avto lahko kmalu to?ka na SOS portalu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je to res, potem ne more? nastavljati ?eljene temperature sede?a.

?e ti je pregrelo grelec, potem je termostat zalepljen.

?e je grelec dober, zakaj potem kupuje? novega? Raje se osredoto?i na termostat, razen ?e sta oba eno in isto.

 

 

a si videl sliko, ki je pripeta tej objavi?

 

tam je ?ica pretrgana, in pregoreno... ali naj to kar tako pustim?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eni avti imajo na armaturki ali pa tam nekje ve?stopenjsko stikalo, kamor je nalotana uporovna ?ica (podobno kot regulacija ventilatorjev na prej?njih generacijah avtov). Preko razli?ne upornosti se regulira grelec oz. temperatura sede?a. Ampak v kon?ni fazi mora imeti tudi neko temperaturno za??itno napravo v sede?u, ki prepre?i pregrevanje. Druga opcija pa je, da je grelec tak?en da se nikoli ne more pregreti-vpra?anje u?inka in ?asa, preden bi se to pogrelo. O?itno v prej omenjenem sede?u ni bil, glede na to da je bilo Kaalmanu prevro?e.

 

Nekdo mora kontrolirat temperaturo sede?a, druga?e je avto lahko kmalu to?ka na SOS portalu.

 

To je mazda :ninja:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Look from the bright side - en ?nicl lahko pod zic vr?e?, kot v?asih Turki, pa ma? pe?en biftek.....l

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eni avti imajo na armaturki ali pa tam nekje ve?stopenjsko stikalo, kamor je nalotana uporovna ?ica (podobno kot regulacija ventilatorjev na prej?njih generacijah avtov). Preko razli?ne upornosti se regulira grelec oz. temperatura sede?a. Ampak v kon?ni fazi mora imeti tudi neko temperaturno za??itno napravo v sede?u, ki prepre?i pregrevanje. Druga opcija pa je, da je grelec tak?en da se nikoli ne more pregreti-vpra?anje u?inka in ?asa, preden bi se to pogrelo. O?itno v prej omenjenem sede?u ni bil, glede na to da je bilo Kaalmanu prevro?e.

 

Nekdo mora kontrolirat temperaturo sede?a, druga?e je avto lahko kmalu to?ka na SOS portalu.

 

?zmeden? kak?no stikalo?Mislim,da ima bimetal in se sam izklaplja in ne more? ?telat temperature sede?a.

Vsaj pri meni je tako, da si ga sam izklopim, ko je prevro?e. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?zmeden? kak?no stikalo?Mislim,da ima bimetal in se sam izklaplja in ne more? ?telat temperature sede?a.

Vsaj pri meni je tako, da si ga sam izklopim, ko je prevro?e. :P

 

saj... pri najinih Mazdah je tako, pri novej?ih mazdah ma? ?e mo?nost ve?stopenjskega nastavljanja.

 

Tudi moj Polo ma 2 stopnji ogrevanja na ?upak :)

 

Moja Mazda ma zdaj trenutno na ?oferskem sede?u 0 stopenj... majkemu...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saj... pri najinih Mazdah je tako, pri novej?ih mazdah ma? ?e mo?nost ve?stopenjskega nastavljanja.

 

Tudi moj Polo ma 2 stopnji ogrevanja na ?upak :)

 

Moja Mazda ma zdaj trenutno na ?oferskem sede?u 0 stopenj... majkemu...

 

sej ma? webasto majke mi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hum... cena na servisu

- grelec za hrbtni naslon - 220 EUR

- grelec za hrbtni naslon + goba - 320 EUR

 

rastur sede?a... en klin?ev dan sigurno...

 

najdu iz Nem?ije za 175 vklju?no s po?tnino grelec brez gobe...

 

tole gretje bo cel projekt majkemu!

 

?e bom mel sre?o, je pa ?e senzor temperature zani?... to bom videl komaj, ko grelec popravim :P

 

Za manj bi lahko dobil za OBA sede?a, samo sem prepozno videl. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pa kako glih Zoe? OK, Leaf je slabši - vsaj to.   Zelo dobra oddaja in model je dokaj realno povedal kaj se da pričakovat. Gleda kar pravi je načeloma do 8 let en večji strošek za pričakovat. Če popravljaš pri njemu je to cca 1500€ potem pa na vsake 2-4 leta še en tak strošek.   To nam pove naslednje. Rabljeni EV-ji preko 10 let nikakor niso za kupovat, ker je kar velika loterija. Sploh, ker za tak tip popravil se išče avte za donacijo. Niso pa povedali kako dobijo dele in baterije za donacijo. Torej kako najdejo recimo rabljen baterijski modul za menjavo, ki mora biti celo v zelo podobnem stanju kot menjan modul?   Tud navajanje, da nič ne vržejo stran je v faktorju "še". Ko ne bodo imeli kam z odsluženimi baterijami in jih bo preveč od povpraševanja po "drugem življenju" bo postal to problem. Velika večina EV-jev je namreč še mlada in le redki so dosegli 10 let in več. Kje bodo končali taki avtomobili je že problem, ko bodo odlagališča polna. Če danes lahko pričakujemo, da ICE avti verjetno v povprečju živijo 15-20let predno gredo dokončno v prešo, bo verjetno povprečje EV-jev nekoč bilo le okoli 10 let, ker potem ne bo več ekonomske računice.    Če poenostavimo 10 let star električar, ki je bil nov 50k€ bo po 10 letih vreden le toliko kolikor bo bil uporabljen za donatorja ali drugače povedano verjetno ne več kot 5k€. Enka ICE, ki je vsaj 10k€ cenejši pri nakupu bo po tem časiu vreden še vedno nekje v okolici 15k€. Torej na EV izgubiš v 10 letih 45k€ samo v vrednosti avta, pri ICE pa 25k€. Kje so torej računice men pod milim bogom res ni jasno.   Ampak se iz te oddaje povleče dober zaključek, da je to ta zadeva, ki jih najbolj skrbi, da avti predolgo živijo in da bo treba prej menjat in omogočat zaslužke kapitalu. Se pravi, dejansko so tele CO2 zgodbice en navaden smoke screen. Torej se bo zgodilo kot se je zgodilo z belo tehniko, HiFi zadevam, TV-ji, pečmi, računalniki, mobiteli, da se prepreči, da bi stvari trajale predolgo.    
    • Kolikor slišim od drugih, so ravno pooblaščeni servisi (ne vsi seveda) največji šalabajzarji.
    • Če bi k Ferku peljal, bi še slabše skozi prišel. Selmar je baje ok. Nisem pa sprobal.   Tudi jaz za to Forda vozim v Brezno. Tudi i20n ne bom peljal na servis tja kot sem ga kupil. 1x so me dovolj vložli. 20km za se obrnit, in ti reče znana težava, ni rešitve. Pa vdari 1h na garancijo. Po telefonu pa se sprenevedal, da mora videt.... bi mi že te reko, da se po uradni poti ne da rešit. Samo da zasluži.   Morem naslednji tedn med dopistom to porihtat.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.