Skoči na vsebino

Post a recent shot of your car


Ploki

Priporočeno sporočilo

Objavljena slika

 

 

?e smem pripomnit...fotke brez anten ,daljnovodov ,raznih podrtij in ostale mogo?e mote?e ?are v ozadju,

zgledaj nekako bolje , mar ne.. :cheers:

 

Objavljena slika

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na unem mojem rjavem skretu v ozadju (srebrnemu Civicu, ne dobesedno skretu! :P ) sem ta vikend malo zrihtal rjo pod avtom in za prvo silo po?timal blatnike.

Davidova Miata ima pa od danes zadaj nove ?eljusti, plo??ice ter novo zavorno teko?ino. Pa seveda vse ?tiri diske in ?eljusti po?trihane, spucano vse okoli... ?e letne gume in une hayashi dizajn feltne pa bo. Pa ?e dvema (lu?tnima!) jehovima pri?ama sva na testni vo?nji pokazala da gre avto lepo po?ez v tem vremenu. :hohoho:

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni avto, je pa namizni ?arunalnik, na katerega sem nalimal klubsko nalepko z napako, da je pomotoma komu ne podtaknem. :P

post-185-1395667819_thumb.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni avto, je pa namizni ?arunalnik, na katerega sem nalimal klubsko nalepko z napako, da je pomotoma komu ne podtaknem. :P

 

zmaj dobro izgleda :prstgor: lp ale? :D
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

My new diesel wagen :punk: ta pravi TDI

 

 

Vse kar imajo veliki, tudi start-stop :) . Sem mislil, da mi bo bolj najedal, ampak mi je celo zakon zadevca.

 

?e ga vidite na cesti sem v 90% jaz notri, relacije pa ve?inoma AC po celi slo. V?eraj mi je uspelo v 9 urah biti v MB, VE, KP in NM z vra?anjem na firmo in ponovnim nalaganjem :)

 

post-9-1396010538_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se to ?teje? :zvizga:

Objavljena slika

Poleg enega koma potnika ima tud 4 kolesa s krom feltnam, ?portne amortizerje, ro?no, soft top pa enga konja na zadnjem pogonu :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se to ?teje? :zvizga:

Objavljena slika

Poleg enega koma potnika ima tud 4 kolesa s krom feltnam, ?portne amortizerje, ro?no, soft top pa enga konja na zadnjem pogonu :D

 

Se viper crte cez :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
    • Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.   Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka: - prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km - avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.