Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Avto sem imel na ?trihanju voznikove strani. Sedaj, ko sem ga dobil nazaj, se mi nikakor no?e premikati voznikova ?ipa. Ko premaknem stikalo se v ratih sli?i ?loc, to je pa tudi vse. Pri kontaktu, ko premaknem stikalo, tudi po?miga stropna lu?ka, tako da se motor?ek obremeni. Ostale ?ipe pa delujejo normalno. Kaj bi bilo narobe? LP M

Napisano

Avto sem imel na ?trihanju voznikove strani. Sedaj, ko sem ga dobil nazaj, se mi nikakor no?e premikati voznikova ?ipa. Ko premaknem stikalo se v ratih sli?i ?loc, to je pa tudi vse. Pri kontaktu, ko premaknem stikalo, tudi po?miga stropna lu?ka, tako da se motor?ek obremeni. Ostale ?ipe pa delujejo normalno. Kaj bi bilo narobe? LP M

 

Ce je razdiral ni pravilno sestavil ali pa kak predolg sravf dal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V?eraj sem med vo?njo v jezi nekajkrat pritisnil stikalo gor in dol in ?ipa je za?ela delovat. Dela tudi to, da pri zaprti ?ipi pritisnem gumb in se odpre samo za 2cm, kao za zra?enje pi?e v knjigi, potem pa normalno dol. Dela tudi avto funkcija. Nimam pojma kaj je bilo ampak va?no da dela :jupiii:

Napisano

V?eraj sem med vo?njo v jezi nekajkrat pritisnil stikalo gor in dol in ?ipa je za?ela delovat. Dela tudi to, da pri zaprti ?ipi pritisnem gumb in se odpre samo za 2cm, kao za zra?enje pi?e v knjigi, potem pa normalno dol. Dela tudi avto funkcija. Nimam pojma kaj je bilo ampak va?no da dela :jupiii:

 

Ko "zmanjka elektrike", pri ?ipah neha delat avtomatika. Na vseh ?ipah v avtu mora? narediti postopek "u?enja". Vsako ?ipo mora? na stikalu na istih vratih spustit in dr?at tipko za spu??anje tolko ?asa, dokler motor?ek ne spusti (par sekund, se sli?i, sicer pa na pamet pre?teje? do pet). ?ipo nato dvigne? in ponovi? foro.

 

S tem za?ne delat avtomatika spu??anja in dviganja, ?ipe lahko dviga? in spu??a? tudi z voznikovih vrat.

Napisano

Pozdravljeni!

 

imam malo druga?en problem z voznikovo ?ipo. Naenkrat se je za?elo dogajat, da se je za?ela spu??at in dvigat precej bolj po?asi kot obi?ajno. Kot bi nekaj bremzalo. Sedaj se dogaja, da sploh ne gre ve? gor ali dol - v?asih dela ve?inoma pa ne, tako da sploh neupam ve? uporabljat.

 

Sku?al sem razmontirat - en vijak je pod pokrov?kom pri kljuki, drug je pod gumo na dr?alu. ?e vedno ne dobim dol tapete. A se da dobiti kak?na podrobna navoila kako se to razmontira?

 

lp

Napisano

Pozdravljeni!

 

imam malo druga?en problem z voznikovo ?ipo. Naenkrat se je za?elo dogajat, da se je za?ela spu??at in dvigat precej bolj po?asi kot obi?ajno. Kot bi nekaj bremzalo. Sedaj se dogaja, da sploh ne gre ve? gor ali dol - v?asih dela ve?inoma pa ne, tako da sploh neupam ve? uporabljat.

 

Sku?al sem razmontirat - en vijak je pod pokrov?kom pri kljuki, drug je pod gumo na dr?alu. ?e vedno ne dobim dol tapete. A se da dobiti kak?na podrobna navoila kako se to razmontira?

 

lp

 

kar imam v spominu je ?e en vijak pri lu?ki spodaj..ostalo so zati?i.

Napisano

kar imam v spominu je ?e en vijak pri lu?ki spodaj..ostalo so zati?i.

 

Po moje da bo tezava v motorcku. A je v okolici lj kaksen mojster,ki bi to zrihtal za normalen denar?
Napisano

Po moje da bo tezava v motorcku. A je v okolici lj kaksen mojster,ki bi to zrihtal za normalen denar?

 

Urejeno.

 

Na avto.net sem nasel ustrezen kompleten mehanizem za dokaj normalen denar, razmontiral vrata - trije sravfi in tapeta gre dol brez tezav.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Da si sposodim temo.

Moji mazdici el. pomik voznikove ?ipe dela OK, imam pa te?ave z ostalimi tremi ?ipami, ki se ne premaknejo spljoh, ne s pomo?jo stikal na voznikovih vratih ne s posami?nimi stikali na ostalih vratih. Preveril sem varovalko in je OK, prav tako ?trom na varovalki je. Mazda 6 je karavan letnik 2002. ?e ima kdo kak?no idejo bom bil zelo hvale?en.

 

Lp

M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Sej vem, da je glupo vpra?anje ampak a slu?ajno nima? zaklenjenih ?ip s tistim gumbom. ?e je zaklenjeno ne dela noben gumb za dvig ?ip ne na voznikovi strani ne na posami?nih vratih.

 

Bi pa vseeno rekel, da je ta gumb kriv - pokvarjen ali pa kaj podobnega.

33112_1.png

Napisano

Sej vem, da je glupo vpra?anje ampak a slu?ajno nima? zaklenjenih ?ip s tistim gumbom. ?e je zaklenjeno ne dela noben gumb za dvig ?ip ne na voznikovi strani ne na posami?nih vratih.

 

Bi pa vseeno rekel, da je ta gumb kriv - pokvarjen ali pa kaj podobnega.

 

 

Jaz sem tudi na to pomislil :) ...

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ups. Res je bil ?altar. :blush:

Ja moja najdra?ja je kriva, ona je uporabljala avto zadnjih 14 dni ko me ni bilo doma. (A je dobr izgovor?) :blush:

 

Pozitivna stvar je, da sedaj vem katera varovalka je za ?ipe.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja verjetno bo treba odbiti 70k, da bo top zadeva. Če bi avto v roku 2 let padel na 40k, bi me zanimal, ker je dober paket, pa sem vedno vpil, da BMW ne bo pri hiši.
    • Mi smo imeli na preizkušnji mini-dinota z ročnim menjalnikom. Non 4x4.  Razlika na enaki poti,  enaka hitrost je bila cca 1 liter. Vedeti moramo,da x motor deluje po podobnem principu kot dizel motor. Od tod je normalno ,da je tudi manjša poraba.  Primerjal sem porabo cx30 z 6-ko dizelco (ok,6-ka je večja in težja) in je poraba vedno (na enakih poteh)  približno enaka. Po mestu pa jo cx 30 celo šiša z manjšo porabo.
    • Zato pa sem vzel 16" in nekaj privarčeval tudi na gumah.  Na prejšnjem avtu sem tudi imel 16" pozimi in 18" poleti.  Pa 16" platišča so imela plastične pokrove. 😄 Torej običajna jeklena platišča.    -----   Kakšna je razlika v končni hitrosti med X186 in G140, nisem gledal...?   LP    
    • Veliko bolj kot to se pozna ali je automatic ali manual in ali je 2WD ali 4WD. Zato imam tukaj občutek, da se vse preveč meša jabolka in hruške. Razlika v porabi med dinotom in iksom je verjetno precej minimalna in se meri v decilitrih. Med 2WD ročni menjalnik in 4WD automatic pa je verjetno res liter razlike, če ne celo več. Sploh pri iksu je ta razlika celo večja, kot pri dinotu, saj se avtomatski menjalnik bolje znajde z večjim navorom, kot pa s potrebo po višjih obratih.
    • Spet priklanjanje Bruslju (bolj papeški od papeža), zakon je bil kolikor razumem pred kratkim na hitro sprejet pod našo čudežno vlado... Pa kdo te lahko prisili, da daš na svojo bodočo novo hišo s svojim verjetno težko prigaranim denarjem, žal zaenkrat potencialno zelo nevarno požarno "preprogo". Sončna elektrarna ima kar precej gorljivih materialov (večina sploh ne ve da to lahko gori) in težko pogasiš. Je bilo že kar precej primerov požarov sončne elektrarne tudi v Sloveniji, pa hitro to pometejo pod preprogo. Seveda če tega ne veš, te prepričajo, da ni nevarno, pa da so njihovi monterji strokovnjaki itd. Po navadi tudi večina sploh ne ve, da moraš elektrarno tudi vzdrževati (kontrolirati), mislijo da daš gor pa da bo večno, še avte vozimo vsako leto na servis. Tako da zaenkrat je na žalost to kar riziko za privat hišo, vsak se pa na koncu sam odloči ali bo sprejel. Zna biti tudi problem in zavajajoče, ker večini ljudi to ni predstavljeno in se ne zavedajo potencialne nevarnosti. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.