Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e dolgo ni? potipkal, ker nikoli ni bilo problema...no...do zdaj!

Saj vem...star avto, 270000+ prevo?enih, .... ampak...

 

Hja...no...tko...pa dajmo.

 

Za?etni simptomi:

- zvok izpod pokrova motorja, ko dodajam plin, kot da bi imel mini turbino...kar je nimam.

- v kri?i??u v kabino prismrdelo po ne?em, kot da se brusi plastika oz. podobno.

 

Ena izmed ugotovitev je bila, da je treba zamenjati lager?ek v alternatorju. OK

Ne bodi ga len...mehanik u?tima, testira, vse kul.

Alternator polni, akumulator tudi BP, ?trom oh in sploh.

 

Kon?ni simptomi:

- po prevzemu avta, se peljem cca. 7km-jev, ko za?ne crkovati radio...izklop zvo?nikov, "vufer" kr nekaj mrmra!

- vklopi se lu?ka za akumulator.

- parkiram pred pisarno, ne v?ge...zabrunda, potem pa znani zvok "tktktktktkt".

- ponovni v?ig s pomo?jo sodelavcev...na porivanje.

 

No, zdaj se pa za?ne!!!

 

- "?tantgas" niha, kot zme?an

- armaturka...razsvetljava sploh ni

- opozorilne lu?ke ponorijo (aku, ABS, olje, ro?na,...vse naenkrat)

- ko v kri?i??u vklopim smerokaz, mi ponorita oba ?tevca. Lepo po taktu ?migavcev kazalci ska?ejo gor in dol.

- parkiram pri mehaniku...vmes crkne

- ga ho?emo zalaufati "na kleme", pri kontaktu se sami od sebe pri?gejo opozorilni ?migavci...tisti "vsi ?tirje".

- prekinem kontakt, vzamem ven klju?...pa za?ne alarm tulit, pa ?eprav avto ni bil zaklenjen.

- odklop kleme iz akumulatorja in konec

 

Torej...spo?tovani kolegi...predlogi?

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

najprej zamenjaj akomulator potem pa se ?pilaj dalje ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Nu, od mehanika valda ?e ni? novega...

 

Kolika je pa kaj cena ECU-ja?

 

Rabljen se spla?a nabaviti?

 

PS.: Aku naj bi bil ?e dober...tudi izmerjen

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

vpra?aj uporabnika Canyona, ki prodaja 2 F-ki po delih ;)

 

men se slisi tole bol kot da ti je mehankar neki narobe prevezal k cene res nima smisla
Napisano
:D alternator je crkno,nekaj je zajebo oni ki ti je razdiral,mel ze dva taka primera,pridi pa ti menjamo pa bos videl da bo slo brez problema

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hja...zaenkrat ?e ni? novega...14 dni je pri mehaniku...se je izogiba...kao nima cajta!!!!

 

Sam se moram pa vozit okoli s "spomini-skupaj-dr?ajo?im" kangoooojem! (njegov nadomestni)

 

V glavnem...Bobi...Ptuj je malo predale?, da bi se upal v takem stanju voziti gor :)

120+/- km-jev :) vseeno hvala na ponudbi...

 

Se kdaj najavim na pivi?ko, ko pojdem v Prlekijo!

 

Pzdrv!

 

PS.: Se meni tudi mo?no zdi, da je nekaj narobe zvezal!!!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

imel sem enake te?ave.Menjaj akumulator preveri polnjenje altenatorja seveda ob novem ali izpravnem akumulatorju.Polnjenje mora biti 14.4 v neglede na vklopljene porabnike

gremo na?i.....

 

Napisano

Alternator.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Alternator.

 

<_< ma to mo ze dolgo pravimo pa ocitno eni ne poslusajo

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

lehk mene pokli?e? pa se zmenva lahko za ECU in altelnator pa da proba? pa vid? kva je narobe ...

cifra 031 441 919 ... ?e se ne javim po?li SMS ker zadne ?ase ?e sam sebe lovim ker mam komi kej frej

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Sem se zeeelooooo pozno spomnil, da sem ?e nekaj dol?en za napisati.

 

V glavnem!

 

Na alternatorju (zaradi zvoka, kot pokvarjena turbina), zamenjana "dioda?"

 

Potem naj bi ga ?e spucal, karkoli ?e...

 

Torej:

- rihtanje alternatorja

- varjenje kolektorja

- zamenjava bremzplo??ic

- zavorna teko?ina in pol letr?ka olja

- delo

 

120?.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.