Skoči na vsebino

Post a recent shot of your car

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Prvi izlet za nami, pisana dru??ina, E46 M3, Miata NB 1,8 6 ganger, Clio 16V pa moja malenkost, Clio RS 200 CUP.  sramezljiv Po tastari do morja, tole je pa na Socerbu. Za vsakega nekaj:

10458853_10203255195807920_5147650451987

10460727_10203255193487862_8226657137818

10456021_10203254716755944_5202211118373

Napisano

@Auchi, a je tole ?e obdelano s kak?nim programom? Ker videt sta adio pamet!  :wub:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V bistvu so to HDR fotke, sestavljene iz treh osvetlitev... :) Zato ma? svetlo ozadje in svetlo spredaj, ?eprav je slikano proti soncu... :)

Napisano

Prvi izlet za nami, pisana dru??ina, E46 M3, Miata NB 1,8 6 ganger, Clio 16V pa moja malenkost, Clio RS 200 CUP.  sramezljiv Po tastari do morja, tole je pa na Socerbu. Za vsakega nekaj:

10458853_10203255195807920_5147650451987

10460727_10203255193487862_8226657137818

10456021_10203254716755944_5202211118373

Kdo ima to Mazdo? Ta plati??a, ajaaaj. :)) Me zanima ET ?e je 0 ali +10, pa ?e bi lahko slu?ajno dobil kak?no sliko od bli?e. :) Lp.

Napisano

Od prijatelja, saj je vsake toliko celo na kakem sre?anju. Za ET me je ?e nekdo spra?eval pa odkrito povem, ne vem. Saj je pogooglal na tujih forumih, neka fora je s ?irino felten in ETjem ja. So pa 15ke seveda.

1385587_10201663892866341_1513231106_n.j

1378187_10201663891306302_622472383_n.jp

Napisano

Et10 torej. :)) Vidim da so plati??a lepo poravnana z robom blatnika. Na googlu so slike, ampak eni majo et10, spet drugi et0, potem imajo eni povalj?kane robove, tako da ve? neven kako. 

Nenormalno lepa plati??a za moj okus. :) Me prav zanima kje jih je dobil, ?e na ebayu.. :) 

Napisano

Na ?em je pa zni?an? A spredi je tud povalj?kan rob oz po?irjen blatnik? Pol bom jst tud ET15 spravu pod blatnik da bo legalno. :D

Brez problema, odvisn sicer kolk je zni?an pa kolk je ?irina gume, ampak na?eloma je tud ET0 ?ist mo?en, ?e se vse nardi tko k je treba :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Kaj ma? pa zaene fedre pa amortizerje?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Zjutraj ?el na kavo, Mazdo pa pustil na son?ku, ker je bila malo pred tem v avtopralnici :D

 

1404026748889_zps17619f60.jpg

 

 

Napisano

dolgo so rabil francozi 

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Beat this (Slivka ne steje)

post-2637-0-23484600-1404131724_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sicer malo pozno odpisujem, ampak to Aichi bi pa kar menjal za svojo :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.