Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e dolgo ni? potipkal, ker nikoli ni bilo problema...no...do zdaj!

Saj vem...star avto, 270000+ prevo?enih, .... ampak...

 

Hja...no...tko...pa dajmo.

 

Za?etni simptomi:

- zvok izpod pokrova motorja, ko dodajam plin, kot da bi imel mini turbino...kar je nimam.

- v kri?i??u v kabino prismrdelo po ne?em, kot da se brusi plastika oz. podobno.

 

Ena izmed ugotovitev je bila, da je treba zamenjati lager?ek v alternatorju. OK

Ne bodi ga len...mehanik u?tima, testira, vse kul.

Alternator polni, akumulator tudi BP, ?trom oh in sploh.

 

Kon?ni simptomi:

- po prevzemu avta, se peljem cca. 7km-jev, ko za?ne crkovati radio...izklop zvo?nikov, "vufer" kr nekaj mrmra!

- vklopi se lu?ka za akumulator.

- parkiram pred pisarno, ne v?ge...zabrunda, potem pa znani zvok "tktktktktkt".

- ponovni v?ig s pomo?jo sodelavcev...na porivanje.

 

No, zdaj se pa za?ne!!!

 

- "?tantgas" niha, kot zme?an

- armaturka...razsvetljava sploh ni

- opozorilne lu?ke ponorijo (aku, ABS, olje, ro?na,...vse naenkrat)

- ko v kri?i??u vklopim smerokaz, mi ponorita oba ?tevca. Lepo po taktu ?migavcev kazalci ska?ejo gor in dol.

- parkiram pri mehaniku...vmes crkne

- ga ho?emo zalaufati "na kleme", pri kontaktu se sami od sebe pri?gejo opozorilni ?migavci...tisti "vsi ?tirje".

- prekinem kontakt, vzamem ven klju?...pa za?ne alarm tulit, pa ?eprav avto ni bil zaklenjen.

- odklop kleme iz akumulatorja in konec

 

Torej...spo?tovani kolegi...predlogi?

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

najprej zamenjaj akomulator potem pa se ?pilaj dalje ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Nu, od mehanika valda ?e ni? novega...

 

Kolika je pa kaj cena ECU-ja?

 

Rabljen se spla?a nabaviti?

 

PS.: Aku naj bi bil ?e dober...tudi izmerjen

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

vpra?aj uporabnika Canyona, ki prodaja 2 F-ki po delih ;)

 

men se slisi tole bol kot da ti je mehankar neki narobe prevezal k cene res nima smisla
Napisano
:D alternator je crkno,nekaj je zajebo oni ki ti je razdiral,mel ze dva taka primera,pridi pa ti menjamo pa bos videl da bo slo brez problema

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hja...zaenkrat ?e ni? novega...14 dni je pri mehaniku...se je izogiba...kao nima cajta!!!!

 

Sam se moram pa vozit okoli s "spomini-skupaj-dr?ajo?im" kangoooojem! (njegov nadomestni)

 

V glavnem...Bobi...Ptuj je malo predale?, da bi se upal v takem stanju voziti gor :)

120+/- km-jev :) vseeno hvala na ponudbi...

 

Se kdaj najavim na pivi?ko, ko pojdem v Prlekijo!

 

Pzdrv!

 

PS.: Se meni tudi mo?no zdi, da je nekaj narobe zvezal!!!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

imel sem enake te?ave.Menjaj akumulator preveri polnjenje altenatorja seveda ob novem ali izpravnem akumulatorju.Polnjenje mora biti 14.4 v neglede na vklopljene porabnike

gremo na?i.....

 

Napisano

Alternator.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Alternator.

 

<_< ma to mo ze dolgo pravimo pa ocitno eni ne poslusajo

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

lehk mene pokli?e? pa se zmenva lahko za ECU in altelnator pa da proba? pa vid? kva je narobe ...

cifra 031 441 919 ... ?e se ne javim po?li SMS ker zadne ?ase ?e sam sebe lovim ker mam komi kej frej

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Sem se zeeelooooo pozno spomnil, da sem ?e nekaj dol?en za napisati.

 

V glavnem!

 

Na alternatorju (zaradi zvoka, kot pokvarjena turbina), zamenjana "dioda?"

 

Potem naj bi ga ?e spucal, karkoli ?e...

 

Torej:

- rihtanje alternatorja

- varjenje kolektorja

- zamenjava bremzplo??ic

- zavorna teko?ina in pol letr?ka olja

- delo

 

120?.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.