URIX Napisano 11. april, 2012 Prijavi Deli Napisano 11. april, 2012 Pozdrav vsem, Imam M6 2.0d 100KW l.2004 s prevo?enimi 240000 in nekaj drobi?a (po ?tevcu), Zadnje ?ase opa?am da avto od 2000-3000 ne vle?e ve? tako kot bi moral, ?ele po 3000 o/min "potegne", do tam se pa kr nekako "matra". Bil pri mehaniku, vendar diagnostika ne ka?e nobene napake. Zanima me, ?e ima kdo kak?no podobno izku?njo oz. kaj bi lahko preveril... Druga?e avto normalno v?iga in "laufa", samo ta nemo?.... je malo mote?a... ... Hvala za kakr?enkoli nasvet... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
batko Napisano 11. april, 2012 Prijavi Deli Napisano 11. april, 2012 Pozdrav vsem, Imam M6 2.0d 100KW l.2004 s prevo?enimi 240000 in nekaj drobi?a (po ?tevcu),Zadnje ?ase opa?am da avto od 2000-3000 ne vle?e ve? tako kot bi moral, ?ele po 3000 o/min "potegne", do tam se pa kr nekako "matra".Bil pri mehaniku, vendar diagnostika ne ka?e nobene napake. Zanima me, ?e ima kdo kak?no podobno izku?njo oz. kaj bi lahko preveril... Druga?e avto normalno v?iga in "laufa", samo ta nemo?.... je malo mote?a... ... Hvala za kakr?enkoli nasvet... Predvidevam da ima? problem z kak?no cevko od vakuma. Provaj odstraniti plasti?ni pokrov iz motorja in najdi cevko, ki gre na regulator od turbine. Na tej cevki je vmes en nepovratni ventil, ki zna zafrkavat.Pa ?e slikice: Citiraj www.gistel.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
URIX Napisano 11. april, 2012 Avtor Prijavi Deli Napisano 11. april, 2012 Kako pa lahko probam, ?e je Ok? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
batko Napisano 11. april, 2012 Prijavi Deli Napisano 11. april, 2012 Ponavadi se plastika pregreje in postane trda, potem po?i. Najbolj?e da tisti ventil odstrani? in pove?e? obe cevi skupaj brez ventila in bo? potem imel sigurno mir. Citiraj www.gistel.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
URIX Napisano 11. april, 2012 Avtor Prijavi Deli Napisano 11. april, 2012 ja tole sem ?e gledal...jutri preverim takoj zjutraj... Hvala(za slikce)...javim jutri kako in kaj... Lp Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
batko Napisano 11. april, 2012 Prijavi Deli Napisano 11. april, 2012 ja tole sem ?e gledal...jutri preverim takoj zjutraj... Hvala(za slikce)...javim jutri kako in kaj... Lp Preglej ?e ostale cevke od vakuma... Citiraj www.gistel.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mito4444 Napisano 11. april, 2012 Prijavi Deli Napisano 11. april, 2012 meni v nizkih obratih tam do 2500 prej ni dobr vlekl...pa je bil na koncu kriv EGR ventil...uzames dol, spihas, spucas...pa se zdej avto pelje cist drugac:) skor 2x vec moci v nizkih obratih:) Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
URIX Napisano 11. april, 2012 Avtor Prijavi Deli Napisano 11. april, 2012 tud na to sem ?e pomislil....bo treba kr step by step...it ne bo druge... Upam da bo katera od teh stvari pomagala... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
batko Napisano 11. april, 2012 Prijavi Deli Napisano 11. april, 2012 meni v nizkih obratih tam do 2500 prej ni dobr vlekl...pa je bil na koncu kriv EGR ventil...uzames dol, spihas, spucas...pa se zdej avto pelje cist drugac:) skor 2x vec moci v nizkih obratih:) blindira? in si re?il problem za vedno Citiraj www.gistel.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 12. april, 2012 Prijavi Deli Napisano 12. april, 2012 Lahko pa so cevi al pa interkuler za?el preve? pu??at. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 12. april, 2012 Prijavi Deli Napisano 12. april, 2012 blindira? in si re?il problem za vedno A tisi ga blindiral (EGR)? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
batko Napisano 12. april, 2012 Prijavi Deli Napisano 12. april, 2012 A tisi ga blindiral (EGR)? ja, zakaj? Citiraj www.gistel.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 12. april, 2012 Prijavi Deli Napisano 12. april, 2012 ja, zakaj? Jaz bi ga tudi. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
batko Napisano 12. april, 2012 Prijavi Deli Napisano 12. april, 2012 Jaz bi ga tudi. Za enkrat prevozil tako 30.000 km brez nobenega problema. ?e ho?e? lahko pride? mimo in ga skupaj re?imo, je vse skupaj pol urce dela... Citiraj www.gistel.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 13. april, 2012 Prijavi Deli Napisano 13. april, 2012 Za enkrat prevozil tako 30.000 km brez nobenega problema. ?e ho?e? lahko pride? mimo in ga skupaj re?imo, je vse skupaj pol urce dela... Kaj pa lu?ke (trek kontrol + end?in)? A ti ne svetijo? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
batko Napisano 13. april, 2012 Prijavi Deli Napisano 13. april, 2012 Kaj pa lu?ke (trek kontrol + end?in)? A ti ne svetijo? Nic ne sveti, ker dela preko vakuma in ni povezan z elektroniko od motorja. V bistvu ga blindiras in zama?i? cevko od vakuma in gas naprej Citiraj www.gistel.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 13. april, 2012 Prijavi Deli Napisano 13. april, 2012 Nic ne sveti, ker dela preko vakuma in ni povezan z elektroniko od motorja. V bistvu ga blindiras in zama?i? cevko od vakuma in gas naprej O.k se bomo morali zmenit, da re?imo to trapolo od ERG-ja in ga zacementiramo. Kakor mogo?e ve? meni svetijo te lu?ke ?e enih 6 let-od kar sem ga kupil.A misli?, da potem ne bodo ve? ?arele? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 13. april, 2012 Prijavi Deli Napisano 13. april, 2012 O.k se bomo morali zmenit, da re?imo to trapolo od ERG-ja in ga zacementiramo. Kakor mogo?e ve? meni svetijo te lu?ke ?e enih 6 let-od kar sem ga kupil.A misli?, da potem ne bodo ve? ?arele? Bojo ?e vedno. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
batko Napisano 13. april, 2012 Prijavi Deli Napisano 13. april, 2012 O.k se bomo morali zmenit, da re?imo to trapolo od ERG-ja in ga zacementiramo. Kakor mogo?e ve? meni svetijo te lu?ke ?e enih 6 let-od kar sem ga kupil.A misli?, da potem ne bodo ve? ?arele? ?ez en teden dobim tester nazaj in bomo lahko pogledali zakaj ti svetijo lu?ke. EGR sigurno ni kriv. Citiraj www.gistel.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 13. april, 2012 Prijavi Deli Napisano 13. april, 2012 ?ez en teden dobim tester nazaj in bomo lahko pogledali zakaj ti svetijo lu?ke. EGR sigurno ni kriv. Ok da vidim kaj bo pokazalo, suprise me. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
batko Napisano 13. april, 2012 Prijavi Deli Napisano 13. april, 2012 ?e ima ?e kdo kak?en problem na avtu in pride v nedeljo na obala tour, lahko zrihtam tester in bomo takrat pogledali. Citiraj www.gistel.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
URIX Napisano 13. april, 2012 Avtor Prijavi Deli Napisano 13. april, 2012 Kako hudi?a pa dobi? dol EGR iz cevi...kak pameten nasvet...in kako ga fizi?no blindirate...s ?im druga?e pa sem gledal tudi intercooler...kot je predlagal forumski mojster... in je res nekam fejst masten.... grem zdej mal ?raufat, ?e bom narazn dobu, da vidim kje pu??a...kak nasvet pri razdiranju? hvala Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
URIX Napisano 13. april, 2012 Avtor Prijavi Deli Napisano 13. april, 2012 razdrl intercooler, na spodnji cevi kapljice olja....bil ?e varjen(ne ravno neko remek delo) in ne zgleda da bi pu??al na varih oz. da bi bil kje spet po?en, je pa bil tesnjen z neko maso in predvidevam da je tu ratal problem ker je nehala tesnit. vse to sem o?istil in prebrusiln s?istil gumice(dihtunge), zdaj pa me zanima s ?im najbolje to zatesnit?? Tesnilo katero se uporablja za pokrov ventilov je moja ideja....ali obstaja kaj bolj?ega?? ?e ima kdo bolj?o...z besedo na dan... Hvala. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
snjaper Napisano 14. april, 2012 Prijavi Deli Napisano 14. april, 2012 razdrl intercooler, na spodnji cevi kapljice olja....bil ?e varjen(ne ravno neko remek delo) in ne zgleda da bi pu??al na varih oz. da bi bil kje spet po?en, je pa bil tesnjen z neko maso in predvidevam da je tu ratal problem ker je nehala tesnit. vse to sem o?istil in prebrusiln s?istil gumice(dihtunge), zdaj pa me zanima s ?im najbolje to zatesnit??Tesnilo katero se uporablja za pokrov ventilov je moja ideja....ali obstaja kaj bolj?ega?? ?e ima kdo bolj?o...z besedo na dan... Hvala. Nevem, sam men se zdi, da tud obstajajo neke vrste silikonov ki so odporni na visoke temperature, ?e tud to pride kej v po?tev.Npr. tukaj http://www.kago-permatex.si/silikoni.htm Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
batko Napisano 14. april, 2012 Prijavi Deli Napisano 14. april, 2012 Ok da vidim kaj bo pokazalo, suprise me. Je imel prav Akex, sva dala na tester avto in je takoj pokazalo EGR ventil in ko sem sol pogledat sem ostal presenecen. Z razliko od mojega ima na vrhu ventila senzor ki meri pline in javlja napake.Zdaj sva ga blindirala in upam da bo problem resen. Citiraj www.gistel.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.