Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me ?e je ?e imel kdo izku?nje z ELM327 vmesnikom???

( http://www.ebay.com/itm/V1-4-ELM327-OBD2-O...=item230e845811 )

Doma imam namre? ELM327 1.4v vmesnik in se enostavno ne morem connectat na mojo Mazdo 6 -136PS-2.0d-2003 letnik. Za?ne se connectat pol pa napi?e da se ne more s-connectat na ECU.

 

Probal sem se povezat na druge avte in gre brez problema (audi, vw,opel, renault, peugeot, chevrolet,..)

Na mojo mazdo pa enostavno ne gre :) ...v ?em bi lahko bil problem? sem ?e pomislil da je kaj narobe z mojim obd2 priklopom na avtu, vendar se je mehanik z BOSCH-ovim testerjem komot povezal na moj avto. Tako da ta opcija odpade.

 

probal sem pa ?e ve? programov (ScanMaster-ELM, OBD2-spy, moDiag,ProScan,...)

Kateri OBD2 protokol sploh uporablja moja Mazda?

Ali moram nabavit kak drug elm vmesnik?

Mazda 6 CD136 TE

  • Odgovori 137
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Ene mazde 6 imajo nekako "zaklenjen" dostop do ecu-ja. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ene mazde 6 imajo nekako "zaklenjen" dostop do ecu-ja. :angry2:

 

hmmm....sam ?udno da pol z BOSCH-ovim testerjem zadeva deluje...

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Bosch ima vgrajen kodni register ker ga uporabljajo uradni serviserji... Namenjen je pa temu da mi amaterji not ne gledamo kaj avto pocne... Se pa da obiti to z updateom scanmasterja PRO in posebnim patchem ki te kode vsebuje... No vsaj na Tiburonu in Santafeju je zadeva delala ker imata modela zaklenjen ECU...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Bosch ima vgrajen kodni register ker ga uporabljajo uradni serviserji... Namenjen je pa temu da mi amaterji not ne gledamo kaj avto pocne... Se pa da obiti to z updateom scanmasterja PRO in posebnim patchem ki te kode vsebuje... No vsaj na Tiburonu in Santafeju je zadeva delala ker imata modela zaklenjen ECU...

 

ima? kak konkreten link za ta patch? katero verzijo ScanMasterja, bi pa naj uporabljal? ?e ima? te stvari, mi jih lahko senda??

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Ene mazde 6 imajo nekako "zaklenjen" dostop do ecu-ja. :angry2:

 

a moja tudi? ali moram po?akati da bom videl? ... :angry2:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Vzel sem si dol program ScanXL-Professional v3.2.0 (Build 1692). In sicer z dodatki za Ford, GM in Mazda.

Nato sem ga ?e registriral da je zadeva sedaj aktivna.

Objavljena slika

 

Vendar zadeva ?e vedno ne deluje.

niti mojega tipa Mazde6 ni na seznamu v programu.

Sem probal z drugimi tipi ,ampak zaveda ?e vedno ne deluje.

Z drugimi avtomobili pa deluje, enostavno mi ni jasno ve? ni?.

Objavljena slika

 

In vedno mi izpi?e da ne more izbrat ustreznega OBD-II protokola....

Na katerem protokolu sploh deluje moja mazda 6 ?

Objavljena slika

 

qwerty, kak program uporablja? ti?

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Vzel sem si dol program ScanXL-Professional v3.2.0 (Build 1692). In sicer z dodatki za Ford, GM in Mazda.

Nato sem ga ?e registriral da je zadeva sedaj aktivna.

Objavljena slika

 

Vendar zadeva ?e vedno ne deluje.

niti mojega tipa Mazde6 ni na seznamu v programu.

Sem probal z drugimi tipi ,ampak zaveda ?e vedno ne deluje.

Z drugimi avtomobili pa deluje, enostavno mi ni jasno ve? ni?.

Objavljena slika

 

In vedno mi izpi?e da ne more izbrat ustreznega OBD-II protokola....

Na katerem protokolu sploh deluje moja mazda 6 ?

Objavljena slika

 

qwerty, kak program uporablja? ti?

 

Mazda 6 2.3L ?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mazda 6 2.3L ?

 

ta model je v programu pa 3.0L v6 ...ampak trebalo bi mu nekak povedat da me naj pusti v ECU.... vendar nikakor mi ne uspe... Uporabljam pa vmesnik ELM327...

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

upspel sem zadevo usposobit :D ...

trebalo je izbrat "Diagnostic System: Engine" :D ...pri vseh drugih avtih sem pa imel na default "Generic OBD-II" ...

Objavljena slika

Sicer kot sem videl so neke napake bile zaznane, vendar danes nisem imel ?asa da bi vse natan?no pregledal :) ...

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Tukaj je ?e link, kjer si lahko snamete program za diagnosticiranje, ScanXL-Professional v3.2.0 z dodatki za Mazdo, Form in GM.

http://hotfile.com/dl/142363531/e63ffcd/Sc...mplete.rar.html

 

preizku?eno s kablom ELM327 v1.4 :)

 

 

Imam pa tudi na zalogi originalni program "Mazda Eletronic Parts Catalog", ki ga uporabljajo na mazda servisih :) ... v njega enostavno vpi?emo ?asijo in dobimo nekatere podatke o vozilu, ter lahko brskamo po rezervnih delih :) ... Tudi za ta program bom objavil link, vendar moram najt in?talacijske datoteke :)

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Danes sem zadevo ponovno priklju?il in stvar deluje :) ...na njem sem na?el ?e nekaj starih shranjenih napak...tako da bi prosil enega "strokovnjaka" ?e prosim analizira napako :) ...sedaj sicer ne sveti nobena lu?ka v avtu in niti prej ni svetila.

 

Objavljena slika

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

To so kake stare napake ali pa so se samo enkrat pojavile (slab stik) in izginile. Ni? nenavadnega. ?e dela brez te?av jih izbri?i in bo? videl, ?e se bojo ponovile.

Napisano

?ivjo,

 

Napaka P0098 se je pojavljala meni. Problem je bil v ?icah ki gredo na senzor. Ta senzor je lociran v intercoolerju.

?ice pa gredo skupaj ?e od abs in ?migavca,... Bila je po?kodovana izolacija in mi je v mokrem prebivalo. Na armaturki se je pojavla ?e lu?ka Check engine, lu?ka od ABS in zdrsa. Kabel sem izoliral in sedaj je ok.

 

Lp

Napisano

To so kake stare napake ali pa so se samo enkrat pojavile (slab stik) in izginile. Ni? nenavadnega. ?e dela brez te?av jih izbri?i in bo? videl, ?e se bojo ponovile.

 

zdaj sem jih itak pobrisal, pa bom videl ?e bo se kaj pojavilo :)

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

sej bom zdele mal kekec izpadel, samo kje ma 6ka OBD konektor skrit? =))

pod volanom desno sm zan? porajtal neko plastiko z re?ami pa nism ?e ?el ugotavljat, kaj se not skriva ;)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

aja, pa ?e to vpra?anje se mi pojavlja, mal gledam po eBayu in vidm, da se pojavljajo razli?ne verzije tega modula... 1.4, 1.4b, celo 1.5 sm zasledil ?e... Je pametno potem iskat ?imvi?jo verzijo, al je dolo?ena verzija kompatibilna samo z dolo?eno serijo ECUjev?

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

aja, pa ?e to vpra?anje se mi pojavlja, mal gledam po eBayu in vidm, da se pojavljajo razli?ne verzije tega modula... 1.4, 1.4b, celo 1.5 sm zasledil ?e... Je pametno potem iskat ?imvi?jo verzijo, al je dolo?ena verzija kompatibilna samo z dolo?eno serijo ECUjev?

 

priklop se ti nahaja tukaj :)

Objavljena slika

 

jaz imam verzijo 1.4b, ampak po moje lahko vzame? 1.5 verzijo...to bi moralo 100% tudi delat...

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Ja, k vidm, da se bluetooth 1.5 prodaja za 10?... =)

Zdej sam zanesljivost BT prenosa na prenosnik je vpra?ljiva...sam pomoje ne bi smel bit problem...sej zadeva itak nain?talira 27 COM portov spet, ko se spaira, in pol je to to :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Ja, k vidm, da se bluetooth 1.5 prodaja za 10?... =)

Zdej sam zanesljivost BT prenosa na prenosnik je vpra?ljiva...sam pomoje ne bi smel bit problem...sej zadeva itak nain?talira 27 COM portov spet, ko se spaira, in pol je to to :)

 

prednost v bluetooth vmesniku ti je ?e to, ?e ima? kak pameten telefon(android), se lahko z njim pove?e? preko razli?nih programov na avto :)

 

a je pol mo?no, da ga men ne grabi zarad verzije? Namre? mam 1.3a :blush:

 

nebi rekel da je to problem...kaj ti pa to?no ne dela?

ne pove?e se ti?

Pri izbiri avtomobila mora? izbrat:

Make: "Mazda"

Model: "Mazda6"

Type: "2.3L"

(seveda ?e ima? ?estko :) )

ker druga?e ne dela, ?e sam vpi?e? kak drug tip motorja... pol pa pri izbiri povezave izbere? "Engine" ...

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Moj bluetooth sam zazna avto. Nobenih te?av ?e nisem imel tako, da ne bi rekel, da je kvaliteta vpra?ljiva. Prednost je, da ni kabla, lahko ima? kar priklopljeno. In ja, ?e z mobitelom ima? dobesedno dodatne ?tev?ke, podatke o avtu in spotoma pogleda?, ?e bi se ti pri?gala kaka lu?ka. Prenosnika pa? nima vsak v avtu ves ?as.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.