Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Avto sem imel na ?trihanju voznikove strani. Sedaj, ko sem ga dobil nazaj, se mi nikakor no?e premikati voznikova ?ipa. Ko premaknem stikalo se v ratih sli?i ?loc, to je pa tudi vse. Pri kontaktu, ko premaknem stikalo, tudi po?miga stropna lu?ka, tako da se motor?ek obremeni. Ostale ?ipe pa delujejo normalno. Kaj bi bilo narobe? LP M

Napisano

Avto sem imel na ?trihanju voznikove strani. Sedaj, ko sem ga dobil nazaj, se mi nikakor no?e premikati voznikova ?ipa. Ko premaknem stikalo se v ratih sli?i ?loc, to je pa tudi vse. Pri kontaktu, ko premaknem stikalo, tudi po?miga stropna lu?ka, tako da se motor?ek obremeni. Ostale ?ipe pa delujejo normalno. Kaj bi bilo narobe? LP M

 

Ce je razdiral ni pravilno sestavil ali pa kak predolg sravf dal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V?eraj sem med vo?njo v jezi nekajkrat pritisnil stikalo gor in dol in ?ipa je za?ela delovat. Dela tudi to, da pri zaprti ?ipi pritisnem gumb in se odpre samo za 2cm, kao za zra?enje pi?e v knjigi, potem pa normalno dol. Dela tudi avto funkcija. Nimam pojma kaj je bilo ampak va?no da dela :jupiii:

Napisano

V?eraj sem med vo?njo v jezi nekajkrat pritisnil stikalo gor in dol in ?ipa je za?ela delovat. Dela tudi to, da pri zaprti ?ipi pritisnem gumb in se odpre samo za 2cm, kao za zra?enje pi?e v knjigi, potem pa normalno dol. Dela tudi avto funkcija. Nimam pojma kaj je bilo ampak va?no da dela :jupiii:

 

Ko "zmanjka elektrike", pri ?ipah neha delat avtomatika. Na vseh ?ipah v avtu mora? narediti postopek "u?enja". Vsako ?ipo mora? na stikalu na istih vratih spustit in dr?at tipko za spu??anje tolko ?asa, dokler motor?ek ne spusti (par sekund, se sli?i, sicer pa na pamet pre?teje? do pet). ?ipo nato dvigne? in ponovi? foro.

 

S tem za?ne delat avtomatika spu??anja in dviganja, ?ipe lahko dviga? in spu??a? tudi z voznikovih vrat.

Napisano

Pozdravljeni!

 

imam malo druga?en problem z voznikovo ?ipo. Naenkrat se je za?elo dogajat, da se je za?ela spu??at in dvigat precej bolj po?asi kot obi?ajno. Kot bi nekaj bremzalo. Sedaj se dogaja, da sploh ne gre ve? gor ali dol - v?asih dela ve?inoma pa ne, tako da sploh neupam ve? uporabljat.

 

Sku?al sem razmontirat - en vijak je pod pokrov?kom pri kljuki, drug je pod gumo na dr?alu. ?e vedno ne dobim dol tapete. A se da dobiti kak?na podrobna navoila kako se to razmontira?

 

lp

Napisano

Pozdravljeni!

 

imam malo druga?en problem z voznikovo ?ipo. Naenkrat se je za?elo dogajat, da se je za?ela spu??at in dvigat precej bolj po?asi kot obi?ajno. Kot bi nekaj bremzalo. Sedaj se dogaja, da sploh ne gre ve? gor ali dol - v?asih dela ve?inoma pa ne, tako da sploh neupam ve? uporabljat.

 

Sku?al sem razmontirat - en vijak je pod pokrov?kom pri kljuki, drug je pod gumo na dr?alu. ?e vedno ne dobim dol tapete. A se da dobiti kak?na podrobna navoila kako se to razmontira?

 

lp

 

kar imam v spominu je ?e en vijak pri lu?ki spodaj..ostalo so zati?i.

Napisano

kar imam v spominu je ?e en vijak pri lu?ki spodaj..ostalo so zati?i.

 

Po moje da bo tezava v motorcku. A je v okolici lj kaksen mojster,ki bi to zrihtal za normalen denar?
Napisano

Po moje da bo tezava v motorcku. A je v okolici lj kaksen mojster,ki bi to zrihtal za normalen denar?

 

Urejeno.

 

Na avto.net sem nasel ustrezen kompleten mehanizem za dokaj normalen denar, razmontiral vrata - trije sravfi in tapeta gre dol brez tezav.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Da si sposodim temo.

Moji mazdici el. pomik voznikove ?ipe dela OK, imam pa te?ave z ostalimi tremi ?ipami, ki se ne premaknejo spljoh, ne s pomo?jo stikal na voznikovih vratih ne s posami?nimi stikali na ostalih vratih. Preveril sem varovalko in je OK, prav tako ?trom na varovalki je. Mazda 6 je karavan letnik 2002. ?e ima kdo kak?no idejo bom bil zelo hvale?en.

 

Lp

M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Sej vem, da je glupo vpra?anje ampak a slu?ajno nima? zaklenjenih ?ip s tistim gumbom. ?e je zaklenjeno ne dela noben gumb za dvig ?ip ne na voznikovi strani ne na posami?nih vratih.

 

Bi pa vseeno rekel, da je ta gumb kriv - pokvarjen ali pa kaj podobnega.

33112_1.png

Napisano

Sej vem, da je glupo vpra?anje ampak a slu?ajno nima? zaklenjenih ?ip s tistim gumbom. ?e je zaklenjeno ne dela noben gumb za dvig ?ip ne na voznikovi strani ne na posami?nih vratih.

 

Bi pa vseeno rekel, da je ta gumb kriv - pokvarjen ali pa kaj podobnega.

 

 

Jaz sem tudi na to pomislil :) ...

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ups. Res je bil ?altar. :blush:

Ja moja najdra?ja je kriva, ona je uporabljala avto zadnjih 14 dni ko me ni bilo doma. (A je dobr izgovor?) :blush:

 

Pozitivna stvar je, da sedaj vem katera varovalka je za ?ipe.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.