Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

Imam mazdo 323F (model BJ), letnik 2002, motor 1.6 16V (tip ZM), prevo?enih komaj 75600 (REALNIH).

 

Zadnji? se peljem v slu?bo (avto ?e ogret) in se pri?ge lu?ka (rumena, oblika motorja/ma?ine). Grem popoldne k na?emu prijatelju QWERTY-u, ga priklopi na tester in javi napakopost-6330-1329681435_thumb.jpg .

 

Lu?ko sva ugasnila. Danes (19.02.2012) se peljem po avtocesti (cca 7km) in se spet pri?ge lu?ka.

 

Za lambda sondo in katalizator je malo zgodaj (komaj 75600 km). Pletenica (pregibna cev) se ni? ne sli?i. Avto laufa tiho.

 

Kak?ne ideje?

 

LP MARKO

Napisano

Zdravo.

 

Imam mazdo 323F (model BJ), letnik 2002, motor 1.6 16V (tip ZM), prevo?enih komaj 75600 (REALNIH).

 

Zadnji? se peljem v slu?bo (avto ?e ogret) in se pri?ge lu?ka (rumena, oblika motorja/ma?ine). Grem popoldne k na?emu prijatelju QWERTY-u, ga priklopi na tester in javi napakopost-6330-1329681435_thumb.jpg .

 

Lu?ko sva ugasnila. Danes (19.02.2012) se peljem po avtocesti (cca 7km) in se spet pri?ge lu?ka.

 

Za lambda sondo in katalizator je malo zgodaj (komaj 75600 km). Pletenica (pregibna cev) se ni? ne sli?i. Avto laufa tiho.

 

Kak?ne ideje?

 

LP MARKO

 

zakaj bi bilo za lambdo sondo ali kat.prekmalu? vse je mo?no

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

A je avto v tvoji lasti od za?etka? ?e ni a si ziher, da ima toliko km? Sicer pa lahko tako eno kot drugo crkne tudi pri teh km-jih, ?eprav je to bolj redko kot pa pravilo.

33112_1.png

Napisano

Ja sem 100% da so realni kilometri, ?eprav sem drugi lastnik. Res je mo?no, da crkne, ampak kot je dejal Boss

je bolj izjema kot pravilo.

 

Sem razmi?ljal: A je mo?no da sem kak kabel na lambdi utrgal (Doma sem v bloku, dvori??e je zasne?en, tako da ve?krat potegnem po tleh z dnom/avspuhom)?

 

LP Marko

Napisano

Ja sem 100% da so realni kilometri, ?eprav sem drugi lastnik. Res je mo?no, da crkne, ampak kot je dejal Boss

je bolj izjema kot pravilo.

 

Sem razmi?ljal: A je mo?no da sem kak kabel na lambdi utrgal (Doma sem v bloku, dvori??e je zasne?en, tako da ve?krat potegnem po tleh z dnom/avspuhom)?

 

LP Marko

 

te?ko verjetno. Ker ?e je vama uspelo ugasnit lu?ko in se je po dol.km s5 pri?gala potem so kablo OK

?e bi bil kateri odtrgan bi lu?ka vseskozi gorela tud po brisanju napake.

Kupi ali sposodi si lambdo in sprobaj!

To ti je edini ?pajs :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ja sem 100% da so realni kilometri, ?eprav sem drugi lastnik. Res je mo?no, da crkne, ampak kot je dejal Boss

je bolj izjema kot pravilo.

 

Sem razmi?ljal: A je mo?no da sem kak kabel na lambdi utrgal (Doma sem v bloku, dvori??e je zasne?en, tako da ve?krat potegnem po tleh z dnom/avspuhom)?

 

LP Marko

 

Vpra?anje ?e je Lambda kriva ker lambda dela ali pa ne pa ponavadi javi napako labda tebi je pa dalo napako da ima? pre slabo ?i??enje plinov torej Kat. (verjetno ima? dve Lambdi eno pred in eno za katom?)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Koker sem jz tole diagnosticiral bi lahko bil katalizator... Samo ne vem ?e ima doti?ni model lambdo pred in za katalizatojem ker je ra?unalnik prijavil da sta signala obeh lambd enaka, kar pomeni da katalizator ne deluje pravilno... Enostavno oba podatka se ne razlikujeta dovolj in ko zaniha zadeva prijavi lu?ko...

 

Men tole ni najbolj jasno... Javlja pa napako na izpu?nem sistemu... Druga kot to dvoje pa? ne more bit...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Ja. Moja mazda ima pred in za katalizatorjem senzor. Smo pri?li do ideje, da KER SEM IMEL POKVARJENE cin?pule in sem se vozil, da je crknu tud katalizator.

 

Bomo menjal in sporo?im rezultate.

 

LP Marko

Napisano

Ker imam katalizator takoj za kolektorjem in ima dve lambdi je drag ko svinja. Bo kr mal trajal da ga menjam.

Kopije oziroma univerzal NE obstajajo, tak da ..... ?paramo.

 

Ko bom menju povem rezultate.

 

LP Marko

Napisano

Ker imam katalizator takoj za kolektorjem in ima dve lambdi je drag ko svinja. Bo kr mal trajal da ga menjam.

Kopije oziroma univerzal NE obstajajo, tak da ..... ?paramo.

 

Ko bom menju povem rezultate.

 

LP Marko

 

Imam zadevo, kjer se ti nebo ve? pri?igala lu?ka. Ampak na delovanje oz. nedelovanje Katalaziatorja nima vpliva (tehni?ni in plini ne bo ?lo skozi ?e je res fest hin)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?uj marko si poklicu mojstra?

Men je reko da ma? eno lambdo hin da katalizator skoraj ne more bit razn ?e je uni?en

If in doubt, flat out... 

  • 2 tedna kasneje...
  • 4 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.