Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Zdravo mam en problem in sicer gre za mazdo 6 (2007 , 143km) gre pa za tresenje pri nizkih obrati 1000-1500 potem tresenje izgine pojavla pa se pri rahlem pospesevanju. Torej zanima me vzrok tresenja ali je mogoce povezano s kaksnim nosilcem motorja,egr ventilom,sobe,vztrajnik-to je samo moje ugibanje. Za odgovore se vam ze vnaprej zahvaljujem

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo mam en problem in sicer gre za mazdo 6 (2007 , 143km) gre pa za tresenje pri nizkih obrati 1000-1500 potem tresenje izgine pojavla pa se pri rahlem pospesevanju. Torej zanima me vzrok tresenja ali je mogoce povezano s kaksnim nosilcem motorja,egr ventilom,sobe,vztrajnik-to je samo moje ugibanje. Za odgovore se vam ze vnaprej zahvaljujem

 

ali vztrajnik ali ?obe. kolko kilometrov ima avto?

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 8 mesecev kasneje...

Da ne odpiram nove teme...

 

U?eraj mi je za?el tresti motor oz morda vztrajnik. Precej se ?uti v kabini in samo pri prostem teku takoj ko spustim gas. Po nekaj sekundah ko obrati padejo za nekaj vrtljajev (recimo 50) pa teh tresljajev ni ve?....

 

Kdo kak?no idejo? :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne odpiram nove teme...

 

U?eraj mi je za?el tresti motor oz morda vztrajnik. Precej se ?uti v kabini in samo pri prostem teku takoj ko spustim gas. Po nekaj sekundah ko obrati padejo za nekaj vrtljajev (recimo 50) pa teh tresljajev ni ve?....

 

Kdo kak?no idejo? :whatever:

 

?e ti motor trese v prostem teku je problem ?oba, vztrajnik trese ko povspe?uje? in je pod obremenitvijo...

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo mam en problem in sicer gre za mazdo 6 (2007 , 143km) gre pa za tresenje pri nizkih obrati 1000-1500 potem tresenje izgine pojavla pa se pri rahlem pospesevanju. Torej zanima me vzrok tresenja ali je mogoce povezano s kaksnim nosilcem motorja,egr ventilom,sobe,vztrajnik-to je samo moje ugibanje. Za odgovore se vam ze vnaprej zahvaljujem

 

Jaz sem imel podoben problem s tresenjem, kriva je bila zapacana ?oba. Trenutno je ok, ?obe sicer nisem menjal, ampak sem jih dal spucat na eno ma?ino, tako da demonta?a injektorjev ni potrebna. Bomo pa videli, za koliko ?asa bo dr?alo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem dal 70? za ?i??enje injektorjev, ni pa to tisto ?i??enje ultrazvo?no al kako ?e, ko ti prav demontirajo ?obe. Tam je mal ve? dela, si par dni brez avta. Tukaj se priklopi na ma?ino, kjer je zgleda malce bolj agresivna me?anica nafte in aditivov in avto laufa ene 2-3 urce.

Zadeva deluje, baje da je ?e precej avtov ?lo b.o. po tem ?i??enju. Tudi taki, katerim je ecu javljal recimo, daje ?e ?oba zani?. Ko bo pa ornk problem, bo pa treba pa? se odlo?it in dati na ?i??enje/obnovo injektorjev k kakim profi?im, recimo..tja v Radomlje :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V dosti primerih ?obe niso zama?ene ampak zaribavajo zaradi bio nafte, katera ima v sebi premalo mazalnih snovi. Moj avto je imel 180.000 km, ko sem dal vse ?tiri ?obe na ?i??enje. Po cca 1000 km je bilo stanje poplnoma enako kot prej, klenketanje pri povspe?evanju in tresenje motorja v prostem teku. Pri 190.000 sem pri vsakem tanku za?el dodajati aditiv, ki ne ?isti ampak podmazuje injektorje in od takrat sem prevozil 12.000 km z istimi ?obami brez tresenja in klenkanja. Lahko namesto aditiva nalijete v rezervar 1dcl olja za dvotaktne motorje. mislim da je to najmanj?i stro?ek z katerim se lahko za?ne re?evati problem!

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 10 mesecev kasneje...

Glede tresenja me nekaj zanima, ?e ima kdo kak?no idejo. Trese okoli 1200-1300 obratov. Ne vedno. Ampak ko trese, ?e vmes ugasnem in ponovno pri?gem, je ok. Potem pa cez ?as spet isto. A zna bit kak senzor?

 

?obe pomoje niso, vsaj to ni tipi?en znak. Tole zgleda kot da bi nekaj resetiral ko ugasnem in pri?gem :-).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Glede tresenja me nekaj zanima, ?e ima kdo kak?no idejo. Trese okoli 1200-1300 obratov. Ne vedno. Ampak ko trese, ?e vmes ugasnem in ponovno pri?gem, je ok. Potem pa cez ?as spet isto. A zna bit kak senzor?

 

?obe pomoje niso, vsaj to ni tipi?en znak. Tole zgleda kot da bi nekaj resetiral ko ugasnem in pri?gem :-).

 

 

Pozdravljeni! Velikokrat je bil vzrok za tresenje pri nizkih obratih podlo?ke ?ob! Pri ve?ini sem sli?al, da jih dobesedno razgradi! Ko pride do te stopnje, pri?ne pu??anje pritiska in olja! V kolikor bi bil vztrajnik se velikokrat zgodi, da v prvi prestavi pri speljevanju za?ne avto poskakovati kot traktor in to re?imo z ve?jih gasom 1500 obr.

 

LpR

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

meni vztrajnik trese ampak ugotavljam da okrog 1500rpm pri mirovanju vozila ko gas stisnem pride avto v neko resonanco... vle?e druga?e lepo pa pelje se tudi, med vo?njo tresenja ni ?utit... imamo isti problem? tankam na MOL, ne devam nobenih aditivov in blindiran mam egr -_-

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.