Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

?e enkrat jaz in MX5 1,8 l.2001, 105.000 km, ki se igra z menoj, predvsem pa poobla??enimi serviserji.

 

HVALA ekipi, ki mi je znala pomagati pri prej?nji temi, katere klju? je bil res klju?, ki je izgubil spomin v ?ipu...

 

Pa naj se vam poto?im s ?e enim problemom, ki spremlja mojo MX5 ?e od kar jo imam (8 let!), vendar mi doslej ni znal ?e nih?e pomagati, ?al ?e najmanj slovenski poobla??eni serviserji, v Avstrijo pa ?e nisem stopil - sem se "navadil" rahlo ignorirati zadevo, ampak me vsake toliko ven vr?e:

- avto normalno v?iga ko je hladen in topel,

- ko se pripeljem na kri?i??e ali ko res po?asi prestavljam, padejo obrati praznega teka na okoli 550 in to traja 2 do 3 sekunde, nato se vrne na prbl. 900 obratov - v tem ?asu se ma?ina trese in z njo celi avto,

- tudi sicer avto vedno pri nizki obratih po?asnega speljevanja ali po?asnega premikanja v koloni zelo nemirno deluje in neenakomerno pospe?uje, cuka... vse do prbl. 1800 obratov, ko se o?itno nekaj zgodi z regulacijo vbrizga ali zmesi zrak-gorivo ali.... - nimam pojma, ampak avto vsaj po mojem ob?utku za?ne delovati v redu,

- najbolj te?no je sesedanje obratov prostega teka, ko se po dveh ali treh kilometrih zjutraj ali v hladnih dneh pripeljem do prvega kri?i??a......

 

S problemom sem bil ?e pri vsaj 5 poobla??enih serviserjih, pa mi pravijo: za avto 2001 nimajo ve? testerja, pustite ga nekaj dni pri nas, da preverimo, dva sta mi celo samo dvignila obrate prostega teka, en je nekaj delal na regulatorju zraka za prosti tek..... ampak nikoli niti malo bolj?e.

 

Ker mnogi na forumu dokazano veste kaj govorite in svetujete, spet fehtam koga izmed vas, ki veste kaj narediti.

 

Pozdrav,

Bo?tjan

Napisano

pravis, da si zamenjal vzigalno tuljavo?

kaj pa kabli? lahko je kaksen slab kabel

 

Ja, na 90.000 km zamenjal vzigne tuljave, komplet kablov in sve?ke. Pa se tisto padanje obratov pri voznji s stisnjeno sklopko (pred prestavljanjem in pred zaustavitvijo) ni ni? spremenilo.

 

Eni so tudi nekaj govorili o pu??anju vakuuma na regulaciji pretoka zraka pri prostem teku ali nekaj takega. Malo sem sicer pogledal pod pokrov, vendar nisem na?el ni? o?itnega...

 

Bo?tjan

Napisano

Lahko da ti kje pu??a cev za dovod zraka do motorja. Si morda menjaval zra?ni filter z konusnim in kaj predeloval? Preveri gumijasto cev za dovod zraka v motor.

 

Problem je bil pri nekaterih v MAF senzorju in pu??anju zraka na tej dovodni cevi.

 

A ti dela tako?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Lahko da ti kje pu??a cev za dovod zraka do motorja. Si morda menjaval zra?ni filter z konusnim in kaj predeloval? Preveri gumijasto cev za dovod zraka v motor.

 

Problem je bil pri nekaterih v MAF senzorju in pu??anju zraka na tej dovodni cevi.

 

A ti dela tako?

 

 

Bom (?e enkrat) preveril celo cev od zra?nega filtra do motorja, predeloval pa nisem ni?.

Tudi MAF bom lociral, demontiral in poskusil spihati, o?istiti...

 

Ma?ina pa se ne obna?a tako kot v videu, mogo?e podobno kot v zadnji tretjini videa, le da obrati padejo v ?asu 1 sekunde, nato malo ostanejo nizki, potem po 2 ali 3 sekundah po?asi in neenakomerno narastejo na kakih 950, nato pa po 1 sekundi na kakih 850 in potem tam ostanejo, ko da bi bili vse ok. ?e speljem z nizkimi obrati, obrati spet padejo in se obna?ajo kot sem opisal. ?e speljem z nekaj ve?jimi obrati o?itno prestopim neko mejo oz. neki polo?aj ne?esa in potemupada obratov ni, se pa ?uti, da ne vle?e zvezno in gladko, pa? pa malo bi in malo ne bi. ASmpak to ni zelo mo?no opazno, iritira pa me vseeno. Prvi del posnetka se mi zdi bolj kot problem z lambda sondo.

 

Ti si iz Podlehnika, kajne? se mi zdi, da sva se enkrat na to temo ?e pogovarjala, vendar se potem nisva sre?ala. Namre?, avto vozim le poleti, pozimi pa je v gara?i in takrat bolj ali manj pozabim nanj. In pol me isti problem spet pozdravi spomladi, ki dam avto spet na cesto..

 

Lp, Bo?tjan

Napisano

Objavljena slika

 

MAF je zadeva takoj za zra?nim filtrom mas en konektor s parimi kabli gor, nemors falit na desni strani slike mal levo od oznacenega diagnosis modula, kjer brika? TEN in GND kar sem ti pa v drugi temi prilimal

 

 

Lp

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Bom (?e enkrat) preveril celo cev od zra?nega filtra do motorja, predeloval pa nisem ni?.

Tudi MAF bom lociral, demontiral in poskusil spihati, o?istiti...

 

Ma?ina pa se ne obna?a tako kot v videu, mogo?e podobno kot v zadnji tretjini videa, le da obrati padejo v ?asu 1 sekunde, nato malo ostanejo nizki, potem po 2 ali 3 sekundah po?asi in neenakomerno narastejo na kakih 950, nato pa po 1 sekundi na kakih 850 in potem tam ostanejo, ko da bi bili vse ok. ?e speljem z nizkimi obrati, obrati spet padejo in se obna?ajo kot sem opisal. ?e speljem z nekaj ve?jimi obrati o?itno prestopim neko mejo oz. neki polo?aj ne?esa in potemupada obratov ni, se pa ?uti, da ne vle?e zvezno in gladko, pa? pa malo bi in malo ne bi. ASmpak to ni zelo mo?no opazno, iritira pa me vseeno. Prvi del posnetka se mi zdi bolj kot problem z lambda sondo.

 

Ti si iz Podlehnika, kajne? se mi zdi, da sva se enkrat na to temo ?e pogovarjala, vendar se potem nisva sre?ala. Namre?, avto vozim le poleti, pozimi pa je v gara?i in takrat bolj ali manj pozabim nanj. In pol me isti problem spet pozdravi spomladi, ki dam avto spet na cesto..

 

Lp, Bo?tjan

 

Jaz sem vsaki, dan na relacij Podlehnik-MB-Podlehnik. Moramo se enkrat dobiti pa ?e BOBI pride saj je on tudi bil iz tega Ptujskega konca. Drugo soboto pa gremo na piknik lahko se nam pridru?i?.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz sem vsaki, dan na relacij Podlehnik-MB-Podlehnik. Moramo se enkrat dobiti pa ?e BOBI pride saj je on tudi bil iz tega Ptujskega konca. Drugo soboto pa gremo na piknik lahko se nam pridru?i?.

 

Bobiju sem napisal mail in gsm - upam, da se mi javi.

Sicer pa bi res rad kon?no spoznal tudi tebe, ?e smo ?e vsi trije iz istega konca.

Morda '?a se v soboto res pridru?im vam ostalim na pikniku v Savinjski dolini...

 

Bo?tjan

gsm 031 376 086

temno vijoli?na MX 5 1,8 z be? ledrom

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.