Skoči na vsebino

mazda 6 2.0D problem

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sestra je karambolirala avto v totalko (?elni trk 100km/h) in problem po tem ko se je popravil je naslednji:Na vsake nekaj ?asa za?ne svetit lu?ka za motor (ne sveti vedno) in ko potem ko sveti lu?ka stoji par ur je akumolator prazen ?tarter ve? ne za?ene lu?ke na armaturki se ne v?gejo ko priklopi? zraven kable od drugega akumolatorja avto v?ge torej nekaj prazni akumolator moti me to, da se akumolator ne sprazni vedno ampak je to naredil do zdaj 3x ko je tudi posvetila lu?ka za motor.Torej je nekaj napa?no zvezano spredaj ker je bil ?elni trk...Zanima me kje naj i??em problem oz kje ga naj za?nem iskati?

Napisano

Jaz bi to odpeljal do kak?nega "orng" avtoelektri?arja, ki tudi dobro obvlada Mazdojsko elektronko. ?e bo? pelju h kakemu ?u?marju, lahko naredi ?e kak?no dodatno ?kodo. Tak?no je vsaj moje mnenje. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

saj to glih nameravam ker je avto po nesre?i sestavljal en mehanik ki ma SP in je cel popoldan oz cel dan sedel pri kablovju ker je tega zlo dost samo kje sploh za?et iskat najbolje bi pomojem naredu da bi vso ?tromarijo odklopu in ?e enkrat zvezu avtoelektri?ar ki ma nekaj pojma...

Napisano

Verjetno bi bilo to ?e najpametneje, ker z elektriko se ni ravno za hecat, lahko se ti naredi kak?en "kurc?lus" pol pa bo lahko Mazda-kres, kar pa ne bi bilo ni? kaj fajn. <_<:o

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vpra?aj se tudi, ?e ni alternator fu? - v smislu da ne polni akomulatorja, in je lahko zato prazen, na klemah mora biti dobrih 14V ko avto lavfa

 

Sicer pa koliko je star akomulator - ko se enkrat sprazni, ni ve? dober ?e posebej starej?i

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja saj tega se najbolj bojim da ?e mi kje zagori.Tekom dni jo bom odpeljal do kak?nega avtoelektri?arja pozna? slu?ajno kakega dobrega v okolici mb

 

 

Vpra?aj se tudi, ?e ni alternator fu? - v smislu da ne polni akomulatorja, in je lahko zato prazen, na klemah mora biti dobrih 14V ko avto lavfa

 

Sicer pa koliko je star akomulator - ko se enkrat sprazni, ni ve? dober ?e posebej starej?i

 

akumolator sem dal novi no3 ker smo mislili najprej da je akumolator fu?.Alternator sem sprobal in dela normalno ko avto laufa je na klemah pribli?no 14,2V

Napisano

ja saj tega se najbolj bojim da ?e mi kje zagori.Tekom dni jo bom odpeljal do kak?nega avtoelektri?arja pozna? slu?ajno kakega dobrega v okolici mb

akumolator sem dal novi no3 ker smo mislili najprej da je akumolator fu?.Alternator sem sprobal in dela normalno ko avto laufa je na klemah pribli?no 14,2V

 

pol pa na elektriko ?im prej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mislim da bo to ?e najpametneje jojj ko je to zajebano zaj odkrivat ?e bi mehanik prej dal vezat strokovnjakom nebi blo iskanj te?av zdaj pa je to kot da i??e? dlako v senu

Napisano

Jaz bi kontaktiral uporabnika foruma MitjaMX6&T ali pa Bobi-ja. :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vpra?aj se tudi, ?e ni alternator fu? - v smislu da ne polni akomulatorja, in je lahko zato prazen, na klemah mora biti dobrih 14V ko avto lavfa

 

Sicer pa koliko je star akomulator - ko se enkrat sprazni, ni ve? dober ?e posebej starej?i

 

S tem se nebi ?ist strinju, dokler kisline ne potegne v celice, je akumolator ?ist ql, pa ?e pol bi se ga dal zrihtat v kakem laboratoriju (delajo v TAB Me?ica) ;)

Napisano

V?eraj sem ga peljal k avtoelektri?arju in je rekel glede na simptome bi lahko bilo nekaj v zvezi z ra?inalnikom ampak zakaj akumolator prazni pa ni vedel zdaj je avto tam da pre?ekira vse...

Napisano

Najla?je je krivit stvar ki ne dela ko potegne? klju?e iz klju?avnice

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

kako to misli? saj skoraj vse stvari ne delajo ko potegne? klju?e iz klju?avnice

 

Recimo poleg lu?k v kabini in ?top lamp ? ...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak sej to je razumljivo. Alkohol se razgrajuje sproti. In če je pil od ranega jutra do petih popoldne i da je blo vse skupaj liter vina, se je vmes kar dobra količina alkota že razgradila. Problem bi bil, da bi litrco stočil v eni uri in bi ga pol policaji dobili, takrat bi pa pokazalo kar precej.
    • Evo, tele majo pa tko velike snežinke, da se človek že ustraši     870P + 101V + XL, 142 eur komad  
    • Poglej fedro.   Na vseh Hyundai i20n je fedra malo odmakjena. In ko stisneš, jo pritegne. Dal sem preko drobno gumijasto cevko in ne klika. 
    • Zanimivo, da tega ni še nihče izpostavil, ker je kar slišno med vožnjo. Nekaj govora o tem je tudi na tujih forumih vendar znane rešitve ni. Slišati je sicer samo med vožnjo, kot da bi zvok naredila elektronika. Ko je auto hold sistem aktiven in vozilo miruje ali ko je menjalnik v neutral, klikanja pedala ni zaznati.
    • GG, to je zame prek Črnivca relativno blizu (ne grem na Kamnik, ampak kar močno v klanec; Markovo in Studenca, kolesarski peku, haha). 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.