Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zravo, kar nekaj ?asa sem ?e na forumu in pri?el je ?as ko razmi?ljam o zamenjavi avtomobila in med kandidate je pri?la tudi Mazda 6 in sicer sem gledal okoli letnika 2002, bencinar pa raje tja okol 150KM pa me zanima ?e se ve za kak?no, ki je vredna ogleda? Prebiram forum, pa je vse tako razito, da ni? ne najdem, kaj so znane hibe poleg rje. Zanima me tudi kam v okolici LJ se jo spla?a dat pogledat?

 

v ljubljani sta zanimivi te dve:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5706426&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5944228&show=1

 

Isti letnik, cenej?a ima ve? opreme, kilometrov mata skor enak , any ideas? :D

 

Hvala za vse odgovore ?e v naprej :)

Napisano

Gorjup se je odlo?il postati pravi mazda?! :cheers:

 

Tistole 2. od na?tetih bi ?el jaz na tvojem mestu kar takoj pogledat, ker cena je STRA?NO ugodna, pa da vidi? ?e je okej stroj. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jo?a ja kot re?eno se poigravam tudi s to idejo sam me pa res zanima ?e se o keri kej ve, al pa na kaj je treba bit pozoren, pa komu se jo spla?a dat v pregled, morda komu s foruma? aja pa ?e to kok ko?ta tavelik servis takilih 2.0 in 1.8?

Napisano

Velikih servisov prakti?no ni, razen ?e jo kupi? s 400Kkm, potem zna? menjati pogonsko verigo! :D:hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To je dobr, pol je vrjetno servis z originalnimi deli kaj ene 600?? Hmm A ste dans taglavni kje na lep?em da samo jo?a odgovorja :D

Napisano

To je dobr, pol je vrjetno servis z originalnimi deli kaj ene 600?? Hmm A ste dans taglavni kje na lep?em da samo jo?a odgovorja :D

 

Imam sicer dizla, ampak servis z originalnimi deli, narejen pri svojemu mehaniku ne bo prisu vec kot 200 eur...govorim seveda o navadnem servisu filtri olje...

www.gistel.si

Napisano

To je dobr, pol je vrjetno servis z originalnimi deli kaj ene 600?? Hmm A ste dans taglavni kje na lep?em da samo jo?a odgovorja :D

 

Mali otrok ?e skoraj 3 urce drema, pa mal firbcam po netu, hehe. :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tole meni li?i na mo?erada...

 

Za jo pogledat, mi je lepa. Imel jo pa ne bi, ker se bi te barve takoj naveli?al :D

www.gistel.si

Napisano

Uff, tale mi je pa ?al malo predrga, ker s sabo potegne precej?no registracijo :)

 

?e primerja? z 2.0 benz motorjem smo ?e pred ?asom ugotovili, da je isti rang (tako po KW-jih kot tudi po kubaturi). :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Velikih servisov prakti?no ni, razen ?e jo kupi? s 400Kkm, potem zna? menjati pogonsko verigo! :D:hudicek:

 

Ne kupuje motorja al pa ATV-ja.

 

Veriga ki poganja odmi?ne gredi NI pogonska, ampak bolj?a zamenjava za zobati jermen.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja.
    • Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...    Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...    Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.   Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..    Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
    • Kolikor je meni znano, so bili med motoristi večinoma tujci.   Je bilo pa nekaj slovenskih motoristov v tujini...
    • Rabiš izredno dobrega ličarja.   Mojega Focusa, 5 plastna perla rdeča. So vozli 30km daleč, ker samo temu ličarju zaupajo, da perle skupaj spravi.   Ni vidne razlike, pa je zadnji odbijač celi pihnjen. Hmmm, če dokažeš, da je res barvan. Imaš stvarno napako, tu lahko zahtevaš kupnino v celoti. Bo pa potrebnih nekaj odvetnikov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.