Skoči na vsebino

mazda 6 2.0D problem

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sestra je karambolirala avto v totalko (?elni trk 100km/h) in problem po tem ko se je popravil je naslednji:Na vsake nekaj ?asa za?ne svetit lu?ka za motor (ne sveti vedno) in ko potem ko sveti lu?ka stoji par ur je akumolator prazen ?tarter ve? ne za?ene lu?ke na armaturki se ne v?gejo ko priklopi? zraven kable od drugega akumolatorja avto v?ge torej nekaj prazni akumolator moti me to, da se akumolator ne sprazni vedno ampak je to naredil do zdaj 3x ko je tudi posvetila lu?ka za motor.Torej je nekaj napa?no zvezano spredaj ker je bil ?elni trk...Zanima me kje naj i??em problem oz kje ga naj za?nem iskati?

Napisano

Jaz bi to odpeljal do kak?nega "orng" avtoelektri?arja, ki tudi dobro obvlada Mazdojsko elektronko. ?e bo? pelju h kakemu ?u?marju, lahko naredi ?e kak?no dodatno ?kodo. Tak?no je vsaj moje mnenje. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

saj to glih nameravam ker je avto po nesre?i sestavljal en mehanik ki ma SP in je cel popoldan oz cel dan sedel pri kablovju ker je tega zlo dost samo kje sploh za?et iskat najbolje bi pomojem naredu da bi vso ?tromarijo odklopu in ?e enkrat zvezu avtoelektri?ar ki ma nekaj pojma...

Napisano

Verjetno bi bilo to ?e najpametneje, ker z elektriko se ni ravno za hecat, lahko se ti naredi kak?en "kurc?lus" pol pa bo lahko Mazda-kres, kar pa ne bi bilo ni? kaj fajn. <_<:o

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vpra?aj se tudi, ?e ni alternator fu? - v smislu da ne polni akomulatorja, in je lahko zato prazen, na klemah mora biti dobrih 14V ko avto lavfa

 

Sicer pa koliko je star akomulator - ko se enkrat sprazni, ni ve? dober ?e posebej starej?i

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja saj tega se najbolj bojim da ?e mi kje zagori.Tekom dni jo bom odpeljal do kak?nega avtoelektri?arja pozna? slu?ajno kakega dobrega v okolici mb

 

 

Vpra?aj se tudi, ?e ni alternator fu? - v smislu da ne polni akomulatorja, in je lahko zato prazen, na klemah mora biti dobrih 14V ko avto lavfa

 

Sicer pa koliko je star akomulator - ko se enkrat sprazni, ni ve? dober ?e posebej starej?i

 

akumolator sem dal novi no3 ker smo mislili najprej da je akumolator fu?.Alternator sem sprobal in dela normalno ko avto laufa je na klemah pribli?no 14,2V

Napisano

ja saj tega se najbolj bojim da ?e mi kje zagori.Tekom dni jo bom odpeljal do kak?nega avtoelektri?arja pozna? slu?ajno kakega dobrega v okolici mb

akumolator sem dal novi no3 ker smo mislili najprej da je akumolator fu?.Alternator sem sprobal in dela normalno ko avto laufa je na klemah pribli?no 14,2V

 

pol pa na elektriko ?im prej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mislim da bo to ?e najpametneje jojj ko je to zajebano zaj odkrivat ?e bi mehanik prej dal vezat strokovnjakom nebi blo iskanj te?av zdaj pa je to kot da i??e? dlako v senu

Napisano

Jaz bi kontaktiral uporabnika foruma MitjaMX6&T ali pa Bobi-ja. :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vpra?aj se tudi, ?e ni alternator fu? - v smislu da ne polni akomulatorja, in je lahko zato prazen, na klemah mora biti dobrih 14V ko avto lavfa

 

Sicer pa koliko je star akomulator - ko se enkrat sprazni, ni ve? dober ?e posebej starej?i

 

S tem se nebi ?ist strinju, dokler kisline ne potegne v celice, je akumolator ?ist ql, pa ?e pol bi se ga dal zrihtat v kakem laboratoriju (delajo v TAB Me?ica) ;)

Napisano

V?eraj sem ga peljal k avtoelektri?arju in je rekel glede na simptome bi lahko bilo nekaj v zvezi z ra?inalnikom ampak zakaj akumolator prazni pa ni vedel zdaj je avto tam da pre?ekira vse...

Napisano

Najla?je je krivit stvar ki ne dela ko potegne? klju?e iz klju?avnice

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

kako to misli? saj skoraj vse stvari ne delajo ko potegne? klju?e iz klju?avnice

 

Recimo poleg lu?k v kabini in ?top lamp ? ...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A zdej k je Ford riknu, maš že izkušnje s pisanjem knjig? 🤔
    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.