Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem,

Imam M6 2.0d 100KW l.2004 s prevo?enimi 240000 in nekaj drobi?a (po ?tevcu),

Zadnje ?ase opa?am da avto od 2000-3000 ne vle?e ve? tako kot bi moral, ?ele po 3000 o/min "potegne", do tam se pa kr nekako "matra".

Bil pri mehaniku, vendar diagnostika ne ka?e nobene napake.

 

Zanima me, ?e ima kdo kak?no podobno izku?njo oz. kaj bi lahko preveril...

 

Druga?e avto normalno v?iga in "laufa", samo ta nemo?.... je malo mote?a... :aaaaa: ...

 

Hvala za kakr?enkoli nasvet...

  • Odgovori 50
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Pozdrav vsem,

Imam M6 2.0d 100KW l.2004 s prevo?enimi 240000 in nekaj drobi?a (po ?tevcu),

Zadnje ?ase opa?am da avto od 2000-3000 ne vle?e ve? tako kot bi moral, ?ele po 3000 o/min "potegne", do tam se pa kr nekako "matra".

Bil pri mehaniku, vendar diagnostika ne ka?e nobene napake.

 

Zanima me, ?e ima kdo kak?no podobno izku?njo oz. kaj bi lahko preveril...

 

Druga?e avto normalno v?iga in "laufa", samo ta nemo?.... je malo mote?a... :aaaaa: ...

 

Hvala za kakr?enkoli nasvet...

 

Predvidevam da ima? problem z kak?no cevko od vakuma. Provaj odstraniti plasti?ni pokrov iz motorja in najdi cevko, ki gre na regulator od turbine. Na tej cevki je vmes en nepovratni ventil, ki zna zafrkavat.

Pa ?e slikice:

post-6180-1334168184_thumb.jpg

post-6180-1334168219_thumb.jpg

www.gistel.si

Napisano

Ponavadi se plastika pregreje in postane trda, potem po?i. Najbolj?e da tisti ventil odstrani? in pove?e? obe cevi skupaj brez ventila in bo? potem imel sigurno mir.

www.gistel.si

Napisano

ja tole sem ?e gledal...jutri preverim takoj zjutraj...

 

Hvala(za slikce)...javim jutri kako in kaj...

 

Lp

Napisano

ja tole sem ?e gledal...jutri preverim takoj zjutraj...

 

Hvala(za slikce)...javim jutri kako in kaj...

 

Lp

 

Preglej ?e ostale cevke od vakuma...

www.gistel.si

Napisano

meni v nizkih obratih tam do 2500 prej ni dobr vlekl...pa je bil na koncu kriv EGR ventil...uzames dol, spihas, spucas...pa se zdej avto pelje cist drugac:) skor 2x vec moci v nizkih obratih:)

Napisano

tud na to sem ?e pomislil....bo treba kr step by step...it ne bo druge...

 

Upam da bo katera od teh stvari pomagala...

 

:punk:

Napisano

meni v nizkih obratih tam do 2500 prej ni dobr vlekl...pa je bil na koncu kriv EGR ventil...uzames dol, spihas, spucas...pa se zdej avto pelje cist drugac:) skor 2x vec moci v nizkih obratih:)

 

blindira? in si re?il problem za vedno :bravo:

www.gistel.si

Napisano

Lahko pa so cevi al pa interkuler za?el preve? pu??at.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz bi ga tudi.

 

Za enkrat prevozil tako 30.000 km brez nobenega problema. ?e ho?e? lahko pride? mimo in ga skupaj re?imo, je vse skupaj pol urce dela...

www.gistel.si

Napisano

Za enkrat prevozil tako 30.000 km brez nobenega problema. ?e ho?e? lahko pride? mimo in ga skupaj re?imo, je vse skupaj pol urce dela...

 

Kaj pa lu?ke (trek kontrol + end?in)? A ti ne svetijo?

 

 

Napisano

Kaj pa lu?ke (trek kontrol + end?in)? A ti ne svetijo?

 

Nic ne sveti, ker dela preko vakuma in ni povezan z elektroniko od motorja. V bistvu ga blindiras in zama?i? cevko od vakuma in gas naprej :D

www.gistel.si

Napisano

Nic ne sveti, ker dela preko vakuma in ni povezan z elektroniko od motorja. V bistvu ga blindiras in zama?i? cevko od vakuma in gas naprej :D

 

O.k se bomo morali zmenit, da re?imo to trapolo od ERG-ja in ga zacementiramo. :D Kakor mogo?e ve? meni svetijo te lu?ke ?e enih 6 let-od kar sem ga kupil.

A misli?, da potem ne bodo ve? ?arele? :whatever:

 

 

Napisano

O.k se bomo morali zmenit, da re?imo to trapolo od ERG-ja in ga zacementiramo. :D Kakor mogo?e ve? meni svetijo te lu?ke ?e enih 6 let-od kar sem ga kupil.

A misli?, da potem ne bodo ve? ?arele? :whatever:

 

Bojo ?e vedno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

O.k se bomo morali zmenit, da re?imo to trapolo od ERG-ja in ga zacementiramo. :D Kakor mogo?e ve? meni svetijo te lu?ke ?e enih 6 let-od kar sem ga kupil.

A misli?, da potem ne bodo ve? ?arele? :whatever:

 

?ez en teden dobim tester nazaj in bomo lahko pogledali zakaj ti svetijo lu?ke. EGR sigurno ni kriv.

www.gistel.si

Napisano

?ez en teden dobim tester nazaj in bomo lahko pogledali zakaj ti svetijo lu?ke. EGR sigurno ni kriv.

 

Ok da vidim kaj bo pokazalo, suprise me.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e ima ?e kdo kak?en problem na avtu in pride v nedeljo na obala tour, lahko zrihtam tester in bomo takrat pogledali.

www.gistel.si

Napisano

Kako hudi?a pa dobi? dol EGR iz cevi...kak pameten nasvet...in kako ga fizi?no blindirate...s ?im

 

 

druga?e pa sem gledal tudi intercooler...kot je predlagal forumski mojster... in je res nekam fejst masten....

grem zdej mal ?raufat, ?e bom narazn dobu, da vidim kje pu??a...kak nasvet pri razdiranju?

 

hvala

Napisano

razdrl intercooler, na spodnji cevi kapljice olja....bil ?e varjen(ne ravno neko remek delo) in ne zgleda da bi pu??al na varih oz. da bi bil kje spet po?en, je pa bil tesnjen z neko maso in predvidevam da je tu ratal problem ker je nehala tesnit.

 

vse to sem o?istil in prebrusiln s?istil gumice(dihtunge), zdaj pa me zanima s ?im najbolje to zatesnit??

Tesnilo katero se uporablja za pokrov ventilov je moja ideja....ali obstaja kaj bolj?ega??

 

?e ima kdo bolj?o...z besedo na dan...

 

Hvala.

post-5645-1334341516_thumb.jpg

post-5645-1334341581_thumb.jpg

Napisano

razdrl intercooler, na spodnji cevi kapljice olja....bil ?e varjen(ne ravno neko remek delo) in ne zgleda da bi pu??al na varih oz. da bi bil kje spet po?en, je pa bil tesnjen z neko maso in predvidevam da je tu ratal problem ker je nehala tesnit.

 

vse to sem o?istil in prebrusiln s?istil gumice(dihtunge), zdaj pa me zanima s ?im najbolje to zatesnit??

Tesnilo katero se uporablja za pokrov ventilov je moja ideja....ali obstaja kaj bolj?ega??

 

?e ima kdo bolj?o...z besedo na dan...

 

Hvala.

 

Nevem, sam men se zdi, da tud obstajajo neke vrste silikonov ki so odporni na visoke temperature, ?e tud to pride kej v po?tev.

Npr. tukaj http://www.kago-permatex.si/silikoni.htm

Napisano

Ok da vidim kaj bo pokazalo, suprise me.

 

Je imel prav Akex, sva dala na tester avto in je takoj pokazalo EGR ventil in ko sem sol pogledat sem ostal presenecen. Z razliko od mojega ima na vrhu ventila senzor ki meri pline in javlja napake.Zdaj sva ga blindirala in upam da bo problem resen. :D

www.gistel.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.