Skoči na vsebino

Mazda 3 - vakum v tanku za bencin

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo vsem, zanima me ?e mi lahko kdo pomaga. ?e dlje ?asa opa?am (kadar grem na bencinsko seveda), da ko odvijem pokrov tanka se naredi vakum in izpusti nekaj zraka. Ali je to kaj narobe oz. kaj naj naredim.

Sevis sem imela januarja in ko sem to omenila serviserju, mi je odgovoril, da to ni ni?. Aja, avto imam kratek ?as, ampak zdi se mi da nikamor ne gre (Mazda 3 1,6 bencin), res je da sem prej imela BMW3 2,0, ampak ne vem, a je lahko vzrok ta vakum? hvala za odgovore

Napisano

Vakuum? A ni bolj nadtlak, ki se tu ustvarja zaradi "uplinjevanja" bencina?

 

Sej pa ?e kanister z bencinom zapre? in ga malo strese? bo ti pri odprtju pihnilo ven, ker se not del bencina uplini...

 

al pa ne razumem tvojega vpra?anja :blink:

Napisano

a potem to ni ni? narobe?

prej sem imela dizla in se mi to ni nikol zgodilo

sorry, sem ?enska, ki se ne spozna na avtomobile

znam pa vozit in u?ivam v tem, haha

Napisano

 

sorry, sem ?enska...

 

ah.. zdej je ?e bol jasn... ma kaj prej ne pove? :P:D

 

 

?ala mala... ne ni? ni narobe s tem

 

ja razlika med 1,6 in 2,0 se kr pozna.... sploh ?e si prej vozla dizla

Napisano

imam enake simptome pa ?eprav je 2.0 :harhar: ni? ni narobe!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ne gre za ni? napa?nega.

 

V navodilih za uporabo (Mazda 3) je to celo omenjeno. Kar preberi si :) .

58461.png
Napisano

tole pihjanje pri tanku je normalno, predvsem pri velikih nihanjih temperature...

 

ko se ta tlak sprosti (bencinski hlapi) je treba biti pazljiv, da nisi stati?no naelektren, in bi spustil iskrico, oz. da nima? v bli?ini slu?ajno odprtega ognja...

 

to da pa Mazda3 proti BMWju 2.0 dizlu deluje bolj leno, je pa pa? dejstvo... :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Tako kot so ?e napisali...primeni pri 2.0 motorju na Mazdi 3 enako....vedno puha ven....enako je bilo tudi pri prej?nji 1.6 mazdi 3 tako da brez straha :) Se pravi si malo dirka?ica po du?i....jah 1.6 je res bolj tako tako pri svojih cca. 1250kg...zato sem jo tudi zamenjal za 2.0 ki je pa kar konkretno bolje...je pa res da si pa velik preskos navzdol glede konjenice naredila.

Napisano

res hvala vsem za odgovore, zdaj je moja du?ica pomirjena

 

da sem nardila prevelik skok navzdol se ?al ?ele zdaj zavedam,

zato pa v bli?nji prihodnosti mogo?e , ?e mi uspe ?e letos,

gre avto od hi?e, ?al premalo adrenalina

A vseeno me zanima kak?ne imate drugi izku?nje z Mazdo 3,

moje nezadovoljstvo je tudi glede porabe prej 6 l/dizla, zdaj pa ne pridem pod 8 l/ bencin,

upam da ni kriva moja te?ka noga, haha

?e enkrat hvala vsem

neva

Napisano

1.6 ne pije malo....meni sedaj relacija 2.0 malo pre?timana in z okoli 160konji po omejitvah pije 7,9litra....se giblje med 8,00-9,5 povpre?no...odvisno koliko hitro vozim. 1.6 mi prav tako pod osem skoraj nikoli ni ?la, mogo?e tam 7,5-7,6 na relaciji in po omejitvi....zato sem tudi menjal...ostalo je pa vse ok...nimam lih nekih pripomb.

Napisano

verjetno bo noga te?ka, malo poglej ka?no porabo imajo na poraba.net.

Jah kar se pa avta ti?e............preve? je familiaren :(:jezicek:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

verjetno bo noga te?ka, malo poglej ka?no porabo imajo na poraba.net.

Jah kar se pa avta ti?e............preve? je familiaren :(:jezicek:

 

Pol teb familija manjka. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pol teb familija manjka. :hudicek:

 

hmmmmmm

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

verjetno bo noga te?ka, malo poglej ka?no porabo imajo na poraba.net.

Jah kar se pa avta ti?e............preve? je familiaren :(:jezicek:

 

 

familiaren??? :blink:

Napisano

familiaren??? :blink:

 

bo? reku da ni dru?inski avto!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

bo? reku da ni dru?inski avto!!!

 

Jest se tudi strinjam da je familiaren, ogromno jih vidim z otro?kimi sede?i, ?e v slu?bi v na?i gara?i sta dve, nove in stare modele....ne vem, samo kolikor gledam folk je vsakemu familiaren karavan s 500-600litri prostornine.

Smo pa mal off topic :)

Napisano

hehe, kolk je to sme?no - v?asih je bil Yugo familijaren avto, ker je bil ve?ji od fi?ka al pa spa?ka. Danes se pa za Mazdo 3, ki je recimo ve?ja od Audija 80 (neko? veljal za veliko limuzino) iz 80-ih spra?uje ali je dovolj dru?inski avto. Razvadl smo se in to "big time".

33112_1.png

Napisano

Smo 4je pa nam je swift dovolj za druzinski avto kadar hocemo. Tud na novemberske pocitnice gremo z njim...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

res hvala vsem za odgovore, zdaj je moja du?ica pomirjena

 

da sem nardila prevelik skok navzdol se ?al ?ele zdaj zavedam,

zato pa v bli?nji prihodnosti mogo?e , ?e mi uspe ?e letos,

gre avto od hi?e, ?al premalo adrenalina

A vseeno me zanima kak?ne imate drugi izku?nje z Mazdo 3,

moje nezadovoljstvo je tudi glede porabe prej 6 l/dizla, zdaj pa ne pridem pod 8 l/ bencin,

upam da ni kriva moja te?ka noga, haha

?e enkrat hvala vsem

neva

 

Svojo ?e dobra ?tiri leta brez te?av dr?im pod 8 litri (7.2, 7.6). O?itno bo kar noga "kriva".

 

Druga?e pa (?e izvzamem realno menjavo akumulatorja in le?aja) le redni servisi :rolleyes: .

58461.png
Napisano

Svojo ?e dobra ?tiri leta brez te?av dr?im pod 8 litri (7.2, 7.6). O?itno bo kar noga "kriva".

 

Druga?e pa (?e izvzamem realno menjavo akumulatorja in le?aja) le redni servisi :rolleyes: .

 

 

Meni trenutno 90% relacija med 130-150 km/h in cca. 160 konji pije 7,9l/100 km.

Napisano

Svojo ?e dobra ?tiri leta brez te?av dr?im pod 8 litri (7.2, 7.6). O?itno bo kar noga "kriva".

 

 

 

js pa svojo ?e 2 leti z samo 2mi litri ve?, ampak 2.3 moped in 260+ konji?i in cca 1700 kilami te?e.

Kateri sedaj porabi MALO in kateri VELIKO ? :hudicek::hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.