Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo...imam en problem...in sicer mi zadnje 3 dni mazda ne vziga tako kot he treba...ko dam kontakt, pocakam normalno 5srkund in zacnem verglati...nato pa vergla priblizno 5 sekund, preden uzge...avto drugace deluje normalno...razen egr lucka mi sveti, ostalo vse super...zdj pa ne vem...a je mozno da je z vrocino tok povezano al kaj...al kaksne svecke za uzig mogoce...ali celo da egr zajebava ze pri vzigu? Ma kdo kaksno idejo? Bi bil zelo vesel...gre pa za mazdo dizel, 136 konjev, letnik 2004, 212k km prevozenih...hvala da odgovore. Lp

Napisano

Kako zgleda lu?ka za EGR ?? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ti kaj obrati nihajo ko stoji? na mestu in je motor v prostem teku ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Filter nafte ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nafta = gorivo

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne nic ne niha...imv ventil je bil menjan februarja. Lp

 

Ja lahko se zgodi da tudi hitro crkne, potem pa? pelji nazaj pa ti ga pod garancijo menjajo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja lahko se zgodi da tudi hitro crkne, potem pa? pelji nazaj pa ti ga pod garancijo menjajo

 

Misles da je mozno:/ skor nemorem verjet da tok hitr...ceprou znaki so enaki, sam da preden sem menjal imv, mi je poleg tekega vziga, crkoval tudi na kriziscu usake toliko casa...
Napisano

Hm...a bi blo mozno mogoce da je to od petrolovega dizla? Ker sem v pon prvic tankal na petrolu polno in od takrat se mi to pojavlja:/ p.s. se zmer nevem ce je uredu da blindiram egr ventil, tam kjer pride drugace tesnilo? Lp

Napisano

pomoje ti nekje vlece nekje fous zrak

tako :hohoho:

 

Objavljena slika

 

He,he dobra.Glede na ceno novega je prav?nji znak. :bravo:

 

 

Napisano

Hm...a bi blo mozno mogoce da je to od petrolovega dizla? Ker sem v pon prvic tankal na petrolu polno in od takrat se mi to pojavlja:/ p.s. se zmer nevem ce je uredu da blindiram egr ventil, tam kjer pride drugace tesnilo? Lp

 

egr blindiras tam kjer je z dvemi vijaki privijacen na motor. Provaj pogledat filter v rezervarju, da ni tisti zamasen...petrol ima boljso nafto od omw-ja, saj po mojih izkusnjah.

www.gistel.si

Napisano

egr blindiras tam kjer je z dvemi vijaki privijacen na motor. Provaj pogledat filter v rezervarju, da ni tisti zamasen...petrol ima boljso nafto od omw-ja, saj po mojih izkusnjah.

 

Aha...a mas ksno sliko, da bi pogledu kje je filter, k nevem:)haha...sj pravm...bol laik pa to:)
Napisano

Fous zrak?? Kje bi blo to? Sam cudno, ker pol pa dela tko k treba ko vzge

 

 

?e je kaka cevka goriva malenkost po?ena vle?e zrak v sistem in ko proba? v?at more? verglat dokler ne spravi vn zra?nih mehur?kov in pole dela.....simptom je ?e tak....si ga dau ?e na kak tester?

Napisano

?e je kaka cevka goriva malenkost po?ena vle?e zrak v sistem in ko proba? v?at more? verglat dokler ne spravi vn zra?nih mehur?kov in pole dela.....simptom je ?e tak....si ga dau ?e na kak tester?

 

Ej nisem se nic...nevem kako bi to preveru...a se z racunalnikom misles da??mogoce ti koga poznas, ki bi to preveril? Pelkota dm klicu, pa ma zasedeno do 2.7...se mi zdi mal douga za cakat. Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.